2012. január 8., vasárnap

mix az elmúlt napokból:)

srácoklányok!! először is köszi, hogy nem hagytatok itt, és érdeklőőődve várjátok az új bejegyzést:) itt vagyok, élek és virulok, csak sosem volt semmi témám, egy szarkupacnak éreztem magam, és erről nem nagyon akartalak titeket tájékoztatni :D:D mindenesetre most azért írok egy postot, kicsit összevissza lesz, mert minden lesz benne, de nézzétek el nekem, aztán holnaptól újra a régi leszek (remélem). szeretlek titeket, és nagyon hálás vagyok, hogy itt vagytok nekem :))

nasi

séta hazafelé:)



anyával kenyérlángost csináltunk szombaton vacsira, nyamm, baromi jó lett:)

ez egy múlheti kép :)

és mutatok párat a fotózás eredményéből, amit még szilveszterkor nyomtunk :)
a csajszi nagyon aranyos volt, ittunk egy-egy pálinkát apáékkal, hogy feloldódjon, mert nálunk volt a helyszín :) :DD






úgy vettem észre, hogy neki nagyon tetszettek, szeretem a pozitív visszajelzéseket :D

tavaszra már van pár fotózás felkérés, én úgy örülök ezekneek :) lesz páros, gyerek fotózás, minden :) bár ti úgyis mindenről tudni fogtok!! :) puszillak titeket, lovelove

16 megjegyzés:

  1. a kenyér lángost én is nagyon szeretem, mi langallónak hívjuk :))) annyira jó a stílusod, csak így tovább !!!! :*

    VálaszTörlés
  2. visszatértéél. (: éljenéljen. még ez a szerinted semmiről se szóló poszt is lelkifeltöltődés volt.!! (: <3

    VálaszTörlés
  3. Hiányoztál! Jó, hogy újra itt vagy nekünk, és tényleg öröm téged olvasni, meg a képeidet nézni! :) <3

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép vagy a feketefehéreen!!! jó újra olvasni téged :)

    VálaszTörlés
  5. tejóisten lányok:D nem is tudom miért nem írtam, olyan energiát adtok ezekkel a hozzászólásokkal, mindjárt elbőgöm magam...az gáz?:D hajjj <3

    VálaszTörlés
  6. jók lettek a képek :)
    a mindent bele posztodról egy könyv jutott eszembe. moldova györgy: tökös-mákos rétese, mert abban a könyvben minden van, mint a tökös-mákos rétesben :) pussz

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó. csinos a hölgy is :)

    VálaszTörlés
  8. végre újra poszt!:)
    kenyérlángos receptet lehetne kérni? már nagyon régóta szeretném kipróbálni:)

    VálaszTörlés
  9. lányok, köszi!:))
    Móni persze, lehet a héten itt szegeden is csinálok, vagy, ha nem akkor hétvégén otthon tuti, és akkor képekkel együtt írok egy posztot róla oksi? remélem nem késő még a hétvégén:)puszillak

    VálaszTörlés
  10. véééégre. :) pont ma jutott eszembe a blogod és hogy mennyire régen írtál! :O egyébként eszméletlen jó lett az a szürkés kép rólad :) pusziii

    VálaszTörlés
  11. persze,addig ráér:D köszi!:))

    VálaszTörlés
  12. ésés milyen jó a hajad kis hullámosan!:)

    VálaszTörlés
  13. Dórii: köszönöm :))

    Móni: oksi, legkésőbb vasárnap írok róla:))

    dorca: köszönööööm, legegyszerűbb választás, főleg ha semmi hajvasaló meg semmi sincs a közelemben :D

    puszi nektek:)

    VálaszTörlés
  14. Kenyérlángos *.*
    Be volt fonva a hajad?? Nagyon szép :))

    VálaszTörlés
  15. igenigen befontam egy éjszakára:)köszönöm:))^^

    VálaszTörlés