2012. február 1., szerda

emlékek - 2008 - szalagavató

Dóri szalagavatós postjától, meg a facebookon kilinkelt táncolós videóktól megjött a kedvem a sajátom visszanézéséhez, előkaptam a dvdt, mindjárt meg is nézem:) pár képet is mutatok nektek, meg fennvan youtubeon a mi táncunk is :D mindig is ki akartuk próbálni a pompon lánykodást Zitussal, emlékszem hazafelé sétáltunk a suliból, amikor beszéltük, hogy ez is lehetne a táncunk, mert egy jó ideig nem volt semmilyen ötlete az osztálynak. kb egyenlő fiú és lány volt nálunk, úgyhogy valami olyat kellett, amiben a fiúknak is nagy szerepe van, így jött, hogy kosarasok, vagy amerikai focisok legyenek. az utóbbi jobban tetszett a srácoknak, már csak a felszerelés hiányzott, anélkül tök béna lett volna. végülis sikerült elintézni egy csapattal, le is hozták nekünk is a ruhákat, a főpróbát is megnézték, és az esti éles műsort is végigülték, segítettek öltözködni, és mondták h lehetnénk a pomponlányaik :D:D a zenéket együtt válogattuk ki, és talán a tánctanár volt az, aki összevágta, erre már nem nagyon emlékszem. mindig a keringők reggeli táncpróbái után próbáltunk, meg tesiórákon, stb :) szerintem tökre jó volt, én élveztem:) 
a keringők közül én bécsit szerettem volna, és azt is táncoltam, az egyik osztálytársam volt a párom. a ruhám hatalmas volt, egyszer a srácok bebújtak alá, vagy ketten is befértek :D viszont a főpróbán képzeljétek túl hosszú maradt a ruhám és vagy én vagy a párom ráléptünk, mindenesetre kb elestünk a keringő közben, jó nem durván, csak ilyen elcsúszás szerű, fél másodperc alatt folytattuk az egészet...csak hát a főpróba olyan volt,  amit az egész suli nézett, meg apa és a két mamám. végigbőgtem az egész napot, hogy milyen béna vagyok, meg égő. a kozmetikus alig tudott kisminkelni estére, amikor is élesben kellett nyomni mindent. végig rettegtem h újra megtörténik majd, alig mertem kiállni az emberek elé. terror volt :D mindenesetre nem estünk el megint, minden jól sikerült. mondjuk nekem nem életem bulija volt, 2-3 óra körül vége volt mindennek, és különben sem volt valami jó kedvem. szerintem jobb volt a felkészülés, mint maga az esemény, ettől függetlenül egy jó emléknek tartom, hihetetlen szép barnára szoliztam magam akkorra, szép volt a sminkem, és azt hittem h normálisan áll a hajam, és hogy hosszú(???:D), szép volt a ruhám, ott volt a családom, és a barátaim, szóval jó volt ez így :) na mutatom a képeket, aztán meg a videót :D








:D fele banda nem is a mi sulinkba járt, csak jöttek velünk ünnepelni :D



és ilyesmi volt a báli rucim, fentebb láthatjátok h kb milyen színe volt. :D végül is 2008-ban szerintem teljesen jól nézett ki, úgy varrattuk, kb kitaláltam, hogy milyet szeretnék (kb mindenki ilyet akart, nem volt nagy szám), aztán ennyi :) 



naa mit szóltok?? ne legyetek nagyon kemények a 2008-as énemmel oké?:D  puszipá:)

adrus

47 megjegyzés:

  1. Máár akkor is gyönyörű és csinos voltál:):)
    Én is tartottam egy szalagozós emlékezős posztot, és olyan jó érzés újra eleveníteni mi hogy történt akkor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. banyek, tényleg, ne haragudj, nem akartalak leutánozni :) nem láttam a frissítések között, de mindjárt elolvasom :)) remélem nem gond:)))
      puszi

      Törlés
    2. leutánozni persze :D:D:D Ha tudnád mennyi ötletet adtál már a blogoddal eddig :)
      jó volt a Te szalagozódba is kicsit betekintést nyerni:)

      Törlés
    3. drága vaaagy :* de azért na, szólj ha mégis zavar:D puszillaak:)

      Törlés
  2. wow,nagyon jók voltatok, te pedig gyönyörű! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy, azt hittem kiröhögtök majd :D:D

