2012. február 3., péntek

brr, it's cold outside!

tényleg hideg van, de kicsit nem akartam elhinni, hogy tényleg nagy hó lesz. még nincs is az, remélem nem is lesz. mindenki vagy azt írja ki facebookra, hogy hú mekkora hó meg milyen hideg van, vagy azt h az előzőből elege van. nem szeretem az ilyen utálkozós postokat, másnak meg az lehet uncsi, amit mi írunk ki, miért kell mindig fikázni valakit?! na mindegy, nekem aztán 8, hogy ki mit postol :)) a lényeg, hogy nagyon hideg van kinn tényleg, kicsit sétáltam csak anyával. elmentünk mamám régi házához, aki sajnos már nem él, hogy eltakarítsuk ott is a havat. fotóztam picit, de lefagyott a kezem. ma már tuti nem dugom ki a lábam a házból, holnap viszont át kellene jutnom szegedre, remélem nem lesz a közlekedésben semmilyen fennakadás. ha tehetitek maradjatok otthon ti is, főzzetek sok-sok forró teát vagy forrócsokit és irány be a takaró alá:)) puszillak titeket :)


vajaspapa:)

nem itt laknak ám, csak beugrott szétnézni vajas :D a garázsban van most a kibélelt helyük, remélem nem fáznak :))





régi tyúkól 








sok puszi & ölelés, adru

38 megjegyzés:

  1. mennyire takaros kis macskuszlak! a mienknek is van 2 házikójuk is, de be sajnos nem jöhetnek, mert bejelölnek meg bebújnak a szekrény mögé és levernek mindent. de vittem nekik az előbb kajcsit és doromboltak is. pesten itt még semmi hó nincs, csak a nagy riogatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá ők sem ebben laknak még nyáron sem képesek benne lenni :) sőt ez volt az első alkalom, hogy láttam bemenni oda macskát :D most a garázsban dekkolnak :)) és itt sem jöhetnek be a lakásba sajni :( viszont én is vittem nekik bablevest :D itt sincs hálistennek 30 centis hó, de ne is legyen én azt mondom :D

      Törlés
  2. Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de eddig még nem jöttem rá...Az oké, hogy Szegeden tanulsz, de hova valósi vagy? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hülyeség, néha írom csak, biztos elkerülte a figyelmedet:) Kömpöcön lakom, kömpinek szoktam írni :D kb 35-40 km-re van szegedtől,de már Bács megyében:) kis falucska, kb 650-700-an vagyunk :))

      Törlés
  3. Csudiszupi képek :D az utca olyan mint a miénk Horgoson :D a Vajaska meg halálcuki, főleg hogy hipp-hopp felnőtt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ kis takaros házikók, és mi lépkedtünk először a hóban, semmi kocsi nem járt erre azóta :D szóóval nagy a forgalom :D:D vajas nagyon gyorsan nagy lett, olyan furi :D

      Törlés
  4. Szép képek :) Szép vagy :) és Vaji még mindig cukker :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm, drága vagy, mint mindig:))

      Törlés
  5. De édes képek ,a vajit ölelős a best ! Csini vagy Adri , éppen ricinusolajos hajpakolásban ülök , hogy nekem is olyan gyönyörű hajam lehessen mint a tiéd , és ott még havazik is (irigy :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) kösziiiii, cuki vagy:) vajit ölelgetném egész nap, olyan édi dorombolóó:) uhu kitartás a ricinushoz, én olyan gyorsan ráuntam, nincs kedvem sose kivárni azt a pár órát benne, így már meg se csinálom :D

      Törlés
  6. milyen király a kabátod!! én is hajkurászok vmi színeset, mert a feketétől tiszta depis vagyok :D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi roni :) turkás ez is, de már több éves, csak múltkor hazaküldtem anyáékkal szegedről, az ilyen színű cipőmmel együtt, mert tökre nem hordtam már, erre itt lett a remek alkalom :D

