2012. január 10., kedd

pár szerzemény:)

na most megmutatom nektek a videót, amit tegnap vettem fel, a vásárolt dolgokról. ne számítsatok egetrengető nagy dolgokra, csak pár olcsóság adri módra :D a videó meg túl halk még mindig, pedig eskü nem suttogok :D mindegy, ettől tekintsetek el, és ha valami nem látszódik jól, akkor se búsuljatok, mert úgyis lesz velük outfit :) ennyi lenne, remélem azért nem lett olyan kegyetlenül ergya :D ááá már pár órája töltögetem, át kellett konvertálni is meg minden. és akárhányszor megnézem, rájövök h mégis elég gáz, de mindegy, most már annyit szenvedtem vele h felrakom :D 



ja és a videóban mutatott felsőre már meg is csináltam a masnit, amit rá akarok varrni, amint megszárad a felső, meg is csinálom :) szerintem jó lett, nektek h tetszik?:)


na eddig ez motoszkált a fejemben, hogy mikor sikerül, most azért már tanulni is kéne. ááááá. ma 3kor is vizsgázom, de az nem olyan érdekes, de a holnapitól tök félek és még alig készültem. stupid me... 

13 megjegyzés:

  1. a csipkés fehér wáááh szuper!! *.* meg az a felső is ami rajtad van ;)

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    annyira jó dolgokat vettél:) a Turi ahol most vásároltál annak mi a neve ? Kösziii ^^

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok:)) Krisztinka: remélem jó lesz a csipkés fehér, ha nem áll jól semmivel, akkor meg átalakítom, de vhogy tuti felhúzom :D:D köszi:)) az is turis ami rajtam volt éppen:)

    Suntome: köszi!! :) az a turi a Szent István téren van szegeden, nem tudom már mi a neve, de szerintem sima angexes lehet. :)

    VálaszTörlés
  4. húú ezek a felsők tényleg tök jók :) én is pont meg akartam kérdezni h melyik turiba voltál de akkor már tudom :D és ha végre lesz időm be is kukkantok oda ;) :DD hú az a csizma imádom!! én is vmi ilyesmit akarok majd, vagy még úgy is tetszene ha lenne a tetején egy barna vastag perem :) a teszkóba bent vettétek v vmi külső üzletben?

    VálaszTörlés
  5. Jújj nagyon jó dolgok!!! :) Tetszenek nagyonn :)

    VálaszTörlés
  6. csini Adritó mint mindig! :) a videó meg cuki, rég hallottam már a hangod :)

    VálaszTörlés
  7. ááá, ez volt a 2. févörit turim, amíg Szegeden laktam, sose tudtam simán elmenni mellette :)

    VálaszTörlés
  8. dóri, majd menjünk el együtt is :)) köszönöm :)) a teszkóban belül vettük, f&f ;))

    Marcsi: köszönöm!:) puszillak

    Karin: (K) köszi:) majd fogod még hallani ne aggódj:)

    dorca: hiih, szerintem is tök jó, találok mindig valamit :)

    VálaszTörlés
  9. Hát, szerintem te nem tudsz olyan dolgot csinálni, ami gáz lenne, irtó cuki vagy a videón, valami hihetetlen, mennyire őszinte a mosolyod! Nem tudom elképzelni, hogy vannak rossz napjaid :-)
    A cuccok nagyon jók, főleg a fekete csipkés felső tetszik, és jó ötlet a masni a krémszínű felsőre!

    VálaszTörlés
  10. olyan aranyosan mosolyogsz végig:D
    a fekete szoknya nekem is megvan, a két csipkés felső pedig gyönyörű:)

    VálaszTörlés
  11. zavarba hoztok lányok!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Jajjj de aranyos az Adrus! :D :) Nagyon jó dolgokat vettél, és mindig olyan okosan, ügyesen költesz. ^^ Szóval cuki volt a videó, remélem lesz még sok sok. ^^ millió puszii(: :*

    VálaszTörlés