2012. március 15., csütörtök

helobeloo:) képzeljétek (vagy már írtam?), csak hétfőn jön meg a kamerám, olyan kis szomorú lettem ettől, de gyorsan felvidultam, és el is mentem tegnap bulizni:) kb egy órát álltunk sorban, kegyetlen volt, kösz jate, és kösz ti akárkik akik 80-an beálltak elénk:D na mindegy, végülis zárásig voltunk, nem volt rossz buli azért:)) Brigivel mentem, ott is aludt nálam, reggel bundáskenyeret csináltunk, tejeskávé, indulhat a nap:) remek idő volt ma, gyorsan haza is röppentem és apucival összepakoltuk a hintaágyakat:)) gyorsan ki is telepedtem tanulni és vajas végig rajtam mászkált és ott aludt az ölemben, nagyon kis bújós cicmó mostanában:)) estefelé pedig csináltam egy pizzát, amíg készült a tésztája, megcsináltam a szószt és a husit. csirkehúsos, kukoricás, lilahagymás volt, nyammm:) remélem ti is jól vagytok, én lassan megyek aludni, mert azért nem pihentem ki még a bulit:D loove srácok, puszi.








pizzakészület:))

soksok pusznyó minden kisbarátomnak, kutyának macskának, csokinak és mogyinak, bloggerinának és olvasónak, lovernek haternek fiúknak lányoknak, különösen párnak :) szeretlek titeket!! 

32 megjegyzés:

  1. de csinosak voltatok! imádom a szoknyáitokat :)

    VálaszTörlés
  2. olyan szép az a szoknyaa:) én is rajta vagyok az ügyön h szerezzek ilyen szépszínűt:D mit nekem távolság a h&mtől:d

    Brigi szoknyája honnan van? az is tünemény:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) remélem akkor meglesz tényleg, és találtok valahol:)) Brigié a terranovából van:)

      Törlés
    2. Nekem is a szonyán akadt meg először a szemem, szeretnék én is ilyen kis szineseket *_*

      Törlés
    3. :)) szerintem már egyre több helyen lehet kapni:))

      Törlés
  3. Milyen jó a sminked! Csini voltál!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a szoknyád , én is szeretnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, h&m, kukkants be érte:)

      Törlés
  5. úúúúristeeen de csinosak vagytok lányok :)és a szoknyátok imádom, bocsi ha nem bírom ki hogy magamnak is beszerezzek egy H&M-set:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi gabi, drága vagy:)) nyugodtan vegyél:)) mk-etszk buliban meg felavatjuk :D:D

      Törlés
    2. óóó tényleg most lesz kedden:D ajjajj szoknya, enyém leszel:D

      Törlés
    3. jajj tényleg, kedden? mostanában nekünk szerdán voltak bulijaink..ahhh szerdán két zh-t írok-8tól meg 10től is, azt hiszem kimarad a kedd :((

      Törlés
  6. <3 klassz volt minden bébi! :)

    ( a kék szoknya terranovás masnis kollekció, kettőezer valahányszáz forint volt és még van szürkében, feketében, pinkben )

    VálaszTörlés
  7. Jujj de nagyon csinik vagytok!:))

    VálaszTörlés
  8. Arik és csinik vagytok :$ és a pizza se semmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi drága thündérke:)) nyami olyan finom volt:)

      Törlés
  9. Adri csak úgy ragyogsz! imádom ezt a szettet! imádlak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, köszönöm:))) olyan édes vagy mindig, megzabállak!!:)) KÖSZÖNÖM:)

      Törlés
  10. ÓÓ már tudom kire hasonlítasz! Jóban Rosszban Dóra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm most lecsekkoltam, nem nézem a sorozatot, de nagyon picit látom, hogy miért gondolod így :D:D

      Törlés
  11. Nagyon csinin voltatok felöltözve :))

    VálaszTörlés
  12. ááá itt annyira csinik vagytok hogy kész, kellett volna egy tesós portfólió ebben a szettben :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, próbálkoztunk, de annyira nem sok kép készült:)) köööszi kicsi:)

      Törlés
  13. nagyon csinosak :)) .. már kíváncsi vagyok a kamerádra :PP

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönjük:) hát még én, annyiira várom:)))

      Törlés
  14. Üdvözlünk. Webhely nagyon tetszett. Nem tudom, de tudom érteni magyarul. Mivel a török ​​és a magyar is nagyon hasonló. Az enyém egy blog. Kövess engem.

    Szerelem Törökországból...


    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!!! nagyon aranyos vagy, megnézem a blogod:) :)

      Törlés