2012. március 14., szerda

DIY T-SHIRT

csak pár, és nem annyira jó minőségű képet sikerült reggel csinálnom, de nagyon siettem suliba. most irtózatosan fáj a fejem, és elég hosszú napom volt, úgyhogy ennyit dumálok csak, remélem tetszik azért a póló, amit csináltam:))  holnap megyek is haza, viszont a kamerám csak hétfőn érkezik meg (ajj posta, máskor igyekezz jobban!). a hétvégére sok-sok hintaágyban való tanulást, pihenést, lazulást tervezek:) nálatok mi lesz a program?:) 
ha lesz valami beszámolnivaló,jövök, addig is puszillak titeket:)



be nice to me. I'm a blogger. 






na ennyi:) csak egy nagy szürke póló kellett hozzá, annak levágtam a nyakát, és az ujjának a végeit, hogy felpöndörödjön. vettem egy pink textilfilcet, és ráírtam a szöveget. ennyi:) pink zakóval, szürke vászoncipivel, rózsaszín cipőfűzővel, farmerral, és szürke táskával volt rajtam. lehet már túl minden passzolt mindennel volt, de nekem így tetszett. 

puszi. adri.

35 megjegyzés:

  1. aaaaj ez most így nagyon nem jól jött az én kövi DIY bejegyzésem előtt..:D ami ráadásul már félig kész:D na mindegy, nagyon jó lett;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj nem akartam learatni semmilyen babérokat:) azért te sokkal előrébb vagy DIY cuccokban, úgyhogy nem panaszkodhatsz:)) bocseszkóóóó azért:D mesélj mi lesz a te DIY cuccod:)) köööszi amúgy, én töksokfélét akartam, csak se filc, se póló nem volt hozzá eddig:)

      Törlés
    2. hát ezt mint te csak picit más szöveggel..:D alig várom hogy mit szólsz majd:DD
      én is így voltam vele, sőt így elsőnek egy lazább(igazábol nagy:D) polot használtam hogy nehogy megbánjam.. de beszerzek még pár basic polot és trikot sztem..:D

      Törlés
    3. én is így akartam, de a basic cuccokra meg úgy sajnálom a pénzt... turiban nem találtam, így otthon ezt a vkinek (? nem tudom kié volt egy régebbi szekrényben találtam:D) kb edzős sima szürke pólóját megtaláltam, elcsórtam otthonról és kész is :D:D így elég olcsó lett:D na váárom, hgy felrakd, kivi lettem:))

      Törlés
    4. én is turizni szeretném a basicecet, :) meg akarom csinálni a kedvenc polodat mármint az én kedvencem a tieid közül, tudod a your boyfriend t shirt..:D

      Törlés
    5. értettem:D:D csináld nyugodtan, én is arról másoltam a betűtípust kb :D:D ez amúgy tökjó, annyi lehetőség van, csak tényleg sima bézik cuccokat kell találni, mostmár mindenre pingálok:D

      Törlés
  2. Annyira szép vagy..utolsó előtti kép kedvenc (Y) ;)

    VálaszTörlés
  3. az 5. és 6. képet egyszerűen imádom :) szép lett a póló is , ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. kööszönöm Ilka:)) örülök,hogy tetszik:))

      Törlés
  5. Tetszik a szöveg, honnan jött az ötlet? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszi:)) hát valami olyat akartam, ami a bloghoz (is) kapcsolódik, mert az azért akárhogy is egyedi, de biztos nem jön szemben az utcán, és nem csak ilyen általános igazság. aztán rákerestem ilyenekre, aztán találtam hasonlóakat, nem pont ez volt rajta, de akkor már nekem eszembejutott ez a szöveg:)

      Törlés
  6. Jó lett. :)
    Nagyon tetszenek a színes blézer felsők, már egy ideje keresek vmi hasonlót, de a környékemen még nem akadtam rá az igazira. Láttam hogy te is szívesen viseled, gondoltam megkérdezem nem tudsz-e valami jó internetes lelőhelyet vagy ilyesmi??
    Köszönettel: Petrus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm szépen Petrus!! igen igen, de a legtöbb cuccomat turiban szerzem be, netről pedig még egyszer sem rendeltem, úgyhogy sajnos ebben nem nagyon tudok segíteni:S

      Törlés
    2. Szeretnék én is ilyen kincsekre akadni. :DD Na sebaj, keresgélek tovább. :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett, ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  8. Imádom az ilyen kreatív dolgokat! Büszkének kell lenni arra, ha az ember blogger ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszi:))imádok bloggerlenni:)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. kööszönöm:))örülök, hogy tetszik neked:)

      Törlés
  10. Nagyon ügyi :) Tetszik a szöveg meg a póló stílusa :)
    Én is barátja vagyok a DIY-nak. Nálam láncokkal meg polókkal indult. Manapság söröskupak ékszerek, mágnesek, kulcstartó, kitűző :)
    Meg régi nadrágból meg gombokból karkötő :) meg régi naciból kis tatyó. most meg a tavalyi csizmám felsőrészéből (hm, de furán hangzik), ha minden jól megy karkötő lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm, drága vagy:))
      óó jó sok mindent csinálsz, mennyire jóó:) én legtöbbször hirtelen felindulásból csinálok dolgokat, és nem tudok várni, hogy beszerezzem hozzá a cuccokat, pedig csomó jó dolgot lehetne összehozni:)

      Törlés
  11. Tök jó lett! Hogy tudsz ilyen szép betűket írni textilfestékkel???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi:) textilfilccel van, tökre könnyű vele rajzolni:) meg a másik feliratos bolti pólóról néztem a betűtípust:)

      Törlés
  12. wááá, nagyon jó lett, tökre tetszős! muszáj lesz nekem is már valamit alkotni, mert a boltok felhozatala olyan sablon...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi panda:)) alkoss is, olyan jó érzés:D

      Törlés
  13. Nagyon vagány lett Adrus!!:)Imádom!!:))

    VálaszTörlés
  14. Olyan jó, hogy te ilyen jól betudod osztani az idődet!:D Bár nekem is így menne.Sok a tanulni való, és mindig mondogatom, hogy mennyit kell tanulnom(fele annyit sem, mint neked) és ezért inkább ki sem mozdulok egész nap, hogy legyen mindenre időm.És ilyenkor 99%-ban semmit nem is tanulok...
    és ez a pólóóóó♥ víz hatására nem kezd el fakulni a filc?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:) nem tudom, nekem sem megy mindig, hálistennek (le is kopogom), gyorsan megy a fejembe általában a tananyag, így nem kell annyira sok időt szánnom rá, a megmaradt perceket pedig minden olyanra használom, amit imádoook:))
      még csak most volt rajtam először, és nem mostam még ki, de amin kipróbáltam anyagon, azt utána kimostam, és azon nem fakult:)

      Törlés
  15. Válaszok
    1. köszönöm lilian, örülök hogy tetszik:))

      Törlés