2012. január 20., péntek

dora straw, adrus, vértó



fuu szerdán buliztunk egy nagyot rencsi szülinapja alkalmából, aztán csütörtökön taliztam dórival, és fotóztunk kicsit, de már olvadt a hó, csúszott minden, hideg volt és én nem voltam vmi jól (i got a hangoover wo-oooh) ezért gyorsan feladtuk :) azért van pár kedvencem a képek közül, ezeket mutatom meg nektek :) holnap pedig dolgozni megyünk szóval majd valamikor vasárnap, vagy a jövő héten jövök újra:)) most a szorgalmi időszak elejéig (kb febr 6 azt hiszem) szabad vagyok, úgyhogy tudok majd frissíteni sűrűn, remélem lesz is miről írni :) köszönöm hogy itt vagytok nekem, és köszönöm az új feliratkozóknak, hogy rányomták az entert, köszi mindent srácoklányok:)) 


repülööök :D 










Dóra a szépség:


puszillak titeket, remélem tetszenek:) love, a

18 megjegyzés:

  1. úgy szeretem a blogodat. annyira jó és igényes. nagyon tetszik. :) tényleg várom a gyakoribb posztokat :) meg Vajit is mutogasd sűrűn :D ha választhatnék egy bloggert, hogy kivel találkozom, tuti te lennél :) meg meg persze dora is :)

    VálaszTörlés
  2. a szegedi bloggerek lájkolni valóak... (:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a hajfonatod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszööönööm:) pedig csak olyan gyors, kéne valamit kezdeni a fejemmel lépés volt, még a hajszálkásra sem jutott időm/energiám:)

      Törlés
  4. hihi lányok de drágák vagytok :) egy helyen tömörülünk ott szegeden így páran, tökre jó hogy így vagyunk egymásnak :)
    Csipkelány: annyiiiira drága aranyos vagy!!! nagyon meghatottál most:)) próbálok sűrűbben írni, csak amikor nem tudok mit mutatni akkor nem szeretek, néha nem tartom magam elégnek egy bejegyzéshez :D Vajiról biztos lesz mostanában valami kép/videó, mert itthon vagyok és így minden nap tudok vele lenni :))

    Eperpanna: jajj de édiiivagy:)))

    VálaszTörlés
  5. na barátom tényleg összeszedted magad én még mindig nem tudom, hogy csináltad, reggel még elég zord fejünk volt :D szépek vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDDDDDDD hát egy varázsló vagyok amúgy, mármint boszorkány. még jó, hogy nem látszik rajtam, de belülről éreztem, hogy nemoké ez a másnap :D reggel még rendes ergyák voltunk :D "szerinted 1-10es skálán mennyire vagyok 15ösen rosszul?" :D:DD

      Törlés
    2. :D:D:D:D nem gyütt ez most be, de hát minden benne van a pakliban!!! :D:D:D

      Törlés
    3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nee hangosan röhögök :D:D de ha kártyázol karin amúgy is minden benne van nem? de amúgy behívhatlak a teszkóba?:D:D:D:DDDDDD

      Törlés
    4. mid van? minden? akkor megyek, de epres ice tea nincs, pedig azt mondtad minden van :D áá a srác meg, hogy lelépett a paradicsomokkal :D

      Törlés
    5. hé végül találtam azt is csak rossz helyen néztem először, nem hiába nem annyira ismerem még a helyemet :D ja máskor banyek én is kisétálok :D drága a paradicccsom:D

      Törlés
  6. az ugrós a viccesre sikerült :) viszont a fa mögül kinézősök azok nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nagyon fura és vicces egyben:D kösziii, örülök, hogy tetszenek:))

      Törlés
  7. Én is nem rég iratkoztam fel. Nagyon szeretem a blogodat. Baromi pozitív a kisugárzása, és mindig jobb kedvem lesz tőle. Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de jóó:) örülök neked, köszönöm, hogy feliratkoztál:)) !! köszönöm:)

      Törlés
  8. Szépek vagytok és jók a fotók, mint mindig!

    VálaszTörlés