2012. február 13., hétfő

8/8 √

na itt is vagyok, bocsi, hogy nem tegnap jöttem, de hatalmas álmosság uralkodott el rajtam, mire egyedül maradtam:D egész délután főztük a gulyáslevest, aztán szállítmányoztam belőle Brigiéknek is a lakásfelújítás forgatagába, aztán pedig itthon szundiztam egy hatalmasat :D olyan régen aludtam már éjszaka, hogy tiszta fura volt :D és elfelejtettem ébresztőt állítani (shit), deeee képzeljétek magamtól felébredtem fél8 körül, szóval atomjó vagyok:D mára viszont már végeztem is a sulival, egy tárgyból lesz hétfőn előadásom meg gyakorlatom, és ennyi:) tökre jóó ez a félév:) úgyhogy nemsokára ebéd, aztán egy kis árkádozást terveztünk :))

na mutatom az utolsó napi buliszettemet:
piros zakó arany gombokkal, fekete szoknya, fehér felső, arany kiegészítők :)









update: briginél találtam ezt a képet szombatról:
nyoolc :D

kispiroska most elmegy, de majd írok még :) xoxo

26 megjegyzés:

  1. eszement csini voltál:) én belehaltam volna a 8/8 akciódba, le a kalappal:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eszement édi vagy!!:)) háát azért párszor rágyakoroltam már erre a 8 bulira, úgyhogy nem volt vészes:D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a blézer, meg az egész szett is nagyon pro ^^ Hát hihetetlen vagy, hogy végogcsináltad a 8/8-at :) Én ilye utoljára 6-7 éve csináltam, berúgásos bulizással, 5napig birtam, de azóta nem is gondolkodtam, hogy újra belevágjak :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Krisz:)) háháá az is jó lehetett:) mi is minden nap ittunk, persze nem hányásig :D

      Törlés
  3. Eszméletlen csini vagy! Odáig meg vissza vagyok a blézeredtöl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii Bacu:) a blézer turis:))imádom én is, tavasszal bizti a kedvenceim között lesz:)

      Törlés
  4. Nagyon jó színe van a zakódnak! Csinos voltál! :) respect a 8/8-ért! :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm barbecju:))) édi vagy:)

      Törlés
  5. annyira jó látni, hogy még ilyen szomorkás időben is csupa-csupa vigyor vagy :) tetszett a sorozat, most jöhetnének is egy kis természetben fotózások is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi:)) hát átélni is szupi volt a 8nap 8 bulit, de én is vágyom egy fotózásra már, csak annyira hiiideg van és még mindig gyorsan sötétedik:S:D de majd max hétvégén:))

      Törlés
  6. ez az eddigi kedvenc 8/8-as outfit tőled, imádom, hihetetlen csini!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööööszi nikolett, drága vagy:))

      Törlés
  7. csinos, gyönyörű, bombacsajos:) Mi mást is lehet írni a Drága Adrusra:)
    nem tudnék választani az elmúlt hét buliszettei közül, annyira eltaláltad mindet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj elpirulok te:) olyan édes vagy:)) köszönöm!!! (K)

      Törlés
  8. Nekem is eddig ez a buliszett a befutó!! Kezdem megkedvelni az arany dolgokat, hála neked!! :D
    Gratula a 8/8-hoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:)) na akkor jövök még soksok arany kiegészítővel, és tuti megszereted:D szerintem nagyon jóó:) télen azért szeretem, mert olyan meleg érzésem van tőle, nyáron meg mert a lebarnult bőrön állati jól mutat:))

      Törlés
  9. Hihetetlen mennyire szép vagy. :) A zakód nagyon tetszik, én is szeretnék..de sehol sem találkoztam még vele.. :O na majd nem sokára elmegyek vásárolni és körülnézek jobban. :) Jajj és amúgy annyira inspirált ez a bulizós korszakod.. :D hogy megtárgyaltam barátnőmmel ilyet mi is fogunk csinálni a nyáron. :) Meséltem neki, hogy az egyik bloggerinánál milyen jó dolgot találtam. Simán benne volt. Alig várom már. :) Szipi szupiii lehet! :) puszinnyooo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. petra^^ mennyire cuki vagy, köszönöm:) én ezt turiztam, de amúgy ilyen stradivarius, meg ilyenekben szokott sok zakó lenni, nézz szét hátha:)) hehee, örülök, hogy inspiráltalak, bár lehet nem a legjobb téma erre a bulizás, jobb lenne, ha valami tudományos kutatásra biztatnálak titeket:D:D de amúgy atomjó volt, és jó érzés, hogy végigcsináltam és még tökre élveztem is, úgyhogy hajrá nyáron, majd várom a beszámolókat:))

      Törlés
  10. Nagyon jól áll neked ez a zakó! ;)

    VálaszTörlés
  11. Imádom ezt a piros blézert.Nagyon nagyon jól áll! Nekem is kell!!! :DD Pusziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Naomi:)) csomó helyen lehet kapni, vagy nézz szét turikban:) remélem találsz gyors:)) pusz

      Törlés
  12. iszonyatooooosan jó ez a piros blézer:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:))) örülök, hogy tetszik:))

      Törlés