2012. március 27., kedd

fotózás - Cinti & Csabi



múlthéten csütörtökön a jól megszokott füvészkerti helyszínen fotóztam őket:) nagyon jó hangulatban telt az egész, annyit nevettem, nagyon vicces volt minden, és jó kedvünk volt:) remélem ők is élvezték; én nagyon :)) mutatom is a képeket:) remélem tetszeneeek :)) kb 160 kép lett az átnézés, javítgatás után, amit nekik odaadtam, ebből hoztam most nektek, persze nem az összeset:) 
most csütörtökön is lesz egy páros fotózásom, remélem az is hasonlóan telik majd:)

(rövid helyzetjelentés: sulisulisuli, most tanulnom kellene nagyon, mert holnap vállalati pénzügyek zh, utána délután megint tanulnom kell csütörtökre, mert akkor meg üzemtan zh-t írunk. közben holnap este Zitussal egy  rég nem látott barátunkhoz megyünk, és bulizunk is, aztán 12től zh, aztán a fotózás:D nem egyszerű az élet, de élvezem:D ennyi kb a történés, puszi drágáim!! )

szóval jöjjenek is a főszereplők, Cinti & Csabi:


































na ennyi lenne kb, remélem tetszenek:)) van kedvencetek? melyik lett az?:))

29 megjegyzés:

  1. Azta nagyon szuper képek lettek :OO Van valami fotós végzettséged egyébként? :) Én is akarok ilyeneket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Kriszti:)) hmm, egy kétéves újságíró képzést végeztem el, és fotóriporter is lettem ezáltal, de inkább magamtól jöttem rá a dolgokra nagyrészt (sajnos nem sok részt kapott az oktatásban a fotózás). :)

      Törlés
  2. Milyen csini ez a csaj és jó a ruhája is. A földön fekvős kép olyan filmbe illő! Azt hiszem, nem tudtam volna ennyi féle beállást kitalálni :-)
    Szuperek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Bogi:)) jött magától az összes beállás, és nagyon ügyesek voltak az alanyok is, imádtam őket:))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. bizony:)) nagyon jó volt velük dolgozni:)

      Törlés
  4. imádom!!! a fekvős a kedvenc!!! és az első nagyon jól van összevágva!! szép képek! mint mindig! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi drága, jól esik az elismerés tőled kicsi:)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. jajj de drága vagy, köszönöm!!!:)

      Törlés
  6. dejóó. amikor a padon ülnek háttal nekem az nagyon tetszik, de mind jó lett! :)
    amúgy fotózól is, vagy ez csak ilyen ismerőssel megbeszélt csináljunknéhány fotót dolog volt?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csajszlinak is az a kedvence azt hiszem:)) fotózom is, bár még csak pár "idegen" felkérés van, de remélem egyre több lesz:) :)

      Törlés
  7. Eszméletlen jó képek lettek megint :) Kedvencet is alig tudok választani, de azért a befutók az első, a pados amin háttal ülnek, a két földön fekvős és a távoli, mikor a fák közt állnak. Annyira jó képeket csinálsz mindig. Nem írnál majd egyszer egy posztot ilyen apró trükkökkel és tanácsokkal fényképezés ügyben? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm, aranyos vagy!! :)) nekem is kb ezek a kedvenceim, tök jó, egyezik az ízlésünk:)) hmm megfontolom ezt a post-ötletet, majd valahogy rendszerezem a dolgokat, és igyekszem nem hülyeségeket írni. igazából azért félek ettől egy kicsit, mert egyáltalán nem tartom magam profinak és nem nagyon tudok értékeket, vagy beállításokat mondani, inkább mindig ösztönből kattintok, amit annyira nem tudok így blogon keresztül átadni, de azért majd lehet összeszedek pár fontosabb trükköt:))

      Törlés
  8. Nagyon kis édesek, és a képek is nagyon jók lettek. Ismét. Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen Melcikeh! :)) aranyos vagy:))

      Törlés
  9. Hú, már vártam öket :) Nagyon kreatív sorozat, a szinvilága is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága vagy Bacu, mindig úgy örülök, amikor írsz:)köszönöm!!!

      Törlés
  10. Gyönyörű képek,mint mindíg!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Zitu, cuki vagy, mint mindig!!!:)

      Törlés
  11. De aranyos pááár:)) Tuti imádja a csajt, ha bevállalta ezt a fotózkodást:D Szép képek nagyon hanglatosak!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, látszott, hogy nagyon szeretik egymást, annyira könnyű volt velük dolgozni így, természetesen szépek, mert látszódik a szerelem:))

      Törlés
  12. Nekem nincs kedvencem, eszméletlen szuper lett az összes! :)

    VálaszTörlés
  13. És egy intim kérdés: milyen áron vállalsz fotózást? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Pat:)) drága vagy:)) hát még nem nagyon alakítottam ki ezt a pénzes oldalát a dolognak, de eléggé pénztárcabarát vonalon indultam most el, aztán később, minél több felkérés lesz, majd kialakítok egy fix árazást, csak most még nem nagyon tudom hova tenni magam a "szakmában" :))

      Törlés
  14. Én úúúúgy szeetem az ilyen hangulatú képeket. :) Cintinek nagyon tetszik a rucija. :) és az a felső.. wúú *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Petra:))) nekem is nagyon bejött a szett:) puszillak

      Törlés