2012. február 8., szerda

partypóni 8/4

na itt is vagyok drágáim, jobb későn, mint soha:) eddig nagyon jól állunk, a vasárnapi buli jó volt és nagyon sokáig tartott, a hétfői buli volt a legeslegjobb, a tegnapiban nagyon béna volt a dj, ma pedig remélem csudijó lesz minden :D tegnap a spinning után atomgyorsan elkészülődtem, és mentem Petrához, és onnan mentünk buliba:) ma kb 6 körül értem haza, majd fél10re mentem suliba:) tök jó óráink vannak a félévben, és úgy érzem, hogy a tanárok is komolyan vesznek minket, úgy élvezem az egészet és minden tökre izgi meg érdekel:) imádom az egyetemet, imádom az mk-t :)) pár képet mutatok csak, aztán csinálok gyors kajcsit, sült husit meg salátát, aztán szundizok egyet és mehet az esti móka megint:) már túl vagyunk a felén, hehe:)




elég bénák a fejeink, bocsi :D

és a tegnapi szettem:
szürke szoknya, fehér felső, pink zakó:)



nem sok, de csak ennyi normálisat csináltam:) ma megpróbálok többet nyomni :)) puszi srácoklányok:)

14 megjegyzés:

  1. tegnapi szett első képe nagyon tetszik!!!!!!! *.* nagyon barbie-s ^^ jó bulit csajok!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos voltál tegnap! :)
    Egyébként hogy van benned ennyi energia? Irigyellek érte nagyon! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy, köszönöm:)) háát egy energiabomba vagyok:D amúgy nem tudom, ami számít, arra fordítok időt, élvezem, hogy fel tudok kelni, hogy bemegyek suliba, hogy kicsit álmos vagyok, hogy este megint készülődhetek, hogy hallom a kedvenc zenéimet és tombolhatok rájuk minden este:))

      Törlés
  3. úúúúúgy irigyellek hogy ilyen jó egyetemi életed van, meg hogy ííígy szereted a sulid=(
    én is ilyet akarok!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) sajnálom, hogy nem mindenki érzi így:S nem akarok ezzel menőzni amúgy, csak tényleg ezt érzem:)) szerencsés vagyok:)

      Törlés
  4. Jajj milyen cukkerek vagytok :D bárcsak én is így imádnám a sulim... ja és még egy fősulis buliba se voltam , pedig lassan 3 éve járok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) uhh, de durva, hát én kb amikor kezdtem az első héten voltam már vagy 3 buliban:S:D

      Törlés
  5. Jó rátok nézni, én is csak irigykedem... az én sulim nem igazán jó ilyen szempontból sem és nálunk olyan fergeteges bulik sincsenek (persze a házibulik kivételek ez alól). Csinos voltál mint mindig! :)
    Jó bulizást mára is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj nem akarlak titeket lehangolni ezzel:)) akkkor fel kell emelni a házibulik számát :))) puszi

      Törlés
  6. Csinos,mint mindig és érdekelne a tegnapi szettes rúzsod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni, annyira aranyos vagy:)) a rúzst fodrászkellékesben vettem már több hónapja, és sajnos lekopott már a neve, de eegyébként is ilyen noname, 185 ft volt asszem:D:D

      Törlés
  7. jaaaj ,tök jó ez az egész:):D és nagyon jól áll a kék!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heehe, köszönöm Dorkaa:)) édes vagy:) puszillak

      Törlés