      Törlés
  3. Adruus, szerintem nagyon szép ruhád volt, és a báli is tüneményes. :) Irtó csini voltál/vagy. Tetszett a videó, a csiripelő madaras résznél olyan jóóót nevettem. :D Ügyesek voltatok. :) Szeretem az ilyen pompomos dolgokat, alapból az egyik kedvenc filmem a Pom Pom srácok. Láttad már?:)xoxo póóóniorszááágbaaa:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. előőször is: imááádom a pomponsrácokat!!! kb minden barátnőmmel megnézettem már egyesével, szóval láttam már ezerszer, jajj imádom:D tökjóóó, hogy te is szereted :)))

      köszii, akkor megnyugodtam h nem voltam olyan bénaság :D

      Törlés
  4. Nagyon helyes voltál. Nálunk Szlovákiában nincs fehér ruhás-frakkos rész :/ Szalagtűzéskor fehér blúz-fekete szoknya, aztán pedig mindenki kedve szerinti báliruhában van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, drága vagy:)) oo sajnálom, én tökre ezt vártam benne, hogy nagy ruha, meg minden, olyan jó hangulata volt, meg jól nézett ki a sok lány a sok gyönyörű ruhában:) nekünk az ünnepségeken a matrózblúz volt a kötelező:))

      Törlés
  5. jézusom, vagy a szemem káprázik, vagy az tényleg a Szabber! wááááá, hát nem sokat változott (najó, kicsit kupálódott) :DDDDD
    egyébként nagyon szép és csinos voltál, de meg kell állapítanom, hogy a hosszú haj sokkal jobban áll :)) lehet én is nosztalgiázom a hétvégén, úgyis tesóm szalagavcsija lesz, felelevenednek az emlékek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ő az:) nem is tudtam, hogy ismered, bár hogy ne ismernéd :) osztálytársak voltunk, aztán szegényt pont szalagavató előtt műtötték, így az osztálytáncban ilyen cukorkadobálós kerepelős árust alakított és ment körbe egy tálcával a nyakában a vendégek között :D:D amúgy vele is laktam egy évig szegeden, furi mi?:)) duurva, hogy ismered :D a hosszú hajjal pedig egyetértek, már akkor is a hosszúra vágytam, kb olyan volt az álmom, mint ami most van:)

      Törlés
    2. de durvi, de akkor most már értem futballos csopiképet fb-n :DDD jaja, van szerencsém ismerni már egy jó ideje, de kb. másfél hónapja kezdtünk el nagyon cimbizni :DDD és wááá, akkor Zitával ti voltatok az a két lánylakótárs, hallottam eztazt :DDD fúha, mik ki nem derülnek :D

      Törlés
    3. igeeeen mi voltunk:D te jó ég, miket hallottál?:D főztünk, mostunk, takarítottunk szabira, úgyhogy remélem semmi rosszat :D:D:D

      Törlés
    4. ennyire elkényeztettétek? :DDD csupa jóságot mesélt, bár egyszer (véletlenül) bezártátok a lakásba? :DDD

      Törlés
    5. :DDDDDDDDDD jajj, el hát, mert magától nem nagyon csnálta meg, mindig megvárta h eltűnjön a mosogatóból az összes edénye, aztán kijött, és mondta hogy "jajj pont most akartam megcsinálni" :D de amúgy jó volt, nem volt nehézség :) nagy konyhánk volt, mindig kinn ültünk hároman a három laptoppal és mentünk sorba, mindig berakott vki egy-egy zenét :D főztünk meg iszogattunk, family guyt néztünk, csupa jóság volt, szerettem amúgy ott és velük lakni :)) aa bezárás meg úgy volt, h elmentünk zitával bulizni, és kívülről bennehagytam a kulcsom a zárban otthon, de úgy h bezártam... :D:D hazafelé 5 körül retróból néztem a táskámban hogy hoppá ez nincs meg, már megbeszéltük a tervet a trolin h na h fogjuk megoldani egy kulccsal zitával meg h visszamegyek a retroba és megkeresem stb...erre felérünk a negyedikre, ott lóg az ajtóban a kulcsom, szabi meg benn:D:D de amúgy csomó sztori volt, fuj nagy házibulik, szomszédok ránk akartak törni, voltunk vagy 25en nálunk és a konyhát használtuk tánctérnek, üvöltött minden és mindenki, pisontot játszottunk és a vízforralóval meg wcpapírral fényképezkedtünk..... :D hajjajj rámtörtek az emlékek :D:D:D

