2012. január 26., csütörtök

szeged - halas - kömpi

tegnap reggel indultam el itthonról, de mintha egy hét telt volna el. előhívatott fényképekért indultam szegedre, zitussal is tudtam kicsit mászkálni, aztán mint Briginél olvashattátok, egy kis lebuktatós szakítós sztoriban volt részem, majd ma halasra mentem karinnal találkozni :) ő már írt is egy postot, én csak néhány képet hozok, aztán majd holnap lehet írok még, de most elég fáradt vagyok, húz az ááágy befelé :) jó éjt pajtások:)

utómunka: dave :)) köszönöm!!!











ő egy kis újdonság, tegnap vettem turiban :)) kellett egy nagyobb, hazacuccolós, egykét napra elutazós táska:))

és tudom, hogy a szett nagyon fekete és szürke, de néha nincs kedvem a színekhez, és nem mellesleg, csak ezek a ruháim voltak itthon, mert a sok színhez sok kiegészítő, egymáshoz illő cucc, cipő, sál, kabát kell, nekem meg nem volt kedvem cipekedni, sorry :D 



karintól elcsórtam a gif-et mert annnyiiira tetszik :)) fogjátok fel jó éjt puszinak, xoxo:)

18 megjegyzés:

  1. a trollkodó még nem látta az első képet! azon kicsit megakadtam... nagyon jó! na meg nem is ismer téged :)

    VálaszTörlés
  2. Az Eiffel tornyos nyaklánc honnan való? Már nagyon régóta keresek Eiffeleset, de sehol sem találok -.-" Új olvasód vagyok egyébként és nagyon nagyon tetszik a blogod *.*

    VálaszTörlés
  3. daaaaaave, nagyon megleptél most, de baromira jól esik :)köööszönöm!! :))) hát ilyen ez a kommentelős dolog, nem lehet kiszűrni, hogy néha ne legyen ilyen:)

    Krisz: ajándékba kaptam a nyakláncot, de megkérdem majd barátnőmet, hogy hol vette:) mondjuk én sok helyen láttam eiffel tornyos ékszereket, I am-ben, claire's-ben is, bár ezek nem tudom hol vannak (én szegeden néztem):) de tényleg megkérdezem majd tőle, és írok, ha megtudom :) köszönöm a kommentedet, örülök, hogy itt vagy, és örülök, hogy tetszik :))

    VálaszTörlés
  4. Juhj de szép vagy, meg a szürke szoknya is!!!! Én jobban preferálom a sötétebb színeket, úgy hogy számomra kedves ez az összeállítás nagyon! Nagyon jó táskát turiztál, megint csak irigykedni tudok! :D
    Hihetetlen, hogy már póniországban is trollkodnak.... :(

    VálaszTörlés
  5. hihi, drága vagy, akkor neked tényleg bejöhet a szett, örülök:))) én is szeretem amúgy, meg kényelmes volt, meg tetszett, csak így visszanézve gondoltam, hogy lehet hogy túl sötét, meg túl szürke és fekete, de mindegy akkor:)) igen már itt is itt vannak, pedig kiraktam a trolloknak tilos a belépés táblát a határra :D:D

    VálaszTörlés
  6. az a táska!!! *.* és tudod, nagyon szép a hajad. az első képen nagyon csillogós.!! Oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. panna:)) köszönöm:) bizony elég csillámfényű lett mostanában, kihat rá a sok szeretet, ami a blogon keresztül jön:D:))

      Törlés
  7. Annyira imadom a blogod uristen!!:)) meg az egesz stílusod es jo latni hogy mennyire van tehetseged az ilyen dolgokhoz..teljesen veletlenul talatam rad,vagyis facebookon lattam meg poniorszagot:) igazabol a cime fogott meg eloszor..aztan lajkoltalak es igy talaltam meg a blogod:) de nagyon jo,folyamatos olvasod vagyok mar lassan 2honapja azt hiszem:)) es lattam h írta neked egy csajszika h foggyal le .. annyira nevetseges..jo latni rajtad h nem vetted fel,nem is szabad:)) en sem vagyok nadszal vekony... es kulon tetszik meg ez is 'rajtad' meg a blogodban h nem egy 40-50kilos lanyt latok a kepeken:))
    remelem sokaig folytatod meg az irast!!:))XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te jó ég!! na igen, amíg ilyen aranyos emberek is vannak, mint te, kedves névtelen, addig nem aggódhatok azon az egy beszúrt mondaton, amit mások írnak! :)) nagyon nagyon jól esik, amit írtál, köszönöm!! (jajj mindjárt sírok komolyan, tudom béna szöveg, de az a baj h igaz, h itt szipogok, hogy de édesek vagytok:D mint egy nagymama, na mindegy:D) szóóóval tényleg köszönöm, én is remélem, hogy sokáig tudok még írni nektek, és tetszeni is fog, amit csinálok!! :))

      Törlés
  8. Az a cipő még mindig nagyon állat! Imádom a stílusod, csini vagy nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi:) köszönöm, tökre kényelmes is, csakiiis telitalpú cipőket akarok venni az elkövetkezendő 80 évben!!:D

      Törlés
  9. Én is írok gyorsan, hogy jól megnyugodjál! Imádom a blogod, a stílusod, az életkedved (még vizsgaidőszak közepèn is, ez hihetetlen jó tulajdonságod) és ez a gif nagyon vicces! :) Ne is bánkódj az irigykedők/rosszakarók miatt, legalább az látszik, hogy nincs jobb dolga, mint Veled foglalkozni! :) Így tovább, mi szeretünk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már meg is nyugodtam, köszönömköszönöm!!:)) vizsgaidőszakban magamnak is kell, hogy spanoljam magam, mert egy rossz hullám, és beszippant az ördögi kör:D úgyhogy inkább az életkedvet választom:D ^^ a gif karin munkáját dícséri, szerintem is nagyon jó lett :)) és tökre igazad van, köszönöm!! meghatottál nagyon:)

      Törlés
  10. Nagyon cuki a gif:) én imádom a "színtelen" öltözködést:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? köööszi:) na akkor ez a szett neked tetszetős:)) puszik

      Törlés
  11. csinik és cukik voltatok, az új turis táska meg nagyon jó és szerintem jól passzol ehhez a kis szürke pimpellőhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönjük:) igen, meg szerintem tavasszal és nyáron is ki tudom majd hasnzálni, jó kis szín ez a szürke:):)

      Törlés
  12. Az a cipőőőő, egyszerűen imádom (ugyanúgy, mint a stílusod)! :)

    VálaszTörlés