2012. február 28., kedd

pici adrik

kérdeztem a facebookos oldalon, hogy szeretnétek-e látni pár kiskori képet rólam, és páran írtátok, hogy igen, szóóóval most mutatok nektek párat:) hétvégén válogattuk őket, apa be is szkennelte nekem :) 

rögtön egy kivétel, ez anyáék esküvős képe, de azért mondhatjuk, hogy itt kezdődött minden ami engem érint :D:D és azért is fontos ez, mert idén lesz a 30. házassági évfordulójuk :)) IMÁDLAK TITEKET, APA & ANYA!!!

apával és brigivel:) éppen bömböltem kb, de amúgy azt mondják jól viselkedtem mindig:)

tesók:))


két éves adrus vágja a tortáját :D mindenki izgul, nehogy vérengzés legyen:D:D

éés megvaaan, nyami :)


menő ruci :D

én vagyok a kis bugyis két copfos, fogom a kutyus kezét, akit ha jól emlékszem bumernak hívtak (ugye anya??) a lényeg, hogy szerette a kockacukrot, mindig csórtunk neki:)


látjátok mennyiszer volt pónifrufrum? ^^ (Viszont anya kb véletlen minden képen majdnem ezen a fölsőjében van, pedig volt neki másik is:D:D)





újabb szülinap, a negyedik. egész nap sírtam, mert azt hittem anya rakni fog mazsolát a tortába, én meg ki nem állhattam, ha valamiben darabok vannak. 



hehe, jó kis mikiegeres pulcsi:) nektek volt ilyen nyakláncotok? mi nagyon menőnek tartottuk, olyan volt mint egy szelet szalámi :D:D


ovi, csak egy évet jártam, nagycsoportba:) előtte otthon voltam anyával, tom& jerryt néztem és ágyba kértem a csirkemelles majonézes szendvicseket:D:D viszont 3-4 évesen megtanultam olvasni (szintén a tom& jerry miatt, hogy meg tudjam nézni mikor van a tévében:D) és számolni is (azt meg a kártyázás miatt, mert römizni akartam a többiekkel én is és meg kellett tanulnom magamnak összeadni a lepakolható lapokat:D). anya mondta, hogy ne meséljem el az oviban senkinek, hogy tudok olvasni, nem szabad ezzel dicsekedni. nem is volt baj, csak egyszer ilyen feladatokat csináltunk munkafüzetben, és nem volt egyértelmű, hogy mit kell csinálni, ezért az óvónéni végigment mindenkinél és felolvasta neki, mire pedig hozzám ért, én már régen megcsináltam, kérdezte, hogy honnan tudtam, én meg nem bírtam hazudni, meg fel sem fogtam, hogy ezzel rosszat mondok, és bevallottam, hogy elolvastam:D:D aztán anyát összeszidták, hogy miért nem szólt róla :D 
és még egy érdekes: amikor a lányok németet tanultak, akkor azt hittem h betűnként kell fordítani, és mindig furcsálltam, hogy nem ugyanannyi betűből állnak a szavak:D azt hittem, hogy tudok németül, kb 5 évesen :D:D de nem tudtam, nyugi:D

a királylány szerepében, hódi adriiieeenn :D

mielőtt megkértek, hogy legyek koszorús, előtte nap vágattuk le a hajamat, ami kb a derekamig ért :D:D így az esküvőkor nem tudtunk vele mit kezdeni, csak egy hajpántot dobtunk bele... mérges is voltam eléggé :D

iskola :D hát ez nagyon csunyi :D

elsőáldozó adrus :D


áltsulis ballagásom, első pálinka életemben :D (azóta is tart a szerelem^^)

ennyi lett volna, az ezek utáni éveket meg már láthattátok egy másik bejegyzésben, amit most nem találok, és nem linkelek be, de ha érdekel vkit, visszakereshetem:)) remélem jóól vagytok, én már nagyon tavasz hangulatban égek, vettem tegnap egy kis vászoncipőt a h&mből, és hozzá színes cipőfüzőket is, várom, hogy felavathassam:) most viszont bemásolom pár jegyzetemet az új füzeteimbe, olvasok egy picit és pihenek:) legyetek jók, bár tudom, hogy azok vagytok!!! csók a pofitokra, adri

36 megjegyzés:

  1. jaaj hallod ez a Bumer név nemtod honnan van? mert keresztanyumék kutyiját is igy hivták és nem egy gyakori név sztem:Dtudom lényeges kérdés de na..
    ja és a 4. szülinapodon lévő tányérok olyanok amik nekünk is vannak, a mai napig azokból eszem:D

    gyereknek is cuki voltál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. halloood nem tudom, a szomszédék kutyija volt, de majd megkérdem őket, mert mostmár engem is érdekel :D:D nekünk is megvannak még azok a tányérok, és bár nem mindig eszünk abból, néha előkerül :))) puszillak

      Törlés
  2. nekem is volt olyan nagy galléros masnis felsőm, ahol a két éves adrus vágja a tortát.. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy néz ki az nagyon menőőő volt akkortájt :D egyébként kezdem szépnek találni a régi cuccaimat, kb most kezd visszajönni :D