      Törlés
    6. úristen, most visítva röhögök, ezt lejátszottam a fejemben... kééész :DDD

      Törlés
  6. dejó!!!! :) és tökre jó nektek hogy ilyen jó felvétel van a táncról nekem alig van képem és videóról nem is tudok h lenne... :( de most utánajárok a gimis osztályomnál hogy valakinek valami digitális emléke van e :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, keeress is vmit, nagyon kivi vagyok a régi dórastrawra!!! :)

      Törlés
  7. Sógornőm Szegedi :) rá kell jöjjek az ország azon felén csak szép lányok vannak!!! Grrrr :)))) jó kis poszt lett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehee:)) mondjuk ez kiskunhalason volt, de végülis az országnak ezen a felén van:D:D köszönöm szépeen!!!:)

      Törlés
  8. Nagyon szép voltál és tök jó volt az osztálytáncotok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy Eni:)) köszönöm:))

      Törlés
  9. jajjj de széééép, nekem 1 hét múlva lesz és már várom....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) de jóó neked:)) hajráhajráá!!!! bizti gyönyörű leszel!!:)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. hehe, köszi:) csak 17 éves voltam:))

      Törlés
  11. juuuj ez nagyon jó! én is megcsinálom majd:)

    immádom a szalagavatos képeket, nagyon csini voltál:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon cuki voltál hasonlítasz egy régi osztály társamra akit nem nagyon szerettem de ez nem befolyásol semmit :D egyébként kaptál tőlem egy díjat majd nézd meg, puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :D a lényeg, hogy már nem így nézek ki és remélhetőleg nem hasonlítok már rá :D:D a díjat itt is köszönöm szépen!!!!

      Törlés
  13. A báli ruhád színe valami gyönyörű!

    VálaszTörlés
  14. Juhj, de szépek voltatok!!! Nagyon tetszettek a képek, a videó meg állati én a fiúk táncát nagyon csíptem benne, nagyon jó lehetett!!!!! Jöhet még egy kis nosztalgiázás, én is most gondoltam vissza az enyémre ami kemény 6éve volt. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük:)) a videó szerintem is jó, nagyon jó volt táncolni ezt, meg szerintem is jól sikerült:)) jaj hát ha úgy nézem, az enyém is majdnem 4, és nem érzem magam cseppet sem idősnek:))

      Törlés
  15. Nekem is hosszú volt a keringős ruhám, mert hiába mondtam a kölcsönzősnek, hogy én nem fogok magassarkúban táncolni, ő mégis akkorára szabta (éljenek az önfejűek) és egyszer rá is léptem, de szerencsére nem látszott a megcsúszás. Nekem a szalagavató életem legjobb estéje volt, lehetne minden évben belőle.=)
    Egyébként szép voltál nagyon, mint mindig.=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszimöszi:)))) imádom az ilyet, amikor jobban tudják nálad h mit akarsz.. :D de jó neked, hogy a legjobb estéd volt, hogyhogy, mesélj milyen volt:)):) viszont tényleg lehetne minden évben vmi csini bál, vagy vmi, mármint van is, de amire tudod, hogy "kötelező" menni, és tényleg mindenki ott van és várja:))

      Törlés
    2. Adri, febr. 16-án tudtommal Mérnökbál lesz, arra is ki lehet öltözni ;)

      Törlés
  16. Wow, ez a tánc valami iszonyat jó lett! Bár nekünk is ilyen kreatív osztályunk lett volna, de csak lányok voltunk 40-en és ment a cicaharc... Végül a "Múlnak a gyermekévek" c. dalt énekeltük, amit amúgy is utálok és tök vontatott volt az egész.
    Ja, és persze szép voltál akkor is, de esküszöm, most fiatalabbnak látszol, mint akkor :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Bog-bog:)) u de durva, hogy énekeltetek csak :S:D igen szerintem is, az egyenes hosszú haj fiatalosabbá teszi az arcom mint ez a belőtt séró :D

      Törlés
  17. nice dress :)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    VálaszTörlés
  18. Tök jó volt a tánc:) Nekem nagyon tetszett!!!
    Mia (nem volt időm bejelentkezni,mert rohanok szülinapi bulira és még ki kell ásni a kocsit a hó alól:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Mia :))) örülök, hogy tetszett:)) huuh akkor hajrá a hóásással, aztán nagyon jóó szórakozást a szülinapi bulin :))

      Törlés