2012. január 29., vasárnap

wishlist

igen-igen, én is mindig vágyakozom valamire... mindig!! most több dolog -és sajnos a drágábbik fajtából- várakozik arra, hogy pénztárcám és bankkártyám kiürítésével egy időben a tulajdonomba kerüljön :) de erre várhatnak, mert még nagyon nincs mit üríteni:D majd talán március, április környékére tudok annyit összegyűjteni, hogy valamennyi megvalósuljon :) szóval most csak álmodozok picit, az álomszülinap után itt vannak az álomcuccok, persze csak szemezgettem belőle, mert az összesre egy külön blog sem lenne elég. soooooooooo, nézzétek mit szeretne adri mostanában:D 

1, samsung hmx-q10 kamera

több teszt, youtube videók, összehasonlítások, leírások, media marktos kiruccanás és próbálgatás után kijelenthetem, hogy ő kell nekem:) talán árban is az a kategória, amit rászánok, nem a legeslegolcsóbb (de majdnem), de azért tudja, amit kell. nem ragozom tovább, kell és kész. utána pedig olyan videókat, "klippeket" mindent hozok nektek, ááá rengeteg ötletem van, remélem jó leszek benne, és meg tudom valósítani az összeset:) pofa be adri, see the next one...


2. még több telitalpú cipő. 
igen van már csizmim (volt tavaly is az alap feketében, bár azt szétjártam már.. bár lehet nyomok vele vmi DIY festést, vagy vmit h felújítsam), vannak szandáljaim, már jópár éve lehet azért kapni itt-ott ilyeneket, emlékszem már gimiben is hordtam barna telitalpú szandált:) szóval imádom őket, a legkényelmesebb magasságnövelő:) szóval remélem egy ideig nem mennek ki a divatból :D most szükségem lenne egy sima fekete félcipős változatra, egy leopárdosra-jajjistenem mennyire szeretnéém, meg egy bézs-teveszínű-világosbarna darabra, meg sok-sok színesre, különlegesre stb:) 





a lényeg, hogy legyen nagyon platform, nagyoon magas és gyönyörű:))

3, kellene egy hajsütő 
a régit, ami még anyáé volt, naagyon régi időkből, eltört. igen, az én kezemben.. :( szóval kellene egy új, de valami vastagabb fajtát szeretnék. mondjuk a szegedi hajvasalóm is elromlott, és csak itthon van egy de nincs kedvem mindig hordozgatni, így ha vasalom a hajam szegeden, akkor zitáét nyúzom (köszi drága), szóval ha annyira el lennék eresztve, abból is kéne egy új. pff. 


ebből még nem nagyon néztem ki márkát, vagy típust, ha tudtok jót ajánlani, ne tartsátok vissza! :D

4, pirosas-narancsos szoknya
ezt már kinéztem a new yorkerben és tökre ki is találtam hozzá egy szettet :D nem tudom miért, egyszerűen úgy érzem h kell, de tartottam magam, és a 4 ezret most sajnáltam érte. hátha leárazzák... 


hát tökre nem ilyen amúgy :D narancsosabb színe van, és ilyen vízszintes csikokból van összevarrva talán, hátul cipzáros, és tökre jó:) fehér felsővel, kék zakóval és arany kiegészítőkkel képzeltem el:) hiányzik párizs, rájöttem, ebből a színösszeállításból:D

5, .... sok másik szoknya, mindenféle színben
mostanában imádok ceruzaszoknyákat hordani, nem feltétlenül állnak a legjobban, bár szerintem nem szörnyű, és kényelmesek is, nem kell arra se figyelni, hogy fellibben stb, mint a kevésbé szűk és testhezálló daraboknál. szeretnék pinket, kéket, aranyat, akár zöldet is :D  pinket már láttam a h&m-ben, kék van a new yorkerben (zitán már láthattátok is), szóval lehetne venni :)
ide most nem linkelek képeket:)

6, university of szeged pulcsi:D
 igen már oda járok második éve, és már előtte is tetszett, de sose szántam rá annyi pénzt, hogy vegyek (kb 6-7 ezer). pedig tökre szeretnék. legjobban a szürke, és a rózsaszín jön be. azért nem vettem sose, mert iskolába meg ilyen helyekre nem nagyon húznám fel, de aztán kiránduláskor, nyaraláshoz, sütögetéshez meg mindig hiányzik. 


