2012. január 2., hétfő

sunset

megvagyok ám, csak olyan fogfájásokban volt részem, és nagyon élmény sem volt más, hogy nem volt mit posztolnom. titeket viszont nyomon követtelek, és facebookon is frissítettem néha:) ma voltam orvosnál, betömte a rossz fogamat, tök vicces doki volt, bírtam. most pedig már szegedről jelentkezem nektek, azt sem tudom, hogy milyen nap van, csak azt, hogy holnapután vizsgázom, szóval illene most már felkötni azt a bizonyos gatyaszárat, és tanulni. ez is lesz, szóval megyek is:) ma csak pár képet kaptok, viszont annál szebbeket, pont mikor kocsikáztunk anyával haza, láttuk a szépséges naplementét, aztán gyorsan rohantam is ki és fel-alá fotózni :) nagyon szép volt :) na elirányulok tanulásvárosba (ez póniország egyik legeldugottabb, kies vidéke :D). csók nektek, holnap jövök:)




és egy 2012-es fájósfogú adruskoma.

xoxo, adri

9 megjegyzés:

  1. Nekem a karácsony telt fogfájósan :/
    Nagyon szép képek lettek, előre is sok sikert a vizsgához! :) *Chanel

    VálaszTörlés
  2. fogfájósadruskoma is tetszetős. meg a többi képe is tetszetős. tanulásvárosból meg kéretik mihamarabbi vonattal a fővárosba látogatni. (:
    kitartáááás. (:

    VálaszTörlés
  3. húúú igen, az a nagyonnagyon eldugott hely az ismerős. és nem is lett olyan rövid a hajad, szerintem ha nem írtad volna, akkor észre sem veszem, meg így sem veszem észre, na hajrá!=)

    VálaszTörlés
  4. Pont azt akartam írni h ez neked a rövid:D:D még mindig hosszú a fogadhoz sok siker, jó vizsgát!!!

    VálaszTörlés
  5. Hú, nagyon szépek lettek a képek!
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  6. nagyon gyönyörű fotók. jó tanulást és sok sikert a vizsgára. puszi

    VálaszTörlés
  7. Édi vagy, csodás képek!
    Remélem már nem fáj a fogad, és sikeres vizsgát!
    xx Ilka

    VálaszTörlés
  8. Jaj nagyon szépek! Képzeld, ma kora reggel, amikor mentem vizsgázni, hasonló volt az ég, és eszembe jutottál :) A vizsgád pedig biztos jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű képek!! *.* Kalappal a vizsgához :)

    VálaszTörlés