2012. január 31., kedd

lips


sziasztook :) tegnap pesten voltam, de csak villámlátogatás volt, nővéremet, sziszit kísértem munkahelyi feladatai miatt :D egy-két dolgot vettem csak, ezt mindet megmutatom ma. az egyik egy rúzs, sötétebb, mint amit hordani szokásom, de amúgy egyáltalán nem durva. vettem egy masnis kardigánt (1490,- new yorker), és egy csomag karkötőt (1900,- tally). a fülbevaló pedig még múltheti szerzemény, 250 ft volt:) lőttem ma pár képet, csak úgy unalomból:) most viiiszont megyek máglyarakást gyártani, remélem fincsi lesz:)

 ölelcsókol mindenkit:adrus













ez nagyon furi :D








xoxo

43 megjegyzés:

  1. wáóóó nagyin jól álll elájultam!!! :D és az a füli is csodálatoooos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édii vagy:)köszi:))várom a szalagtűzős képeidet, biztos baromi ügyes voltál, as always:)) meg várom h végre talizzunk!!!! 8/8ban résztveszeeel? i hope so:) <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. jajjj, olyan piros lettem most mint a rúzs:)) olyan aranyos vaaagy!!!

      Törlés
  3. ma nagyon rossz napom volt, de basszus ezeket a képeket nézem és mosolygok :))) Annyira jó h van egy olyan Bloggerina mint Te. Komolyan ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, ne legyen rossz napod, nem lesz többé 2012. jan 31!!! naa, vidulj feeel, a kedvemért:)) a rossz dolgokat meg hagyd hátra, őrlődjenek csak magukban:D nagyon cuki vagy, köszönöm, amit írtál:)) :$

      Törlés
  4. annyira emlékeztetsz ezeken a képeken valakire, és nagyon kellett gondolkoznom, aztán rájöttem!! főleg az utolsó színes képen, amin Te vagy: Emma Stone.

    amúgy nagyon szuperül áll a rúzs, és a tusvonalad is pééész!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem meg el kellett gondolkoznom, hogy ki is ő, de azon a képen valóban, én is látom pindúrkát a hasonlóságot :D köszöönöm :))) ^^

      Törlés
  5. Wááá, ki ez a dögös művésznő??? ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emma stone.. :D:D :))) köszönöm:))

      Törlés
  6. Nagyon szupi dolgokat vettél és eszméletlen jó képek lettek. A kedvencem a két utolsó és az utolsó ami színes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) nekem is kb azok a kedvenceim:))

      Törlés
  7. ezt a masnis pulcsit csomo embernél láttam már, de a mi new yorkerünkbe vmiért rohadtul nem jutott el.. pedig olyan cuki.
    és az a rúzs baromi jól áll neked, és tök irigyellek hogy ilyen szép a bőröd is:)
    még viszonylag új vagyok itt, bár már egy évre visszamenőleg elolvastam mindegyik bejegyzésed, de lehet átsiklottam felette: ki csinálja a képeidet?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huh nálunk sem volt szegeden, én is meglepődtem most pesten, hogy láttam, és már le is volt árazva, szóval nem is új kollekció. furi, nem tudom mi alapján döntik el, hogy egyes városokba/üzletekbe mit nem visznek el. :S

      köszönöm szépeen:)))annyira nem szoktam sötétebb rúzsokat használni, nekem már ez is fura, csak a nude meg kis rózsaszín volt eddig a számon:))

      örülök, hogy visszaolvastál, nem siklottál át semmin, én csinálom a képeket :D:D állványról csinálom és beállítom önkioldóra :) ennyi a titok :D amikor meg kinn voltunk, és pl a zápor-tónál készült képeket, Dóri készítette rólam, ő is fotózik, és néha egyesítjük erőinket :D de ezeket a bentieket én szoktam csinálni saját magamról:)

      Törlés
    2. jaaa:))) én is pont most tervezek egy állvány venni mer nagyon unom az állandó szenvedést hogy hogy tartsam a gépet stbstb:D

      ezt a rúzst meg használd sokat!;)

      Törlés
    3. vegyél is, nagyon jó dolog, sokat megkönnyít a helyzeten, meg sok helyzetben életmentő lehet:) és nem is drága annyira:))

