2012. március 12., hétfő

black&pink

egy jó kis hétvége után itt vagyok ismét szegeden:)) tegnap otthon bográcsos gulyáslevest főztünk, és palacsintát sütöttünk:) mindent kinn a garázsban csináltunk, vicces volt, vaji és tesója, zsírkolbász pedig próbáltak mindenhol ott lenni hátha leesik nekik valami finom falat :D:D ma pedig csak 2 órám volt, egy tárgy, gyakorlat és előadás, egymás után, striguláztuk, hogy hányszor mondja a tanár azt a szót, hogy "vonatkozásában", és ez 63 alkalommal történt meg:D:D:D pedig én tippeltem a legtöbbre (48), de én is messze voltam tőle, szóval nem nyertem:D ennyi izgalmas történt ma velem, most pedig sajnos neki kell állnom tanulni, a holnapi zhmra:) remélem ügyi leszek, és minden menni fog mint a karikacsapás:) éééés persze ezek mellett lesem a telefont, hogy anya mikor híív majd, hogy megérkezett a kamerááááám wohoo:) hát ennyiről tudok beszámolni, remélem nektek is jól telik a nap, egyetek, igyatok, legyetek sokat kinn, mert azért elég jó idő van, tanuljatok, dolgozzatok keményen, mert olyan jó úgy lefeküdni aludni, hogy aznap sokat tettél magadért, és a fejlődésedért, a munkádért, a cégedért, stb, nem?:)) én tökre élvezem, amikor elfáradok valamiben:D naa ennyit erről, szépséges szép délutánt, szeretettel ölellek titeket, adru

vajaspapper :D

segíteni akart valamit a kis lüke :D


és a mai szerkó, amiről a cím is szól:







hozok is egy bögre teát :) puszi srácok!

18 megjegyzés:

  1. jaj, Vaji még mindig olyan aranyos, de már milyen nagy:O
    csini voltál megint:)a körömlakkod milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen bizony megnőtt nagyon:)) köszönöm szépeen:)
      a laaakk egy crystal strenght lovely lakk, #346-os ha jól nézem, bár már félig lekopott az írás róla :D de lefotózhatom neked ha gondolod, ilyen kis színváltós,lilás zöldes:))

      Törlés
  2. zsírkolbász? most komolyan??:DDDDDDDDDDD
    honnan jött a név?:D

    sok sikert holnapra!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. basszus tudtam, hogy akartam még vmit írni:D innen is sok sikert hnapra!:)

      Törlés
    2. hehe:D:D mert ikrek vajival, ő is olyan kis vöröske, éééés brigi adta neki a nevet, a szürke (aki már nincs nálunk) lett volna a hurka, ő meg a kolbász :D:D:D kb innen:D

      ééés köszönöm lányok, remélem könnyű lesz, ügyes leszek és ötöst kapok:)) de mivel vagytok nekem ti, tuti, hogy jó lesz!!!

      Törlés
  3. mint mindig, most is nagyon csini vagy! Nagyon tetszik a hajad :) mintha fogytál volna egyébként?

    VálaszTörlés
  4. jaj de drága vagy:)) köszönöm:) nem tudom, mostanában nem voltam edzeni, bár jövőhéten veszek bérletet megint:) nem tudom, lehet csak érzéki csalódás, bár nem volna ellenemre egy kis súlycsökkenés :D:D de örülök, hogy így látszódik:D

    VálaszTörlés
  5. zsírkolbáááász! :DDD muhahahaha.
    vaji is cuki, mint mindig, te is csini és biztos a vizsga is jól sikerül majd! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mármitn a zéhá. én biztosan kijavítottam volna a helyedben, h nem vizsga, zárthelyi. ;) és a sikeressége a lényeg.
      jah és a vajaspapper szó is nagyon vagány szlengesen hangzik az én fülemnek már. ahogy kikerül az ember a suliból egyre kevesebb ilyen furcsaságot hall és időnként rácsodálkozom, mint anno a saját szüleim tették.

      Törlés
    2. :D:D köööszönöm:)) igen lehet kijavítottam volna én is, azért egy zh nem akkora falat mint a vizsga:) remélem is, hogy jól fog sikerülni:))
      hmm vajas már annyi nevet kapott, mindig máshogy hívjuk, ezért írok mindig mást, de nekem fel sem tűnt, hogy esetleg ez valakinek már másképp hangzik :D szoktuk hívni vajkónak, vajcinak, vajjernak, vajaspapának, anya vajkaramellának hívja, vajaskenyi, egyszer még a vajlós árnyak is elhangzott :D:D:D:D

      Törlés
  6. Sok sikert a zh-hoz! Tuti nagyon ügyi leszel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, remélem így volt, és ötös lesz:)

      Törlés
  7. annyira gyönyörűen kisminkeled mindig a szemed..ne szeretnél erről egy step by step bejegyzés írni, meg h miket használsz...olyan jó lenne^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm sZ. :) hát, még sosem volt sminkes bejegyzésem, de végülis csinálhatok, sőt jövőhéten megjön a videókameráám, lehet akkor jobb lenne egy videót csinálnom:))

      Törlés
  8. nagyon csinos vagy:)
    úgy irigyellek a zakóidért, meg a felsőidért is:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm Rami, édes vagy:)))

      Törlés