2012. január 18., szerda

snow

ma Petrával és Karinnal mászkáltunk kicsit, turiban is szétnéztünk, én egy pénztárcát vettem. később petrával fotóztunk kicsit a hóban, aztán átfagyva feljöttünk hozzánk enni és nézegetni a képeket:) estére is bevásároltunk, Rencsi szülinapját ünnepeljük, nálunk lesz egy kis italozás, vízipipázás ez-az, aztán megyünk a retroba. mivel más nincs nyitva :D (anya nyugi, nem lesz gáz :D) nah holnap jövök lányok, valamikor, délkörül dórival találkozunk, aztán lehet anyáékkal hazamegyek, úgyhogy majd csak este blogolok majd:) puszi kiscsibéim.(vagy kacsáim:D)



r2d2











először petra látta meg, de ő nem akarta megvenni, én meg elhoztam:) 

ennyire sajnáljuk, hogy soha többé nem nyit ki a szote. úgy hiányzik!!!!

Petrusról:


ennyik lettünk volna máraaaa ;) vigyázzatok magatokra, holnap jövök.

27 megjegyzés:

  1. petrának nagyon vicci a szotés szomorú feje :D:D

    VálaszTörlés
  2. Micsoda? Nincs többé SZote? Amúgy csini voltál nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs nincs már nyár óta :( köszönöm:)))

      Törlés
  3. jók vagytok lányok :) r2d2 úúúristen :D

    VálaszTörlés
  4. nekem is hiányzik a szote nagyon-nagyon, mióta bezárt már nem is vagyok partienimöl. a pénztárca meg zsírság, merre szerezted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye?? a legjobb volt, és amióta nincs olyan elveszettnek érzem magam az éjszakai életben:D:D a pénztatyó meg a nagyánál levő turikból van, aaa petrásból asszem:D

      Törlés
  5. tetszik a táskád. szépek a képek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszööööööönöm, olyan aranyos vagy:)

      Törlés
  6. Nagyon jó a pénztárca, hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  7. Mennyi hóóóó!
    Gyönyörűséges a pénztárca :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ugye? de ma már el is olvadt mind:)) köszönöm:)

      Törlés
  8. tetszik a gyűrűd, és a pénztárca nagyon jóó :DD
    ha van kedved, nézz be hozzám: http://www.makeup-and-etc.blogspot.com/
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) drága vagy:) mindjárt meg is kukkantom a blogod:)

      Törlés
  9. nagyoon jó képek. annyira jó hangulatot sugároznak mindig. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönöööm paannaaa:)):* puszinyuszi

      Törlés
  10. profi fotók :) a táskádat egyszerűen imádom, te pedig szép vagy, mint mindig:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönöm:)) mennyire aranyos vagy, köszönöm:)

      Törlés
  11. Legalább nálatok van hóóó! Csodás képek lettek, jajj nagyon tetszik a pénztárcád. :) Errefelé sajnos nincsenek jó turik,vagy én nem találkoztam velük,de te mindig jó dolgokat találsz. :) sok puszi póniországba :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oo már tegnap el is olvadt az egész és csak a latyak maradt meg a csúszósság. köszöööönjük azért, pont jókor mentünk ki :))
      itt több jó turi is van, bár van amelyik elég drága, de azért ezt a pénztárcát nem tudtam ott hagyni:)) és még buliba is ezzel mentem, kb táskának is felér, telo, igazolványok egy rúzs belefértek :D csókpuszi

      Törlés
  12. Tetszik a blogod, feliratkoztam rendszeres olvasónak. :)
    A baglyos gyűrűt hol vetted? Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönöm, láttam is h többen vagyunk:) köszönöm a feliratkozást:)) a baglyos gyűrű a c&a-ból van ha jól emlékszem, de már nem láttam mostanában az üzletben. bár baglyos dolgokat kb mindenhol találni már, remélem ráakadsz vmi hasonlóra:))) puszillak

      Törlés
  13. Köszi, akkor majd nyitott szemmel járok, hátha én is találok hasonlót. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  14. I love the clutch!! SO pretty! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    VálaszTörlés