7, fülhallgató
előzőt szétrágta vaji (maybe ő volt), a másikom meg tiszta visszhangos és csak akkor szól, ha nyomom a csatlakozónál :D:D szóval kijárna egy új, de arra is sajnálom a pénzt...aztán minden úton, amikor hallgatnám megbánom és utálom magam ezért :D ördögi kör :D 

8, sminkcuccok, lányos dolgok
ezeknek mindig örülök, jó lenne egy profi alapozó, szemhéjfestékek, körömlakkok, szempillaspirál. mindegyik van, csak a sima drogériás minőség, ami nem feltétlenül rossz, de szívesen kipróbálnék drágább cuccokat, hogy mennyivel jobbak. 

9, ékszerek. 
van rengeteg, de néha nincs mit felhúznom :D meg amióta megszűnt szegeden a gyűrűalap beszerzési helyem, azóta sajátokat sem tudok készíteni. kéne sok új -arany és ezüst színű is. most inkább aranyból van kevesebb, szívesen vennék gyűrűket, és soksok karkötőt, gyöngysorosat, csörgőset. 








stbstbstb végtelen a lista

10, óra



+1, sok-sok clutch







... na azt hiszem ennyi nyálcsorgatás elég is lesz:) nem mindenhova kerestem a kívánságaimat hűen tükröző képet, mert nem volt türelmem, de azért a lényeg átjön szerintem:)
egyezik valami ezek közül a ti listátokkal?
remélem mindenki kap holnap egy zsák pénzt, és megvehetünk mindent! puszi :D

23 megjegyzés:

  1. jahaaaaj, de még mennyire, hogy egyezik.. telitalpú cipők, clutch-ok, sminkek, ékszerek, órák... raboljunk bankot, én azt mondom :D:D

    VálaszTörlés
  2. Fúha, a lista 90% megegyezik az én wishlistem rövidített verziójával... :D Most el is kapott a vágy a hihetetlen pénzköltésre, jájj... :/ :DDD
    A múltkor, miután beszéltünk az szte pulcsikról, elgondolkoztam, hogy a félév végén megmaradt jegyzettámot nem lehet esetleg levásárolni így??:D mert nekem mindig marad x összeg, amit elfénymásolni nem tudok, a legtöbb könyv, ami meg tetszik a jegyzetbolt kínálatából, az már meg van, és most is szerintem vagy 2500 huf úszott el felhasználatlanul a semmibe :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) uuuugye? naaa hát igen én is szórnám szórnám, ha lenne mit :D kiderülhetne már mennyi ösztöndíjat kapok majd második félévben mert igencsak ahhoz kell majd igazítanom a vágyak teljesítését :D
      őőő nem tudom, de atomjo lenne ha le lehetne vásárolni ilyenre, mert én is kb sose használom fel, most barátnőmnek adtam, hogy tudjon karácsonyi ajándékot venni:D magamra szerintem még csak egyszer költöttem belőle... tökre gáz :D

      Törlés
  3. melyik gyűrűalap lelőhely szűnt meg? hozzak neked pestről? melyik fajtát, mennyit?=) húú ezek a clutchok mindig tetszenek, de utálom ha egy táska lefoglalja az egyik kezem, hiszen csak 2 van belőle.=D meg mindig viszem magammal a fél életemet és nem hiszem, hogy ebbe beleférne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az attila utcai vagy melyik az az utca. tudod ott a bartóknál. hát eddig én csak egyfajtát használtam, az állíthatós ezüstöt, de ha pl lenne arany színű, az király lenne:) maradhat állíthatós :) egy 10 darab igazán jó lenne:) wohoho:) köszöönöm:)) a cluthokkal eddig én is úgy voltam, hogy utáltam fogni buliban, mindig ilyen hosszú pántú keresztben átrakósok voltak rajtam, de mostanában megtetszett a kézben vivés, és ha vmi biztonságos ciprázos darabot találnék, amiből nem szórom ki a dolgaimat, akkor teljesen boldog lennék :) zitáét szoktam kölcsönkérni, tallys, szegecses, és olyan h felülről töltöd meg, cipzáros, aztán kell félbehajtani és úgy lesz egy clutch. na olyan kéne nekem is :D te miket viszel magaddal h nem férne bele? nekem rúzs, ajakápoló, telo, igazolványok, pénz, kulcs, belefér ezekbe:) néha még a kispiros fényképezőm is ott lapult :D

      Törlés
    2. sajni arany színűt még soha nem láttam.=( hát én bulikba is viszem a sminkkészletem, mert néha még kicst rászoktam javítani a dolgokon. ja meg tupírfésű és hajlakk. és általában leadom a ruhatárban, mert utálom ha bármi is velem van mikor én nem vagyok magamnál. amúgy én ien nappali táskának is gondoltam, abba meg pláne nem férek bele.