      Törlés
  7. A Vajival közös kép nagyon jó!:)Édes feje van!:) És okosan néz a porté képén is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük:)) igen, nem egy buta macsek, az biztos :))puszi

      Törlés
  8. Válaszok
    1. kiskorában azért cukibb volt szerintem, de most is imádnivaló :))

      Törlés
  9. Mennyire jó ez a zöld kabid, Vajaska pedig tündibündi és már nagyon nagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni!! :)) vaji bizony gyorsan cseperedik :))

      Törlés
  10. Nagyon szuper képek :) Itt jelen pillanatban egy centi hó sincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :))) húh, én örülnék a hónélküliségnek :))

      Törlés
  11. nagyon édi az az első kép! :D Vaji pedig már tényleg milyen nagy :O olyan gyorsan megnőnek a cicák. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziii Dórii :))) hát igen, én is meglepődtem, hogy mekkora, főleg amikor hazahoztam szegedről és aztán csak hétvégente láttam, durva. előtte simán elmászkált a vállamon, most meg szerintem már el se férne :D kis dinka amúgy még mindig, de a mérete csak nő és nő :D

      Törlés
  12. olyan jó ez a zöld kabi:) különösen igy a téli szürkeségben, vidám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) kösziii, bizony nekem is jó kedvem lett tőle:)

      Törlés
  13. Vajas kész felnőtté érett! :D
    Szerintem ez a téli para amit a médiába nyomatnak elég szánalmas, hiszen máskor is volt hideg és hó is (bár karácsonykor jobban díjaztam volna). A kabátod viszont tényleg egy üde folt a tájban!!! :)
    Remélem jó utad lesz Szegedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? szerintem is tökre gáz, ez a normális, oké, karácsonykor nekem is jobban esett volna, most már vhogy nincs hangulatom hozzá, de tél van, ez az élet rendje. anyáék is mesélték, hogy milyen havazások voltak régen, és vhogy nem volt ekkora hűhő (:D) körülötte, csak most vagyunk olyan bénák, hogy az egész ország megbénul 5 centitől... nem tudom, itt tényleg csak ekkora, remélem nem is lesz nagyobb.

      köszi a kedves szavakat:) a kabimnak mondom, hogy örüljön h ennyien megdícsérték (egyébként turiztam:D):) puszi

      Törlés
  14. óóóó... de csudiszépek.
    a kabátod pedig nagyon irigylem. olyan muppetshows froggy színe van, ami menne az eperszínű hajkoronámhoz... Oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi :) pannaa:) igen jól mutatna a hajaddal tényleg:)))

      Törlés
  15. Annyira jó képeket készítesz.Imádom!Azt is hogy mindig életvidám vagy. :)Hogy csinálod? Jó Téged nézni a képeken. Mindig jó kedvem lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm Klau:)) háát, ha nincs miért szomorkodnom, akkor inkább legyek vidám nem?:) van családom, barátaim, tudok és van is mit enni, inni, tudok járni, beszélni, van tető a fejem felett, tanulhatok és csinálhatom amit szeretek, blogolhatok, és olvashatom a kedves kommenteket..persze, hogy jó a kedvem:))))

      Törlés
  16. Nagyon hangulatos fotókat csináltál, tyúkólajtó a kedvenc meg a kerítések. Közös képetek a cicával pedig nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  17. Jó képek, nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm minorin,örülök:))) aranyos vagy:))

      Törlés
  18. Nagyon édes a cicakunyhó*_* a facebook posztokkal kapcsolatban, vannak katasztrófális emberek, ha esik az nem jó, ha süt a nap az nem tetszik -.- hudeidegesítenekazolyanok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) igen, jól mondod, és van aki aztán őket fikázza, engem az is pont ugyanannyira borít ki :D

      Törlés
  19. Ismét csupa hangulatos, szuper képek!! *.* :))

    VálaszTörlés