2012. február 23., csütörtök

laza csütörtök délután:)

sziasztok:) bekucorodtam egy nagy bögre epres teával, takaróval, gossip girl résszel a kis kanapémra és elolvastalak titeket:) írok egy picit a tegnapról, aztán belazulok, lehet alszom is egyet, miiivel:
tegnap miután kitakarítottam, és elkészülődtem jöttek is a lányok, energiaitallal felszerelkezve nekiálltunk activityzni:) nagyon sok feladványt írtak nekünk a többiek az utóbbi napokban, volt nevetés rendesen :D a végére nagyon profik lettünk, és hát na..én nyertem a játékot :D olyan 1 körül lenéztünk a jatéba, és egészen zárásig ott voltunk, pedig most nem élveztem annyira. mindegy, azért elvoltunk, sok ismerős volt, és egy bloggerinával, Gabival is összefutottam - olyan jó, hogy odajöttél! ;) mint már a facebookos oldalon (oldalsávban megtaláljátok:)) írtam, fél6kor értem haza, 5 réteg takaróval aludtam, de még másfél-két óra múlva is, amikor keltem, még mindig fáztam. mindegy, mentem 8ra suliba, aztán déltől is volt egy órám:) most délután Zitussal helyzetjelentettünk egymásnak, aztán pedig Brigivel kajáltam egy új gyroszosnál :) és már ide is értem a jelenbe, a takaró alól, forró teával a pocimban pötyögök nektek :)ennyi volt póni adrus mai napja:) csókpuszi kisdrágák. 





indulhat a 0alkohol buli;)

és a mai adruuus:






ez nem tudom hogy lett ilyen:O már a fényképezőmben így találtam:S:D 


drama queen.. PROBLEM? :D:D:D


kabát: turi
sál: terranova
felső:turi (tegnapi szerzemény:))
pulcsi: turi
farmer, lapos fekete csizmi (nem is látszanak, csak h teljes legyen a kép:D): F&F
fejem: két óra alvás után ilyen vagyok na :D

hopika, még nem raktam el a karácsonyfát.. :DD amúúgy nagyon várom a tavaszt! :D 

20 megjegyzés:

  1. Az utolsó előtti kép nagyon baba^^ Egyébként honnan jött a póni név? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:)) a hajam miatt volt először, aztán később rám ragadt, deeee írtam is erről egy posztot tavaly, megkerestem neked: http://poniorszag.blogspot.com/2011/04/poni-honnan-van.html :))

      Törlés
  2. De az a durva, hogy még amikor fura képet vágsz, akkor is tök szép vagy :-)
    Epres tea, mmmm....
    Activityt ezer éve nem játszottam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszii:)) játszatok activityt, nagyon jóó móka:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. köszönöm, én is gyorsan rámondtam az igent a turiban:) :))

      Törlés
  4. hihetetlenül szép lány vagy!!:)

    VálaszTörlés
  5. tökjó a stílusod! és egyáltalán nem tűnsz fáradtnak! :) de azért pihend majd ki magad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Lilla:)) azért aludtam egy laza 13 órát most éjszaka:D:D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. jajj, milyen aranyos vagy, köszönöm!!!

      Törlés
  7. nagyon tetszik a felső , és valóban , mint mindig csodaszép vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. L.!! drága vagy, köszönöm szépen!!:))

      Törlés
  8. Csak ismételni tudom magam mindig...nagggyon szupi képek, és nagyon csini vagy rajtuk :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Marcsi, drága vagy mindig:))

      Törlés
  9. Dejóóóó amúgy nekem mindig a 0alkohol bulik sülnek el a legjobban! A felsőd én is csak dicsérni tudom, mindig olyan jó kis cuccokat tudsz kifogni! Szeged egy kis kincsesbánya, nem hiába az egyik kedvenc városom kár, hogy messze van! :)
    Remélem már jobban vagy és ki is pihented magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehee, nekem azért nem mindig, most picit furi volt, de nem az alkohol hiánya miatt, hanem egyébként is :)) szeged bizony egy nagyon jó hely, nekem is a kedvencem, örülök, hogy ott tölthetem az egyetemi éveimet:)) igen már jobban vagyok, köszönöm:)) puszillak

      Törlés
  10. megerősíthetem élőben is gyönyörű a leányzó =D
    és ez a felső, nagyon jól jártál vele =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaajjj, ez ám az elismerés:) éédi vagy, mint élőben is :P köööszönöm:)(K)

      Törlés