2012. január 13., péntek

funny day

itt vagyok drágák, postolok nektek egyet, aztán írom a beadandómat gazdaságstatisztika számviteli összefüggései nevű csodálatos tárgyamból :D mint említettem, a tegnapot karinnal töltöttem, vicces kis nap volt :) (egyébként vettem egy szoknyát, mint a feketém, csak szürkében is :D) itthon elkajálgattunk, dumáltunk és fotóztunk, jó kis pihenés volt:)Karin már írt erről egy postot ma reggel, csekkoljátok:) 
mától tanulás again, de hétfőn vééééégzek jupijéjupijé :)








ennyi lettem volna mára, remélem tetszenek, szerintem tök kis viccesek lettek, nagyon sokat szórakoztunk :D ölelés&csók

7 megjegyzés:

  1. és viccik :D szeretem az ilyen képeket, nagyon feldobják a reggelt :)

    VálaszTörlés
  2. Édik vagytok és szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. Szuperjók lettek a képek :)) Csinosak vagytok ;) Very fashionable ;)

    VálaszTörlés