2012. január 12., csütörtök

party with my bestie

tegnap, hogy már ki is derült, hogy ötös lett a vizsgám, szinte repültem a boldogságtól :D délután aludtam is egy nagyot, majd este hosszas készülődés, sorozatnézés, pipázás, iszogatás után Zitával elnéztünk a retroba. hát nem életünk bulija volt, elég nyomi emberek voltak, és a kedvünk se volt fergeteges, de azért jó volt, főleg az itthoni része :D reggel jött a mosógép szerelő és elég korán kiugrasztott az ágyból aminek a buksim nem annyira örült, de aztán összeszedtem magam, és karinnal egész nap a városban mászkáltunk, vásárolunk, árkádoztunk, aztán itthon nassoltunk egy kis répát fincsi öntettel, sajtlevest, fényképezkedtünk, jó volt:) erről holnap hozok képeket, ma csak a tegnapi party szetteket mutatom be :D holnap kezdődik a 3 napos tanulásom a hétfői utolsó vizsgámra, és egy beadandót is kell írnom :) de menni fog, érzeeeem, mert ti szurkoltok nekem és ez csomó erőt ad :) na csók drágák, holnap jövök :)




tojáslikőr :D







Zitus:)


ugye milyen szép? aaah




és sok sok viccesség nektek estére :) 

kitartás lányok-fiúk a tanulásban, a melóban, a drámákban... ha boldogok vagytok, legyetek duplán, ha szomorúak akkor pedig dobjátok a rosszkedvet és legyen jó a kedvetek!! egyszer élünk, ne pazaroljuk az időnket szarkedvre :D jó éjt:)

19 megjegyzés:

  1. mindketten nádzson szépek vagytok! :D én pont kedden voltam retroban, hajnal 3kor már volt élet, de elég nyomi volt a bagázs. biztos a vizsgaidőszak átka :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinosak vagytok,annyira jóóó az a masni ;)

    VálaszTörlés
  3. a hajad valami irtózatosan szép:)) tök jó olvasni, hogy ennyire mennek neked a vizsgák:) nagyon ügyes lány vagy! általános iskolában és közép iskolában is ennyire jól mentek a dolgaid tanulás terén?:) és a végére: barátnőd is és te is nagyon kis csinik vagytok:))

    VálaszTörlés
  4. Hahaha a nap grimaszai :D Tényleg szurkolunk (legalábbis én biztosan :D) neked :)) Sok sikert és gyönyörűek vagytok ! (:

    VálaszTörlés
  5. szépek és csinik vagytok,a vizsgákhoz meg gratu :)

    VálaszTörlés
  6. panda: köszönjük:) hát igen vizsgaidőszakban sose jó bulizni, de én már nem bírtam tovább :D

    yvette: köszönjük:)) igen,nekem tetszik, pont jól jött ki, hogy találtam turiban a felsőt, és a leopárdos kis kimaradott anyag meg pont akkor volt amiből tudtam varrni egy masnit rá:))

    Catwalk_bitch: köszönöm!! drága vagy nagyon:) áltsuliban végig kitűnő voltam, pedig nem tanultam kb semmit. gimiben néha volt egy-két négyesem, de az érettségim kitűnő lett, ja nem, volt egy négyesem emeltszintűn :D a nyelvvizsgát is letettem gimi másodikban, meg előre leérettségiztem németből, hogy aztán angolt tudjak tanulni fő nyelvként is:D aztán elkezdtem egy két éves sulit, de a második évet már az egyetem mellett csináltam végig, és ott is ötösre vizsgáztam és szakdolgoztam :D most így leírva elég strébernek tűnök:D:D szóval azt hiszem eddig mellém állt a szerencse, meg hála istennek könnyen tanulok:)) remélem ez a jó szokásom megmarad :D

    n_norii: hihih :D kööööööööööszönöm, annyira aranyos vagy:)) köszönöm/jük!! :))

    LOVE GIRLS!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tény, mi se bírtuk már, és két vizsga között beszabadultunk (és nagyon jól esett hajnalig ropni!) :D

      Törlés
  7. Nóra: kööööszönjüük:) drága vagy:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csinik vagytok. Annyira imádom a hajad. Gyönyörű szép!!! Látszik, hogy ötös lett a vizsgád, ragyogsz :) Gratulálok. Zitus is nagyon csini, neki is olyan szép hosszú haja van. Lányok, mi a hajtitkotok? :D Mellesleg abban az üvegben nem kókuszlikőr van? (Csak mert épp meg akartam kérdezni, hogy Ti hogy szoktátok inni a kókuszlikőrt...de ha nem az, akkor tárgytalan)

    VálaszTörlés
  9. Ja, és én is hétfőn vizsgázom, de még szerdán lesz egy :(

    VálaszTörlés
  10. drágaság:) köszönjük, nekem nincs semmi titkom hajtéren (sem:D) szurkolunk neki h nőjjön (ezt egy j-vel kell írni?:D) az üvegben most tojáslikőrt van amit én főztem, csak ebbe az üvegbe töltöttük, de egyébként a kókuszlikőr atomfini, és ananászlével szoktam inni kb fele-fele keverésbe :) nagyon jóóóó:) a hétfői naphoz hajrá, érzem, hogy ügyesek leszünk!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Díva vagy :)))) díva nálunk pozitííív ^^

      Törlés
  11. jaj, tudom, hogy már hallottad egy párszor, de hihetetlenül szép vagy és én elég rendes mértékben irigykedek rád, hogyha lehetek őszinte :$
    sok sikert előre is mindenhez ;)

    VálaszTörlés
  12. ismétlem a többieket.. gyönyörű vagy.. Oo

    VálaszTörlés
  13. lányok, komoly mindjárt besírok, olyan félelmetesen aranyosakat írtok :O Gubo23: köszönöm!!! áá pirulok:))

    nikolett: figyelj, minden egyes komment annyira jól esik, és mindenkitől olyan jó érzés :)) viszont irigykedni nem kell, persze mindig úgy érezzük h a másik szebb meg jobb, de hidd el nem így van!! mindenki úgy tökéletes, ahogy van:)) drága vagy nagyon!!:) köszönöm:))

    eperpanna drága:köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  14. csinik voltatok *-* én is innék egy kis likőröcskét :D

    VálaszTörlés
  15. Tyűűű nagyon csinosak vagytok!!!! Eszméletlen jók ezek a ruhák, biztosan jól éreztétek magatokat!!! Én is a hajatokra vagyok irigy!!! Jó lett a masnis felsőd, tényleg nagyon fel tudja dobni a ruhát!! Sok sikert a tanuláshoz, elvárom ám az 5öst, HAJRÁ! :D

    VálaszTörlés
  16. Csodák vagytok :) Zita szoknyája honnan van? :)

    VálaszTörlés
  17. hihi, Thündérke azt elhiszem :D

    Samelike: köszönjük:))) remélem is h 5ös lesz, ha már így elvárod:D

    Dóri: kööszönjük:) a new yorkerből:)

    VálaszTörlés