2012. február 21., kedd

szánsziti

ma annyira meleg volt, besütött a terembe a nap, és mi az ablaknál ültünk, kajak szétsültem a másfél órák alatt :D  később árkádoztunk, vettem két kis apróságot, majd holnap lefotózom:) ezután karinnal sétáltunk egyet, fotózkodtunk, és hazajöttünk és most itthon teázunk meg activity feladványokat írunk holnap estére:) viszont mindjárt egyik gimis barátnőmmel talizok, szóval sietek:) 


cipő, cicanadrág, táska, sál: kínai
kabát, ruha(ami nem látszódik): turi











aaand Karin :) majd nála látjátok a többit:)




naa ennyi lett volna, holnap jövök:)) 

28 megjegyzés:

  1. basszus nálatok mennyi hó van még:d

    bnőd haja brutáljó!!!! belinkelnéd őt?:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak néhol maradt meg ennyi hó, hálistennek már olvad:))
      karin blogja pedig: http://karinkatica.blogspot.com :))

      Törlés
    2. köszi:)
      itt is olvad szóval most éljen a latyak!:D

      Törlés
    3. utálom a latyakot:D bárcsak eltűnne nyom nélkül, és rügyeznének a fáák ^^

      Törlés
  2. én is pont mondani vagyis írni akartam:O annyira jó barinőd haja :O Adri neked meg a kabid<3 annyira jól áll:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:) köszi, múlthéten vadásztuk le turiban, 690 forintért simán megérte:)) csókpuszi:)

      Törlés
  3. úúú Adri a cipőőőőőd ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lynnie ^^ köszönöm, örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  4. Nagyon szépek vagytok csajook!:))

    VálaszTörlés
  5. Olyan fura hogy veled mindíg történik valami izgalmas, és az ember azt hinné hogy azok blogolnak akiknek nincs jobb dolguk vagy unatkoznak. De nálad mindííg pörög az élet!! Jó hogy megosztod velünk mindezt, mert tényleg öröm nézni a postajidat:)) A képeidet meg egyszerűen imádom!! Szerencsés az aki a barátod lehet:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, de cuki vagy már:)) szívesen osztom meg veletek, mert tudom, hogy engem is feldobna fordított esetben:)) köööszönöm a kommentedet, annyira jól esett:)) remélem hogy a barátaim is szerencsésnek érzik magukat:)

      Törlés
  6. Béna turkálók földjére születtem:/ Olyan szépségesek vagytok lyányok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de drága vagy:)) viszont sajnálom, hogy arrafelé nem jók a turik:S:S

      Törlés
  7. ajj de csinik vagytok :) és a kabátooood *-* melyik turiban találtál rá? eszméletlen jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi nóóra:) a tarjánban levő nagy kilós turiban bukkantam rá:)

      Törlés
    2. az ami az Olajbányász téren van? húú,lesz majd oda akkor pár köröm,köszi :D

      Törlés
    3. az bizony:)) hajráá:) múltkor a nagy részében csak ezt találtuk, viszont a kicsit drágább de kilós részében még találtunk zakót, felsőket, gatyát:)

      Törlés
  8. Adri, kérlek áruld el, hogy melyik turiban leltél rá erre a csodaszép kabátra 690 FT-ért (!!!!). Muszáj oda elmennem! :) Én is szegedi vagyok és imádom nézegetni a képeidet, jó érzés felismerni azokat a helyeket ahol eddig jártatok.:)))
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehehh a tarjánban levőben találtaam rá:)) örülök, hogy itt vagy,és tetszik amit csinálok:))

      Törlés
  9. Olyan durván fotogén vagy !!! :) a képek még mindig nagyon jók:))))

    VálaszTörlés
  10. aaaa kabátot turizni!!!:D kis mázlista:) barátnőmnek is sikerült már nem egyet, csak nekem nem sikerül:(:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heheh én már rengeteg kabátot turiztam,kb 8-10et :D

      Törlés