2012. február 24., péntek

péntek este ;)

ma Dórival és Zsuzsival találkoztam, ajándékot kerestünk, később kávéztunk, majd hazajöttem Brigivel és Zolával:) anya olasz tésztából csinált vacsit, és olasz bort ittunk mellé, mindkettőt Brigi hozta a szeptemberi olaszországi kiruccanásáról:) naaagyon fincsi volt :) a délelőtti dóris képeket még nem kaptam meg, viszont az itthoni hangulatot megmutatom nektek:) lovelove.











nekem így kezdődött a hétvége, holnap lángos lesz reggelire, sétálunk, fotózunk, jegyzeteket akarok gépelni, sorozatot nézek majd, sütünk főzünk :) remélem nektek is szép hétvégétek lesz, nagyon jó időt mondanak :)) puszi pónitól:)

7 megjegyzés:

  1. annyira tetszik mindig ez az idilli családi hangulat:)) én most készítek egy nagy bögre teát és folytatódhat a szakdoga-írás..:/ jó hétvégét Nektek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én is imádoom az itthoni hangulatot:)) jajjajj szakdoga, tudom milyen parás:) kitartááás hozzá!!!!! ügyi legyél:)) szép hétvégét, puszi ^^

      Törlés
  2. :) Megéheztem! :D

    VálaszTörlés
  3. ne kínozz! gyomorrontásom van, de annyira kívánok valami finomságot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj bocseszkóó, jobbulást gyorsan!!

      Törlés
  4. Hmmm, micsoda kaja *.* Hmm, micsoda képek :))

    VálaszTörlés