      Törlés
  4. Húha én is tudnék itt válogatni!!! Én is anyukám régi hajsütőjét használom, de még mindig működik; jó érzés, hogy ő is ezzel sütötte be a haját. :D
    A szoknyákat is nagyon csípem, mondjuk én mindig azon aggodalmaskodom, hogy a kicsit testhez állóbbak nem állnak jól és töltött sonkának érzem benne magam. Ennek ellenére természetes imádom őket, erről jutott eszembe, hogy nálunk a szoknyákat a new yorkerbe nagyon leárazták 890ft-ért vettem is egy hasonlót! :)
    A kamera amit kinéztél wááááááááááá, de én új fényképezőre gyűjtök jelenleg...
    Az ékszerek amiket válogattál, nagyon telibe találtak! Én valahogy most a lazább rezes-barnás-bézses árnyalatokat díjazzom; ennek ellenére az arany kiegészítők is tetszenek!
    Bocsánat, hogy sokat írtam de jó wishlist teljesítést kívánok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne viccelj, imádom ha kommenteltek, főleg ha hosszút!! szóval tökre örülök:)
      igen én is nagyon szerettem azzal csinálni a hajam, amivel anyukám, de sajnos széttört a kezemben, és apa se tudja megcsinálni:((
      a szoknyákban én is néha úgy érzem, hogy túl sonkás vagyok, ami lehet tényleg úgy is van, de a bővebb változatokban meg még nagyobbnak látom magam :D:D na majd szétnézek akkor a new yorkerben, hátha szegeden is leárazták már, és akkor gyorsan lecsapok rá :D köszi a tippet:)))
      a kamera, istenem, csak nézem youtubeon a próbavideót, és gyönyörködöm. ahh. a fényképezőmmel is így voltam, hogy nagyon vártam már, és milyen jó érzés volt megvenni, hajrá neked is a gyűjtögetéssel:))
      a rezes ékszerek is tetszenek, jó választás az is :)) remélem mindkettőnknek teljesülnek a kívánságok:)) puszi

      Törlés
  5. A kamerán én is gondolkodtam, de lehet inkább laptopra gyúrok egyenlőre. A fülhallgatóval szintén így vagyok én is. De sajnálom egy jóra a pénzt :S A többi persze jöhetne ide is, de kezdem elérni azt a szintet, hogy nem férnek el a cuccaim... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha a kettő közül kéne választani, én is inkább a laptopot választanám, az alapabb felszerelés. most az enyém is kicsit béna, de majd kitisztíttatom, meg újratelepíttetem, aztán jóó lesz :D de a kamerára úgy vágyom :)) a fülhallgatót nagyon megértem, mit érzel :D viszont irigykedem h annyi cuccod van h nem fér el :D

      Törlés
  6. A piros szoknyával én is szemeztem a New yorkerben ,de úgy döntöttem én is várok vele kicsit hátha leárazzák ( nekem csak úgy jó érzés megvenni ha viszonylag olcsó :D ) A telitalpas cipők pedig mindent visznek . Kell , kell , kell !! :)
    Igazából nincs olyan ezen a szuperül összerakott listán amit visszautasítanék *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen igen két féle is van ott, van sima pamutos, de az nem annyira állt jól, az 3 ezer, meg van ez a vastagabb, összevarrt téma, aaz nagyon tetszene, remélem leárazzák mondjuk 1500-ra :D :) örülök, hogy tetszik a lista :)) puszillak

      Törlés
  7. kameraa :D hát tudod, hogy egyetértek, már 50x megbeszéltük, hogy mi kéne még, gyűjts és nyomjuk a partyvideókat :D puuuszi Dániából őfelsége :D

    VálaszTörlés
  8. Az a sárga masnis cipő kell nekem <3 Azt hiszem szerelmes lettem, bár szerintem egy DIY darab, a platform cipőre van kötve egy masnis szalag..

    VálaszTörlés
  9. Telitalpú cipellők <3 én is elfogadnék párat :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem is van wish-listem mindig, ezek közül minden kéne, ami ruha és kiegészítő :-) főleg a cipők, nagyon kellene tavaszra valami cipő, de mire ideér a tavasz, talán még lesz is már munkám és fizetésem (???), hogy vegyek valamit...

    VálaszTörlés
  11. Clutch hozzám is jöhet mindenféle *.*
    Amúgy olyan piros szoknya van a C&A-ban és 1500 volt asszem.:)

    VálaszTörlés
  12. Eszembejutattad, hogy 16-17 éves koromban mennyi ilyen csörgős karkötőt hordtam, egyszerre valami 10-et is, meg is vannak még :D
    Jaj, és clutch nekem is jöhetne, de nem találom a tökéletest. Lehet, varratok a barátnőmmel :D

    VálaszTörlés