2012. március 8., csütörtök

boyfriend blazer

jelentem megvolt tegnap a nőnapi buli, jó volt, de nem az év bulija lesz, bár azért tomboltunk egy nagyot :D viszont korán indulni kellett, hogy időben odaérjünk stb, ezért nem készültek képek, és a retroban sem csináltattunk, szóval nem tudok tegnapról mutatni nektek semmit, cserébe fotóztam ma outfitet nektek :D 
ezt a zakót már egy-két éve vettem, bele is van írva, hogy boyfriend blazer, és kb azóta is minden turiban láttam már ugyanilyet :D az anyaga pamut, puhább, kényelmesebb viselet, mint a többi zakóm (bár azok sem kényelmetlenek:)) most telitalpú cipővel van rajtam, de egy sima póló fölé el tudom képzelni a kis szürke h&m-es vászoncipőmmel is :) 


















remélem jól vagytok kisbogárkáim:) sok-sok kitartást, erőt, napsütést, puszihegyeket küldök nektek!:))

ui: boldog nőnapot!:))

adri

41 megjegyzés:

  1. Viccen kívül , simán eltudnálak képzelni egy ruha márka arcának stb.... !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, drága vagy:))hát én nem nagyon tudom elképzelni, pedig milyen jó lenne :D

      Törlés
  2. hihetetlen milyen gyönyörű arcod van:) imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aaah, de cuki vagy!!! puszillaaak:)

      Törlés
  3. ááá felhúztad az "új" karkötőt?:D:D csóók

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fel bizony :D:D talált kincs, nagy kincs:P:D

      Törlés
  4. Úgy szeretnék egy pont ilyen blézert, ami pamut és semmi extra, és sehol nem látok 8000-9000 alatt, annyit meg nem akarok rászánni. :( Turiba meg sosem találtam még ilyen jót, hogyan csinálod? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm én tényleg minden zakómat turiban vettem, azt hittem azok el vannak árasztva zakókkal:D:D mondjuk 9000et én sem adnék érte, főleg h amit boltban árulnak kb egy darab anyag, a többségének bélése sincs, és sehogy sem áll:S

      Törlés
  5. ugyanilyen blézert próbáltam tegnap a Hádában, annyi különbséggel, hogy annak a kézfejnél visszahajtós része kék volt belül; de nekem nem állt jól, olyan volt rajtam mint egy zsák ... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja én is láttam olyat is, ami kék volt ott azon a részen:) hát nekem is van azért ami jobban áll, de erre a napra pont jó volt zsáknak lenni :D:D mondjuk az egy gombot keveslem rajta, lehet varrok rá még egyet és akkor úgy begombolva szépen karcsúsítottnak néz ki :)

      Törlés
  6. Én is rég vadászok egy ilyen kis blézerre tavasszal meg is lesz:) Szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajráhajráá:)) köszönöm:)) pusz

      Törlés
  7. pont akartam mondani, hogyha minden turiban ilyenbe botlasz, akkor nekem is hozhatnál egyet, aztán rájöttem, hogy már van egy ilyenem csak kékben.=D de mondjuk egy ilyen szürkét is elfogadnék, vagy zöldet vagy pinket, szóóval még mindig áll az ajánlatom, vagy kérelmem vagy mi.=D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heheh:D azért majd hívlak, ha látok vhol, vagy meg is veszem neked:) majd csörgök, ha látom megint, mert eskü tényleg mindig belenyúlok egy ilyenbe :D a zöld nekem is jó lenne, meg egy élénkebb pink, mint ami nekem van:D:D bár inkább azokat nem pamutból akarm:D na mindegy:) szóval majd call u :)

      Törlés
    2. zsíírság, akkor várom hívásod 0-24ben.=D

      Törlés
  8. úú nagyon jó ez a blézer, én is szeretnék vmi hasonlót!:)
    (ma visszaolvastam az első bejegyzéseidet, mert én is elkezdtem írni vmi blogszerűséget, aztán kíváncsi voltam Te hogy kezdted:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) én meg megnéztem a tiédet, és eddig tetszik:) akartam kommentet is írni, csak telóról nem tudtam, de majd mindjárt pótlom:)))drága vagy, hogy megemlítettél a receptnél:))) az én első bejegyzéseim pedig nagyon furik így visszanézve, de hát valamikor az is én voltam:D:D puszi:)

