2012. február 5., vasárnap

nyolcperegy

na egy kipipálva :D tegnap Zola, Brigi és Aresz átjöttek hozzám, megvacsiztunk, aztán itthon mókáztunk, majd a retró felé vettük az irány:D párszor seggre csüccsentem azért a hóban, de minden oké volt, ott taliztunk Dórival és bulizgattunk, majd nagy agyalgatások után taxival jöttünk haza, mármint kidobtak itt a srácok, és ők is mentek alukálni :D  :) jóó kis kezdés volt szerintem:D ma a koliba megyünk 0.napi buli lesz, ilyen minden félév előtt van:) reméleeeem kijutunk és nagyon jó lesz:) 













pózolj piával?  :D 

nagyon rákaptam a gifekre, bocseszkó:)


ez annyira vicces :D

zoltán koma kicsit magas :D




induljunk mááár :D

ennyi volt az első nap, most takarítok kicsit erre a zenéééére:


puszipá pajtások :)adrus

36 megjegyzés:

  1. Az a puszis kép meg a gyűrűs, sminkes képek jaj annyira de annyira♥.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól áll a eza csupakék;):))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy anett:) köszönöm :)

      Törlés
  3. jó ránézni a fotóidra, nagyon tetszik a kisugárzásod!

    VálaszTörlés
  4. jujj a jobb kezeden lévő fekete-fehér meg gyöngyös(?) gyűrűt hol vetted?:)

    imádom a kisugárzásod, most keltem alig látok de mosolygok tőled:) csak bírja a májad!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm te:)) a gyűrű az I am-ből van, 3 volt együtt, egy kisvirágos egy gyöngyös meg még egy ilyen gömbdíszes, 250 ftért :D de nem tudom, hogy árulják-e még, van-e még, meg h más városban hol lehetne kapni :S
      a májamnak küldjétek az erőt :D

      Törlés
  5. nagyon jó kis fotók. Tetszik a gyűrűkollekció :) és az a csókos kép XD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönöm :)) édi vagy:) igen azon én is szakadok:D

      Törlés
  6. hamar kidobott az ágy? :D tetszik a felsőd, olyan szép kééék :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii:)) hamar bizony, azt hittem h jól vagyok, de mostanra bebizonyosodott h mégse... :S:D

      Törlés
  7. Nagyon jó képek lettek, és további jó bulizást :)
    Ezt a szént én annyira imádom *.* És feltűntek az ecsetek, én is épp most szeretnék majd venni párat, és azt a mintásat szettben vetted/rendelted? Mert pont néztem egy ilyet. Ha igen elmondanád honnan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszikeee :))aranyos vagy:)
      a mintás ecseteket szettben vettem, ilyen egy eurós boltban, 350 ft volt, talán 5 darabos volt, ennyiért nagyon megérte:)

      Törlés
  8. Juj jó bulizást :) Ez a sötétkék szín nagyon jó áll,a csodaszép kék gyűrűdről nem is beszélve :D*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Yvett:)) tökjó így leírni a neved :D

      Törlés
  9. jól áll a kék :D sangriaaaa <3 nyamesz:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi Thündérke :)) bizony fincsi voolt :)

      Törlés
  10. Nagyon jó ez a kék szerkó, csini voltál. Tetszenek a sminkes képek :D

    VálaszTörlés
  11. Jó képek nagyon, végigmosolyogtam a posztot.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööööööszönöm:)))örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  12. Nagyon jó képek, kitartás a 8bulihoz a sulihoz az új félévhez! Ez a kék tényleg nagyon jól áll (rájöttem ugyan olyan gyűrűnk van csak nekem pirosban). Na akkor mára is jó mókázást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi, remélem bírni fogom :D:D :)) aj pirosban is szép lehet:)) puszi

      Törlés
  13. jaj de szépséges voltál,ez a kékség csodajó :) na meg a képek is;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen aranyoos vagy Nóra, köszönöm:)))

      Törlés
  14. Olyan jó olvasni a posztjaidat, a képeidet meg totál az optimizmus jellemzi! Tetszik^^ ja és milyen az a kék körömlakk? Kell olyan :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, drága vagy:) a lakkot kettőből kevertem össze, de egyébként szerintem csak a sötétebb érvényesült belőle és az a moyra 88asa:)

      Törlés
  15. iszonyúszépek a gyűrűűid.*.* szépvagy nagyoon.:)) jóó bulizáást!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Zsófii:)) aranyos vagy nagyon:)) pusz

      Törlés
  16. az a cupp... Áááá....:D
    és Adrus.. az a jhuj kék nagyon a te színed... (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D igen azóta is szakadok rajta :D kööszönöm ^^

      Törlés
  17. jó kezdet volt csicsicsillagom :D a 8/6tól újra becsatlakozunk! :) aztán remélem vigyázol magadra!! puszik! oo köszönjük a finom vacsorát!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. cimcimcimbora igen jóó volt :D várunk titeket maajd:)) és jaj reméltem h ízlik majd a vaccser:)

      Törlés
  18. Hú, ezek a kékek, gyönyörűek!

    VálaszTörlés