2012. február 22., szerda

pörgés

áá gyors posztolom nektek a mai outfitet, aztán rohanok is takarítani:) tegnap ahogy este hazaestem, még ettem egyet, aztán agrárhíreket gyűjtöttem az egyik gyakorlatomra és bedőltem az ágyba, még éjfél előtt sikerült elszundítani:) ma pedig 8-4ig suliban voltam, csupa jó órám volt (HRM előadás, pénzügy gyakorlat, agrárpolitika gyakorlat, HRM gyakorlat:)), aztán turiztunk a városban, de csak egy felsőt vettem, majd meglátjátok, már mosódik is, holnap lehet felhúzom :D most viszont rohanok takarítani, este jönnek a lányok, kari bulink lesz a jatéban:) viszont nem fogunk inni semmit, a 8/8 után nem árt egy 0alkohol buli, ez lesz ma, csak nasit veszünk és activityzni fogunk:) mindenkivel írattunk feladványokat, úgyhogy nem is tudjuk, hogy mik lesznek:) tökre várom:) szóval most felkészülök, aztán holnap jövöök:) remélem nagyon jól vagytok, én pörgök, mint a talicska kereke :D puszinyuszi ugrik a pofitokra, hoppp.












úúúúristen, már ennyi az idő????!

xoxo

22 megjegyzés:

  1. Nekem a kardigán tetszik^^ meg még mindig dőlök a pörgök, mint a talicska kerekén :D Jó bulizást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm:)) :D:D az nem tudom honnan jött, de én is jót röhögtem mikor leírtam:D

      Törlés
  2. Hey.:)Jujj Adri nagyon jó az órád hol vetted ?:D
    XOXO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yvett, köszöönööm, aranyos vagy:) az órát Párizsban vettem egy ilyen kis ajándékboltban, 5 euró volt :D:D

      Törlés
  3. ááá de klassz az utolsó kép!!!! nagyon szép vagy nyuszi! <3

    VálaszTörlés
  4. ezt a blézeredet azonnal kérem :))))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó így a hajad! A póló is szuper!Jó bulizást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi, azt hiszem mikor legutóbb így volt, akkor is tetszett neked:)) jó érzés:) köszönöm:))

      Törlés
  6. Remélem, már magadtól is tudod,hogy mennyire szépséges vagy, ráadásul a pólód valami zabálnivaló(meg az órád,meg a gyűrűd...):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj köszönöm szépen:)) pirulunk:)

      Törlés
  7. Szia! Örülök, hogy betévedtem póniországba. Nagyon jó a blogod, érdekes és színes :)Én 4 éve blogolok, most tértem át a blogol-ról a blogspot-ra és akkor bukkantam rád. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanni:)) köszöntelek itt, örülök, hogy tetszik:) nagyon jól esik :))

      Törlés
  8. Annyira imádom az ilyen pörgős bejegyzéseidet. habár szinte mindegyik az.:D Cuki a napszemüveged, én is szeretnék nyárra valami kis bolondosat. :) újítsunk! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszönöm te cukiság:) én is jobban bírom, mint a szomorúságot:)) én meg már annyit felpróbáltam idén is, de sajnálom rá a 3-4 ezret:S

      Törlés