2012. február 20., hétfő

múlthétszerda - party

még ezekkel a képekkel adós vagyok, ma láttam őket először, meg a fényképezőmet is, úgy hiányzott a kicsike:) Petránál nagyon jó volt buli előtt, utána már annyira nem, de ott még jól éreztük magunkat:) remélem nem uncsik a bulis képek, amennyiben nem esnek hógolyó méretű vattapamacsok az égből a hét további részében, akkor egy kis kinti outfit fotózás is lehet, hogy összejön:) most viszont szundizok egyet, mert holnap iskola:) jó éjt kis baglyocskáim:)



az este egy részében a kandallót ölelgettük :D


a szokásos már lehet h uncsi, szoknya zakó párosban nyomtam, nem volt időm többet gondolkozni a szetten:D

:D



mint egy családi portré :DD

ennyi lettem volna, rohanok, hogy elérjem az álomországba tartó utolsó buszt:) puszipá :)

12 megjegyzés:

  1. Ez a családi portré nagyon jó :DDDDDDD
    Ennek a fazonú szoknyának mi a neve? Úgy látom, előszeretettel hordod és jól is áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D kööszi, ceruzaszoknya :) drága vagy:)

      Törlés
  2. egyébként szerintem nagyon csini vagy ezekben a szettekben! :)

    VálaszTörlés
  3. :) milyen jók lettek a csoportképek is!! nem volt az annyira rossz buli :) Petránál, séta, tescoexpressz, buli, zene. jókedv na!! :) puszik!! az alsó két kép írtóédes!! decukik vagytok már ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajaja :) szerintem is jók lettek:)csók

      Törlés
  4. annak a srácnak(megjegyzem elégjol nézki..:D) kurvajo dolga volt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen szabika tud helyezkedni a lánybandában:D:D

      Törlés
  5. áá tényleg mint a kiscsalád :D csak nem a gyerek kezébe kéne a bor! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, egy hét szobafogságot kapsz!!:D

      Törlés
  6. annyira édeees:) nem is tudok jobb szavakat... a szoknyád nekem is nagyon tetszik, a blézeredet meg már régebben kinéztem magamnak.. :D jó lenne beszerezni őket.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe majd átküldöm őket egy varázsbőröndbeen:))

      Törlés