      Törlés
  3. utolsó fénykép hatalmas :DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen régi fényképek mindig elképesztően hangulatosak bírnak lenni... Fiúsan fogom meg a témádat, rögtön kiszúrtam azt a piros kis egérkamiont az egyik kép hátterében. Imádtam a kispolskit, nekem is volt ilyen, bár nem csak szép emlékem fűződik hozzá... http://meggyesj.blogspot.com/2010/04/osszetorve.html
    Na és a pálinka! Az igen! Persze csak módjával... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. éés tényleg ott van :)) uuuh megnéztem a postodat, szép munka:S:D

      Törlés
    2. :) Köszi, csak sok a duma, kevés a kép, tudom... Manapság már több a kép is, a duma maradt... :P

      Törlés
  5. úú régen én is azt hittem,hogy az idegen szavakat betűnként kell lefordítani és anyáéknak sehogy se akartam elhinni, hogy nem:D de aztán amikor elkezdtem általánosban angolt tanulni, valahogy megértettem:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ugye?:D én is egy idő után felfogtam... :D

      Törlés
  6. A régi szép emlékek, milyen jók is ezek. Szüleid nagyon helyesek! :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, egyem meg, de cuki voltál! A kedvencem, amikor fogod a kutyus kezét.
    Nálunk meg menő lett volna, aki tudott olvasni oviban, de én meg nem mertem bevallani :P
    Jujjj, farmer-fehér blúz-kockás mellény nálunk is "divat" volt a 90-es években, borzalom! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köööszi:) hehe ugye? nagyon gáz, a cipőt le is vágtam a képről mert az vitte a pálmát a borzalom listán:D:D

      Törlés
  8. juuj*.*nekem is ugyanilyen frufrus bubis hajam voolt!:)

    VálaszTörlés
  9. jajjjj hát a kutyakázfogósan eszméletlen cukker vagy!!!!! ^^ mint egy mesefigura :)) viszont azon hatalmasat kacagtam, amihez írtad h csunyi..:DDDD elég furi :D a másik amin fekszem a röhögéstől: "anya mindegyik képen ebben a felsőben van, pedig nem csak ez volt neki." :D XD XD jajjj nagyon jó kis poszt volt :D a közeljövőben én is tervezek egy ilyet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe kis pocakos voltam már akkor is :D vááárom a tiédet dóra:))

      Törlés
  10. nagyon édes :) főleg a bugyis kutyusos tetszik :) tök jó, hogy feltetted

    VálaszTörlés
  11. de szuper volt végignézni,imádom az ilyen időutazós posztokat :))

    VálaszTörlés
  12. áá vissza néztem gyorsan, hogy anyukád tényleg abba na fölsőben van-e és tényleg :D naaagyon ari vagy, de én tökre nem ismertelek volna föl az első pár képen :D puuuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D hehe akkor még nem ismertééééél:) mondjuk én se biztos h megismerném magamat amúgy :D

      Törlés
  13. :D:D:D azért a csíkos papucs nagyon ott van!! :D Bumeres kép a legédesebb! imádom! ki kell, hogy próbáljam így felkötni két copfba a hajad!! a tizedik képen pedig meg kell, hogy egyelek, olyan jó, hogy van köztünk jó néhány év és emlékszem mikor ilyen kicsi voltál!! csikiiii!! imádlak!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hiszem h most is jól állna a két copf:D csikiiiii ^^ hehe :D

      Törlés
  14. Jó volt nézni ezeket a képeket! Olyan fehér, Mickey-egeres rucim nekem is volt ám, hélóóó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj dejóó, ruhatesóóók vagyunk:)

      Törlés
  15. Nagyon jóóóóók, imádtam visszanézni a kicsi Adrus sztorit! Nekem is volt olyan csíkos papucsom! Minden kép nagyon aranyos, szép kis lány voltál! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszönöm :)) azért áltsulitól az egyetemig nem ártott nekem az a pár év és a változás :D

      Törlés
  16. Nagyon édi-bédi kispóni voltál :) Én is korán megtanultam olvasni, mivel mindig ott lebzseltem a nővérem körül amikor anya tanult vele :)
    Az én szüleimnek is idén lenne a 30. házassági évfordulójuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi Bacu, ééédes vagy, köszönöm :)) szép év lehetett az az 1982. :)

      Törlés
  17. Jajj, hogy milyen aranyos kicsi lányka voltál!!=most meg nagylány) :) Nekem is vannak tortás képeim, ugyanígy vágtam fel én is a sütit... :D na meg utána ami következik képed..az a beállás!!! :D Nekem is ugyanez volt.. mindig ezen nevettek.. :D kis sapka rajtam, slaggal a kezemben.. képzelheted. :D Volt egy menő beállásunk az tuti! :D Nagyon tetszik ez a bejegyzésed is! puszi volt frufrus póninak. :) xoxo

    VálaszTörlés