2012. január 16., hétfő

végre vége!! :)

végeztem a vizsgaidőszakkal srácok!!!! a mai vizsgám 4es lett, és egy beadandóm vár még az ítéletre, de az állítólag 5ös lesz:D szóval így a félévben három négyest, és hét ötöst szereztem:) az átlagom 4,65 kb ahogy most számolgattam, de meg akarom várni, hogy minden jegyem benn legyen, és kiszámolja az etr is nekem szépen :D áááááá ezt a napot vártam mióta, de nem iszok előre a medve bőrére, de azért na :) juhuhuhuhuu!!:)) ma vizsga után elmentünk turizni is, aztán ebédelni, Rencsi szülinapja is ma van, és árkádoztunk is kicsit :) ezek után 3 csomag gumicukorral felszerelkezve megnéztünk egy filmet, ami annyira nem volt jó, de most éppen ez sem érdekelt :D:D csak pár képet hoztam nektek,meg otthoni hazasétálós tájképet stb :) holnap jövök a kenyérlángos recepttel, aztán pedig akármivel!! tervezem, hogy sokat fotózok a héten, és minden szupi lesz :) 












drágák nektek a legnagyobb kitartást még a hátralevő vizsgákhoz, az összes energiámat és szerencsémet küldöm nektek!!!! vigyázzatok magatokra kincsek!!:)

30 megjegyzés:

  1. Gratulálok, hogy ilyen sikeresen zártad a vizsgaidőszakot! :) A turiban vettél valamit ennek örömére? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyoos vag!!:)) úgy örülök:) bizony vettem, egy kötött mellényt, egy sima fekete pamut felsőt, meg egy kockás inget. az ing ilyen lilás szürkés, majd egy lazább napon meg tavasszal biztos hordani fogom, a többi pedig szoknyához is jó:)) meg a tallyban vettem egy nyakláncot, leértékelve, tök kis szép, de úgyis előbb utóbb szerepelni fognak vmi outfitben:) puszillaaaaaaak:)

      Törlés
  2. Azt hiszem ma láttalak a new yorkerben de ez nem 100% szemüveg nélkül nem igazán fókuszálok valami jól :P egy másik hölgyeménnyel vásárolgattál, nem akartalak megzavarni meg én sem voltam egyedül, és hát tudni illik a fiúk egyébként sem viselik valami jól a vásárlást :P csak ennyit akartam és hogy grat ehhez a kiváló eredményhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naaa, azt hiszem láthattál, kár h nem jöttél oda, tök sokszor gondoltam már rá, hogy veled pl simán összefuthatunk errefelé véletlenül:) bizony ketten voltunk petrával, szerintem akkor biztos engem láttál:) és köszönöm a kedves szavakat, meg a szurkolást:) puszik

      Törlés
  3. Úristen, hogy csinálod, hogy ilyen jó jegyeket szerzel csak vizsgaidőszakban? :D Minden tiszteletem a tiéd, komolyan! Én se vagyok hülye, mindig is jó tanuló voltam, meg könnyen tanulok, de valahogy ez a vizsgaidőszak nem jön össze úgy ahogy szeretném:/ Több 5ös kéne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem értem:D:D köszönöm, tényleg nem tudom, de szeretem, amit tanulok, nagyrészt és szerintem ez is befolyásol:) meg a sok szerencse, meg az energiaa amit itt kapok a blogon:) olyan jóó^^ kitartááááás neked!!

      Törlés
  4. fúú fantasztikus a teljesítményed:DD de komolyan!:) lehet, hogy már említetted bejegyzésben, vagy kommentben csak az én figyelmemet kerülte el, de megkérdezhetem, hogy mit tanulsz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, köszönöm:)) nem tudom, hogy említettem-e, de most itt megteszem: gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöknek tanulok ;)

      Törlés
  5. gratulálooooook!!!! :) (fú, annyira megkívántam a haribos cseresznyés gumicukit, hogy holnap ha sikerül a vizsám, ha nem eszek az örömére :D ) pusziiii!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööööööööm:)) hajrá hajrá, ügyesen, hogy megérdemelt legyen a gumicukoor:) kitartás!!:)

      Törlés
  6. de ügyes vaaagy:) Jegyeid is szuperek időben is végeztél:) Gratulálok!
    és még dögösen csinos is vagy:)
    húú ha végeztem vizsgákkal, első utam nekem is turiba vezet majd:)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ köszönööm:) mindent köszönök, olyan jól esik:)) kitartáááás, aztán remélem kincsekre lelsz a turiban:))

      Törlés
  7. Szuper, nagyon jól tanulsz, csak így tovább. Nekem sose volt ilyen jó átlagom :-) Csini vagy megint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. édes vagy, mint mindig :)) köszönöm!!!:)

      Törlés
  8. Gratulálok az átlagodhoz! Fu azok a gumicukik...nyamnyam! És persze most is csini vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) remélem jó kis ösztöndíj jön érte :D küldök gumimacipuszit!!:)

      Törlés
  9. Adriiiii szerintem életemben nem voltam ennyire irigy mint most!!!!!!!! vizsgáknak vége és még az átlag is tökéletes... annyira gratulálok!! :) :) :) nagyon ügyi vagy! :) sírnom kell ha belegondolok h én még nagyon nem vagyok a végén... :( akkor csüt megyek, sztem 12 felé, de majd még hívlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj nem kell irigykedni, hiphopp el jön neked is, és együtt ünneplünk majd:)) één egész életemben irigykedhetnék rád :D:D
      na majd gyere csütin, vááárlak:)

      Törlés
  10. hát nagyon gratulálok én is a jó jegyekhez. :)
    Dora straw: neked meg még itt is kitartást! :)

    VálaszTörlés
  11. szép vagy és a jegyeid is szépek :) a gumicukor pedig király :D
    csok

    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi drága :)) küldök a cseresznyékből:)

      Törlés
  12. picit irigykedek, mert rád most édes pihi vár és nem a hülye felnőttlét szürkesége, vagyis, h "hétköznap az ember munkába megy, aztán örül az évi huszoniksz szabinapnak", nah meg azért is, mert nagyon guszták azok a gumicuclok és nálunk bár sok édesség és nasi van, ilyen fajta nincs és úúúgy nyammognék... :) persze gratulálok, ügyes pónilány voltál, tessék jól kiélvezni a vizsgaidőszak további nyugis részét! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van :) ki is élvezem, de végtére azért tanulok, hogy majd én is be tudjak lépni az évi huszonpár szabadnapos világba:) meg hétvégéken azért dolgozok én is néha, de persze az egyetemista lét mókásabb tud lenni, mint a dolgozó:) kitartás innen a hétköznapok szürkeségébe és sok jókedvet kívánok!:)) köszönöm a kedves szavakat:)) puszillak

      Törlés
  13. gratula Adrus a vizsgaidőszak befejezéséhez! most aztán ki kell csapnod a hámból! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm:) hááát igen, remélem óvatosan, de kicsapok:D

      Törlés
  14. Gratula a vizsgaidőszak végéhez! Nagyon szép jegyeket szereztél :) Nekem még hátra van egy kemény vizsga :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Marcsi!:)) hajrá ahhoz a keményséééghez, erős vagy, tuti menni fog!! küldöm az energiát:)

      Törlés
  15. gratu az eredményeidhez! :)
    Jól néznek ki a gumicukrok. :D

    VálaszTörlés
  16. Gratula, ügyes voltál Adrus. :) A képeken pedig egy elégedett vizsgázó lányka mosolyog ránk. :)

    VálaszTörlés