2012. január 9., hétfő

brown

helo drágák, itt vagyok, csokit majszolok (grr) teázgatok, és tanulok is nemsokára, de most itt van nektek pár kép a mai napi szettemről, bár nem sok látszódik belőle, meg tök egyszerű volt, úgyhogy nem sok mit tudok mutatni. az árkádban is voltam, és turiban is, egy két kisebb dolgot vettem, semmi őrült költekezés, de majd erről holnap lesz egy videó, amit előbb vettem fel:) na szóval egy pár kép, én pedig ugrok is el tanulni, holnap szabadegyetem vizsga lesz, szerdán meg regionális gazdaságtan :)) ti hogy álltok a vizsgákkal? remélem jól, kitartás kicsik!!!  puszi pajtások :)





ha hátrahajtom a fejem tényleg nem rövid a hajam :P 




bocsi az ásványvizekért :D

és egy kamos szétizélt kép :D  egyszerűen nem tudom szépre beállítani, a videóban is látjátok majd, hogy furák a színek....ezért is akarok venni egy kamerát:) most erre gyűjtök, remélem március körül meg tudom majd venni, és csomó csomó videót hozok majd nektek, még többet meg akarok örökíteni az életemből!!! :) 

legyetek jók, vigyázzatok magatokra!!csók

15 megjegyzés:

  1. Szupik a képek és szép vagy, mint mindig.:)
    Nekem még 4 vizsga van hátra a 11-ből, eddig mind 5-ös.:$ :)

    VálaszTörlés
  2. Egy nagyon jó barátom mondta egyszer nekem, h én boldogságtúltengésben szenvedek annyit mosolygok :O:D Örülök, h ezzel nem vagyok egyedül :)))))

    VálaszTörlés
  3. Dóriii: köszönöm:) UUHH mennyire ügyes vagy!! grat, tudsz ám!! :) a továbbiak is legyenek ennyire jók, kitartás!!:)

    gubo23: hát én nem érzem a boldogságot, nem hogy a túltengést, de valami lehet benne, remélem nem hagysz fel ezzel a jó szokással:) keep smiling :)

    VálaszTörlés
  4. jajj nagyon jó képek! tök jó hogy ilyen jó képeket tudsz csinálni magadról..nekem sosem sikerül:))
    és sok sikert a vizsgákhoz! :))

    VálaszTörlés
  5. de csini vagy. huh, tényleg jó hosszú a hajad. annyira szép. :) mivel ápolod?

    VálaszTörlés
  6. Szép vagy, mint mindig. Remélem, még nem unod :-) Irigylem a vidámságodat is!

    VálaszTörlés
  7. Dorkaa: köszönöm:) állványról nincs nehéz dolgom hálistennek:) csak alig van egy üres falfelület, ahol tudok képeket csinálni :)

    Csipkelány: köszi drága:) hát most azért szerintem elég rövid a fodrászkodás után, aminek semmi értelme nem volt, de a lényeg, hogy remélem gyorsan még hosszabbra nő majd, mint volt. avonos szelídítő samponom és balzsamom van, mást nem használok rá:) néha úgy havonta csinálok ricinusos pakolást, csak unom mindig, és nincs kedvem csinálni :D meg néha a krémből amit az arcomra, vagy kezemre teszek, abból a hajvégekre is teszek, mármint így megsimogatom a kezemmel - ezt is egy olvasó ajánlotta:)

    Bog-Bog: dehogy unom, minden egyes hozzászólásnak örülök, a tieid pedig mindig nagyon jól esnek!! köszönöm:)) rájöttem, hogy amíg nincs nagy baj és okom szomorkodni, addig igenis vidámnak kell lenni:))

    VálaszTörlés
  8. nekem akkor is tetszik a hajad.

    VálaszTörlés
  9. "egy olvasó ajánlotta" :D:D remélem gyorsan meglesznek a vizsgák, mindenhol azt olvasom, mennyire offon vagytok :S tartsatok ki, nemsoká vége!

    az Erő legyen Veled, Adruus! :)

    VálaszTörlés
  10. jólvan Zsó, nem akartam túlragozni h egy csodás teremtés anyukájától származik a tipp :D:D:D hééétfőn délután már végzek azt hiszem, remélem, tudom!! :D köszi köszi köszi !!:))

    VálaszTörlés
  11. te bolond vagy, nem is rövid a hajad! :)
    amúgy pedig hajrááá adri (azért picit irigykedek, h nekem már 5 éve nincs vizsgaidőszakom, pedig így utólag nem is volt az olyan rossz...:))

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű vagy és nem is rövid a hajad! :)

    VálaszTörlés
  13. these are very sweet :)

    xx, Sabinna and David

    VálaszTörlés