2012. február 11., szombat

8nap8buli - a hetedik

tegnap nagyon jó kis délutánunk/esténk volt, már korábban jöttek a lányok, pudingot főztünk, showder klubbot néztünk, készülődtünk, aztán pedig iszogattunk, fotóztunk és mentünk bulizni :) nem volt rossz, csak megint rengetegen voltak, most szalagavatós gimisekkel volt tele az egész hely, furi volt látni a koktélrucis csillogó lányokat, olyan gimis érzés volt, és fura volt azon a helyen, ahol egyetemi bulik szoktak lenni. mindenesetre a kisterem is nyitva volt hálistennek, ezért ott jót buliztunk:) végül hazasétáltunk, rencsi itt szundikált nálam, aztán jó sokáig dumáltunk meg képeket nézegettünk:)) most délután pedig csináltam egy nagy adag bundikenyeret, egy nagy kancsó epres teát és bekajáltam:) közben hart of dixie részt néztem, nagyon kis idilli ez a nap:D mindjárt átmegyek petrához, filmezünk egyet, aztán este pedig brigiéknél kezdünk, és megtartjuk a 8. napi bulit :D ma van az utolsó, furi :D na úgyhogy ennyi történt, bocsi az ömlesztett leírásért:))



hetedik:D






ez pedig még csütörtökről:)


puszi nektek :)

16 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ugye?? mindig csak bundikenyeret ennééék:D

      Törlés
  2. Nyami :P
    Csinik vagytok, jó bulit!;)

    VálaszTörlés
  3. Kis partys lányok:D bundás kenyér teával :D imádoooom:D

    VálaszTörlés
  4. bundikenyér az egyik legjobb kaja IN THE WORLD :)próbáld ki úgy, h amikor kivetted a serpenyőből akkor szórj rá reszelt sajtot és finoman ráolvad, Brutális !!! a képek még mindig jók !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iiigen, istencsászár volt aki kitalálta :D fuu kipróbálom sajttal, nem tűnik rossznak, köszi a tippet:)

      Törlés
  5. Szép képek, főleg az utolsó, nyammi. :D

    VálaszTörlés
  6. A szőke lány annyira hasonlít Valkó Eszterre.. Mindig azt figyelem :D:D Csinik voltatok :) Bundikenyér <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húú én túlságosan ismerem hozzá, hogy nekem ne hasonlítson, de egyébként van benne vmi, vicces :D:D köszönjük:))

      Törlés
  7. Hú, jól bírjátok! Nem árt a szépségnek a sok buli, de irigylem megint :P
    Ááá, most megenném a bundás kenyeret, mindjárt csinálok is egyet, hiába kevertem be a hummuszkrémet vacsira, de mégis csak a bundi a legjobb :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háááát nem volt nehéz kibírni, a bulizáshoz könnyű hozzászokni :D:D bundáskenyér a legjobb:))

      Törlés
  8. 8 partyöltözéket összehozni.. nekem egy is hatalmas gondot jelent, általában 2 nap mire kitalálom, aztán fél órával előtte tök más jut eszembe és azt veszem fel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, nekem is ez volt az egyik legnagyobb gondom :D fekete szoknya volt rajtam többször is, de amúgy váltogattam a dolgokat :D

      Törlés