      Törlés
  8. Adrus, teljesen más arcod lett ettől a rúzstól, nagyon jól áll!! Nagyon komoly, tényleg olyan művésznőcis! A cuccok is szépek amiket vásároltál, a karkötők iszonyatosan tetszenek! A máglyarakás pedig az egyik kedvenc ételem, úgyhogy a héten nekem is csinálnom kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) nekem még elég furi, a világos rúzsokhoz voltam szokva a saját fejemet illetően :D a karkötőket meg kerülgetem egy ideje, mert drágállottam, de most úgy voltam vele, hogy a fene vigye el, nekem ezek nagyon kellenek :D:D
      én is tökre szeretem, de sose jut eszembe magamtól csinálni, most viszont maradt kalács hétvégéről és így hasznosítom:)) puszi:))

      Törlés
  9. Nagyon illik hozzád ez a rúzs :)

    VálaszTörlés
  10. jajj,nagyon jó képek.annyira szép vagy:)) és a fülbevaló nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) a fülbevalóba én is beleszerettem:)

      Törlés
  11. ez a masnis kardigán irtó édes. nagyon jó a színe is. tök jól áll ez a smink, és azok a karkötők :) imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, nekem is egyből megtetszett a kardigán:) cuki:)) kösziii :)))

      Törlés
  12. Nagyon csini vagy!Fülit hol vetted?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!!:)) c&a-ban vettem a fülbevalót a leárazásokon:)

      Törlés
  13. ♥ ennyi :D jó rúzs, a fülcsi a pulcsi úgy az egész nagyon vidám hangulatú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi :)) egy masnimániásnak alap h tetszik :))

      Törlés
  14. nagyoon jóó a karkötő, a fülcsi, a pulcsi, a rúzs és a képek..:) de főleg a karkötő..:) nálam az mindent visz..^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszöönöm :) imádom én is, pedig még fel sem húztam :D

      Törlés
  15. telitalálat! :D KELL: Füli+föli :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heeehe, köszii:)) remélem találsz még ilyeneket/hasonlókat:)

      Törlés
  16. nagyon nagyon jó...mint mindig! :) imádom a blogod, szinte már a példaképemként tekintek rád. imádom a stílusod, imádlak téged! :)csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves névtelen!!! nagyon meghatottál ezzel a hozzászólással, akárki is legyél:)) köszönöm szépen!! :))

      Törlés
  17. én jobban szeretem a nem (élénk) rúzsos adrit, de meg kell vallani, h nagyon nőcit varázsolt belőled. hozzátesz a pofidhoz pár bónusz évet, de még olyan fiatal vagy, h ez simán belefér. olykor szerintem is bevetheted! ;)
    kedves a kardigán is, csini voltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az elején meg az a gif, világbajnok! :D

      Törlés
    2. na igen, én is pont így vagyok vele :) csak néha fogom használni szerintem, jobban szeretem az ajakápoló+ pici nude kombót, meg kevésbé is kell rá figyelni, mint erre:) csak hát le akartam küzdeni, hogy ennyire féltem a sötétebb rúzsoktól, de hát még ez sem vmi nagy eresztés, simán még lehetne bordó, meg sötétlila meg minden.. :D

      kööszöönöm a kedvességeket, olyan jól esik mindig:) főleg, hogy látom az írásodból, hogy mindig olvasol, és már ismersz, olyan jó érzés!!:)) puszi:)

      Törlés
  18. Te jó ég mennyi masni egy helyen <3 Nálunk sincs masnis pulcsi New Yorkerben sajnos -.- A gifeset meg hogy csinálod? Már annyi helyen láttam, de én meg béna vagyok az ilyen szerkesztésekhez..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))lehet már túl sok is :D tényleg nem tudom hogy döntik el a new yorkerben a cuccokat, pedig ez a pulcsi szerintem minden üzletben megállta volna a helyét:))
      a gif-et én egy fotószerkesztő programban pakolom össze, photoscape a neve, sok-sok mindenre tudod használni és egyáltalán nem bonyolult:) ott a programban van egy olyan fül, hogy gif, csak egymás mellé pakolgatod a kívánt képeket és kész is :)

      Törlés
  19. Szia! Kaptál tőlem egy díjat (: Nézz át hozzám... puszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szió:) de aranyos vagy, köszönöm, meg is lesem :)puszi

      Törlés
  20. Szerintem nagyon baró ez a rúzs! Tök jól áll neked! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Marcsi!! aranyos vagy:))

      Törlés