2012. február 9., csütörtök

8/5

sziasztok kiscsibéim:) a tegnapi buli borzalmas volt szerintem, legalábbis mikor leértünk tömegnyomor volt, már a  ruhatárnál is, és nem voltunk olyan jó kedvünkben, hogy ezt annyira elviseljük, aztán átvágtunk a tömegen és a mosdóknál álltunk kb egy órát, aztán arra jutottunk, hogy ebből nem lesz atom nagy party, szóval hazapattanunk :) kb 3-ra itthon is voltam, ettem egy bögre forró levest, aztán szundiztam:) reggel mentem suliba, egyre jobban tetszenek a tárgyak, ma üzemtanunk is volt, tök vicci a tanár, meg érdekes, eddig még, nekünk tetszett az óra:) később bevásároltam, kicsit feltöltöttem a hűtőt, most meg takarítottam egyet, lassan rakok fel valami frissítő maszkot az arcomra, hajatmosok, nézek egy sorozatot, aztán megyünk spinningre, és siethetek a készülődéssel megint, hogy időben induljunk el a buliba :D ma lesz a 6. este, eddig csak a tegnapi nem tetszett, de hátha a mai elfeledteti velem ezt:D  remélem ti nagyon jól vagytok :) puszillak titeket:) 






ennyit tudok mutatni a tegnapról, maaaaa érzem, hogy nagyon jó lesz :D csóóók.





14 megjegyzés:

  1. akkor megnyugodott a kicsiny lelkem, hogy nem vesztettem semmit se a tegnap este kihagyásával :D mondjuk lakótársam is meglepően "korán", fél4kor már itthon volt, pedig az átlag az reggel 6 szokott lenni :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?? viszont a hétfői tali kár h kimaradt én olyan jót tomboltam reggel zárásig :D

      Törlés
  2. Mi kedden mentünk a csajokkal bulizni, és szintén nagyon sokan voltak...sorban állás a bejáratnál, aztán a ruhatárnál, majd a wc-nél...húúú :S Na, meg az elején nagyon béna zenék mentek, és csak később indult be a buli.
    Remélem össze jön neked ma egy jó party :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh, az nagyon idegesítő tud lenni :S de a tegnapi jó lett nekem:))

      Törlés
  3. jaj, istenem, hihetetlen csinos és szép vagy mindig, nagyon irigyellek!:D

    VálaszTörlés
  4. estére pedig jó partizást!! :)
    bár nem unalmas még a nap mint napos?:D mindig van legalább valami új?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát kicsit néha uncsi, de pl tegnap megint olyan volt, mintha már tök rég buliztam volna, és így rákészültem h tökjó lesz:))hát az egyik helyen már 3-szor voltunk a héten, és az utolsó kettő is ott lesz szerintem:D

      Törlés
  5. Áááááááá, de jó az a gyűrű :D Már amennyit látok belőle :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd lefényképezem, hogy láthasd nagyban:))

      Törlés
  6. uhh dejóó, hogy kihagytam a tegnapi jogászbulit, majd jövőhéten odacsapunk neki. :) kitartást már nem sok van hátra. :) irigy vagyok a 'buliállóképességedért'! :) pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát jó lett volna, ha talizunk, de amúgy meg jah, jobban jártál, hogy kihagytad:) jövőhéten szerdán?? m akkor lehet talizunk:D:D puszillaaak

      Törlés