2012. március 30., péntek

bulis :)

ez a hét nagyon jó volt, gyorsan telt, és tanulni is kellett, két zh-t is írtam, de ezek mellett csomó jó dolog is volt:) szerdán buliztunk egyet, az estét egyik régi de még mindig nagyon jófej és vicci (puszi Barbi!:)) barátunknál töltöttük, hát jó sokat nevettem :D és még minipizzát is sütöttek, meg zellert ettünk mártogatóssal, és volt sajttál is, mellé borok, erkély, gyertyafény és soksok beszélgetés:) csütörtökön pedig a zh után fotózni mentem, újabb páros fényképezkedés volt, majd jövök a képekkel, bár eléggé zord idő volt, remélem jók lettek azért:) később Briginél csöveltem picit, ettünk egy kis másnapmenüt, banánturmix, sajtos hagymás chips, aztán itthon Zitával belecsöppentem egy kisebbfajta édenhotel maratonba, vacsi, citromos sörci, gyertyafény, vízipipa társaságában, hát nem mondom, jó kis élet ez :D szóval teljesen jó a kedvem, most délelőtt ki is takarítottam a szobám és ez még rádob egy lapáttal a jó hangulatomra:)) ééééééés ami tetőzi az egészet, több mint 200.000 az oldalletöltés a blogon, hát behalok tőletek mennyire cukik vagytok már!! nem győzöm elégszer köszöngetni nektek, hogy itt vagytok, de ez nem csak sablon szöveg, tényleg odavagyok értetek!!! <3 

most lassan jön Dóri, elugrunk a könyvtárba, aztán kicsit tudunk csak lazulni, mert fél3kor megyek is haza:) hétvégén anya szülinapját ünnepeljük, én készítem a menüt, vasárnap pedig grillezünk is:)) nagyon várom:) úgyhogy lesz miről postolnom a hétvégén, mostanában úgyis kicsit ritkábban írtam, hát most pótlok:) ezer puszedli nektek!! lovelovelove.









na megyek is dolgomra, ölelpuszil titeket adrus:)

18 megjegyzés:

  1. A másik lány szoknyája meg van nekem is, nagyon jó!! :) Te pedig nagyon-nagyon szép, és csinos vagy! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is meg akartam venni, de végülis mindig sajnáltam rá a pénzt:) de még lehet megveszem, nekem is nagyon tetszik:))) puszillak Domcsa:)

      Törlés
  2. csodás a nyakéked Adruskám! Már jateban is tetszett csak lehet elfelejtettem megemlíteni!:$ :D (Tudod...találkoztunk! ;D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, zitusé, de én is készülök beszerezni egy hasonlót:)) ismét nem vágom, de jobb is, hisztigéppé váltam kicsit:S puszinyuszizlak!:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. köszönöm grétii:)) drága vagy:))

      Törlés
  4. gyönyörűek vagytok lányok! jó hétvégét, anyudnak puszii! miss u :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. karcsi, kööszke:)) átadtam neki, ő is puszil:) holnap küldöm a receptet:)) csóók

      Törlés
  5. Uh az ékszerek nagyon nagyon cuccok :)

    VálaszTörlés
  6. még mindig bájos vagy<3 pusziiii

    VálaszTörlés
  7. Szépek vagytok!!! Meg lehet kérdezni, hogy a barátnőd hol vette a nyakláncot, ami a nyakadba van? Iszonyatosan tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjüük:)) hoooh megkérdem majd tőle, de szerintem h&m lesz a megoldás:)) nekem is nagyon bejön, tuti én is veszek majd:)

      Törlés
    2. Köszönöm Adrus és Zitus :)
      Sajnos itt nincs Stradi, de majd utána csekkolok! :)

      Törlés