2012. február 10., péntek

hatodik buli ;)

tegnap már korán elkészülődtem, és volt csomó időnk petrával fényképezkedni :) később jött brigi&zola, hoztak vacsit, jóóól bekajáltunk, és együtt mentünk a jatéba:) sajni a hétfői nagyonjó dj most a kisteremben volt, de végülis mindkét helyen táncikáltunk :) kb fél 5ig maradtunk, jól bereggeliztünk itthon és azóta is az ágyban vergődünk :D valaki hozhatna mostmár kaját :D remélem tetszenek majd a mai képek, és két giffel is "készültünk" nektek, mi jóót röhögtünk rajta akkor is mikor készült, meg mikor összepakoltuk, akkor is:) remélem zitaa, nem annyira zavartunk és jobban vagy, ha olvasod ezt gyere át dumálni!! :D:D (igen együtt lakunk, és igen itt üzenek neki:D)

maaajd jövünk :D maybe at 5, maybe at 6 :)





kispocok narancslevezik



Petrító:)




hajkupac :D



:DDDD



hasonló adományokat várunk...MOST :D 



nossa, nossa,  assim voce me mate...ai se eu te pego ai se eu te pego :D sajni nem jöttem rá, hogy kell hangot rakni alá, pedig úgy lenne az igazi:D



na csók lánykák, megyünk vadászunk vmi kaját, aztán majd este jövök, vagy holnap:)xox

28 megjegyzés:

  1. ez a polo annyira jó! Csaj pukkasztó:D hahahah :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi:)) az emailedre nemsokára válaszolok ám, olvastam és nem felejtem el:))) puszi

      Törlés
    2. Oké!!! party ponyt 7 elhiszem h zsúfolt :DDD :)

      Törlés
  2. Áá, annyira jó a nyakláncod!:)

    VálaszTörlés
  3. Hahahaha :D A hajkupacos képet kirakom háttérképnek vagy nem tudom :DDD Jó szórakozást ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, mi drága vagy már,köszönöm:) :D nehogy kirakd háttérnek, behalok:D

      Törlés
  4. Komolyan mondom, most már nagyon irigykedek rád, hogy mindig milyen szép vagy! Akármiről is írsz, a képekről a jut eszembe mindig elsőre, hogy milyen szép ez a csaj! Áááhhh, de jó neked! A hajad is szuper, ezek a kis hullámok benne... A póló meg vagány!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy kell irigykedni, nemáár:)) annyira aranyos vagy, köszönök mindent!!!

      Törlés
  5. annnnnnnnnnnnyira fasza a polód!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Diaaa, én is tökre imádom:) akarok most csinálni egy csomó ilyet, csak nem találtam még textilfilcet:S

      Törlés
  6. Nagyon ötletes a pólód :P Én is mindig eltervezem, hogy besütöm a hajam, de elmegy a kedvem mindig tőle, túl hosszú meg sok meg áh... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, köszi:) én is sokat szenvedtem vele hajvasalóval:S:D

      Törlés
  7. hát Adrus.. te lettél az egyik példaképem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O :O :O jajjj megeszlek, mennyire édes vagy!!!

      Törlés
  8. nagyon király a pólód, és tök viccesek lettek a gifek :D azért kíváncsi vagyok, hogy hány napig fogsz pihenni a 8/8 után :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi:) hát most így vasárnap este fél9kor elég álmos vagyok, de szerintem holnap már fitt leszek :D

      Törlés
  9. Szia Adri! én új vagyok itt :) ai se - én is szeretem de ezt a verziót :D : http://www.youtube.com/watch?v=DQ-AZQ1rpK0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szijuus, üdv itt, örülök neked:) én is azt szeretem, csak a gif jobban kijött az eredeti verzióra:))

      Törlés
  10. jujjjjj Adri dejóó minden :D ööö kétszer elolvastam kb a posztot de nem jöttem rá h a póló honnan van? te filcezted vagy mi nemééértem? XD XD segííts :D :D mert am kúúúúrva jó ^^ öö a kedvenc képem a megőrülős feletti <3 :) pussza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmiről nem mradtál le, a new yorkerből van a póló :D de akarok majd csinálni csak még nem találtam filcet sehuunséé :D csókollak kics:)

      Törlés
  11. szépek vagytok csajok!! :) látod, mondtam, hogy jó lesz a felső! :) puszivan!!

    VálaszTörlés
  12. Szia! A poló honnan van? Szuper ötletes a felirat és a kivitelezés is 5*! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, a new yorkerből van az egész, mármint készen vettem, nem én csináltam:))

      Törlés
  13. Olyan szépek és cukik vagytok :)

    VálaszTörlés
  14. Épp ezt a zenét hallgatom :DDD wáá még mindig imádom . (L) Ti meg csodamese szépek vagytok :)) Olyan hajkupacot szeretnék én is ,mint amilyen Neked van:) *-* xoxo

    VálaszTörlés