      Törlés
    2. jaj köszi és az 1. komment is Tőled van, tök jó:D amúgy hazafele azon gondolkodtam, hogy úristen a címmel olyan, mintha téged utánozlak, de az csak a nevemből jött, mivel ország a vezetéknevem:D

      Törlés
    3. hehe:D nekem ez eszembe se jutott volna, de most h megnéztem az url címet így már értem:D de tényleg ez a neved,úgyhogy nincs mit tenni, meg nem venném úgy h utánzol:))

      Törlés
  9. Válaszok
    1. köszönöm, nagyon aranyos vagy!!:))

      Törlés
  10. Hádában tényleg gyakran össze lehet futni ezzel a blézerrel, nekem feketében van szürke visszahajtóval:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajaa, ugyee?:)) az is jól nézhet ki hmm:))

      Törlés
  11. Jahajj, hol lehet venni olyan fejpántot? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én ilyen szettben kaptam világoskék, sötétkék, fehér volt benne, és a h&mből volt azt hiszem,de már kb egy éve, hogy megkaptam:) de szerintem simán mostanában is árulnak hasonlót, vagy bizsusnál vagy hasonló:) igazából hajpántként árulták szerintem:))

      Törlés
  12. Áhá, köszi, ma check it!:)

    VálaszTörlés
  13. nem vagyok egy blézeres, de én is szeretnék a hádában összefutni legközelebb egy ilyennel! na jó, zöld is jöhet. ;) 8-as méretben, ha lehet, köszi!
    (7 éve járom a hádákat pesten, hol ezt preferálva, hol azt, sosem akadtunk még össze, vagy legalábbis az utóbbi időben tutira nem, kiszúrtam volna)

    csini voltál és nekem ez nem is bojfrendes felső, tök nőcis!
    én is támogatnálak, ha arra kellene valahol szavazni, h te legyél-e az adott márka arca. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de drága vagy dyna:)) hmm nem tudom, szegeden nincs háda, de én tényleg mindig beleakadok ebbe, de majd akkor ha találok nektek, lehet megveszem, atzán felrakom ide, és vigye aki gyors:)))
      köszönöm a kedves szavakat,igaz, hogy nem annyira fiús, majd azért csinálok vele egy sportcipős szettet is:)) nagyn nagyoon jól esik amiket írtál, nem is merek ilyenről álmodni, hogy vminek az arca legyek:) naagyon drágák vagytok, hogy támogatnátok:))

      Törlés
  14. Jújj imádom az egész szettedet :))Hol vetted a fejpántodat?Nekem ilyen kell az biztos *.* :))
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Yvett:))) a h&mből van, de ajándék volt, úgyhogy nem pontosan emlékszem, de azt hiszem ott vették nekem a lányok:))

      Törlés
  15. Nagyon jóó ez a blézer! :)))

    VálaszTörlés
  16. Én is nagyon szeretem a blézered, pont ugyan ilyent vettem csak fekete/szürke kombinációban! Imádom én is a turikat! :)
    Én is múltkor láttam még kettő ilyent. Csak nekem túl nagyok voltak :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:)) egyre jobbnak hangzik az a kombó is, lehet én is beszerzem majd feketében is :)) mondjuk nekem azért nagyobb kell mint az átlag 36-os méret, úgyhogy jól jártam, rám mindig marad ruha a turikban:D:D

      Törlés
    2. Hát nálunk volt még egy 40-es az mondjuk sötét szürke fekete kombó volt (sötétebb mint amit te viselsz a képeken), meg egy fekete szürke hosszabb fazonú new lookos. Most elég sok blézer volt nálunk, voltak elegánsabbak meg volt pamut bársony mindenféle. A színeseket hiányoltam, bár lehet későn mentem... :)
      Éljenek a turik :D

      Törlés
  17. eszméletlen jó a blézer! :D már mióta harcolok egyért de még sose jött össze >.< de kitartó vagyok! :D éljenek a turik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj köszönöm drááága vagy:)) kitartááás, meglesz agyümölcse:)

      Törlés
  18. Áhh, belissima :)
    És milyen gyorsan nő a hajad! Fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm B :)) jaj remélem hogy tényleg gyorsan növöget, mert szeretnééééém a nagyon hosszúúút :)

      Törlés