2012. január 28., szombat

álomszülinapok

na nem a szülinap luxus kivitelben című műsorról fogok írni, bár az sem lenne rossz. igazából inkább megosztanám veletek azt a pár verziót, ahogy elképzelem a legjobb szülinapi bulit magamnak:)

1, szülinap a tesco-ban :D:D
igen jól olvastátok. sokszor elképzeltem már, hogy a sok-sok barátom, családom, haverom, ismerősöm összegyűlik ott, szól a zene mindenütt hangosan a rengeteg hangfalból és mélynyomóból, azt eszünk-iszunk a polcokról amit szeretnénk, és persze vannak székek, hintaágyak, grillezni is tudnánk, meg bármit :D a sorok között táncolnánk, tortát ennénk, bicikliznénk, őrültködnénk, annyiszor átöltözhetnénk, akárhányszor akarnánk  :D minden sárgás égősorral lenne kivilágítva, meg talán gyertyák is éghetnének, meg fáklyák:)) végül pedig azt kellene kifizetni, amit fogyasztottunk, bár ahogy ismerem magunkat nagy rombolás is lenne, de ha már olyan gazdag lennék, hogy ezt megengedhessem magamnak, szerintem mindegy lenne. egyébként szerintem sehol se lehet ezt megcsinálni, kivéve ha építek magamnak egy saját teszkót. :D mindegy, szerintem baromi jó buli lenne :D 


2, amerikai tinifilmes buli
jó lenne egy olyan is, mint ami minden filmben van, nagy ház, medence, meghívsz pár embert, de rengetegen jönnek még pluszban, piros műanyag poharakból és nagyüvegtálból isszák a koktélt, megy a zene, meg a játék, az udvaron meg az egész utcán bulizó emberek :D jó mondjuk ez egy sima házibulinak is elmehetne, nem muszáj szülinapkor:) meg végül is volt már nálunk párszor jó kis házibuli, és nem panaszkodom egyikre se:)) 



3, elegáns, de cseppet sem szolid :D 
gondolom azért már feltűnt, hogy eléggé bulizós vagyok, van aki ezt elítéli, vagy nem tartja jónak, de én úgy vagyok vele, hogy amíg van kedvem hozzá addig tegyem, meg amíg fiatal vagyok. mellette meg nem hanyagolok el semmit, iskolát, munkát, családot se. na szóval nagyon szeretnék egy olyan szülinapot (és ezt idén jó is lenne megvalósítani, légyszi zitaaaaa csináljuk meg - [zita- best friend -egy hét van a szülinapunk között, mindig együtt ünneplünk -a szerk] ) na szóval nagyon szeretnééék egy olyan szülinapoot, ahol :

-minden számunkra fontos ember ott van

-mindenki jól érzi magát

-csak a mi vendégeink vannak, szóval nem szórakozóhelyen lenne - ki kell bérelnünk valami jó helyet
-időben jön mindenki, és együtt kezdünk neki az ünneplésnek, nem valahol találkozunk éjfélkor, spicces állapotban

-gyönyörű fényekkel van kivilágítva a hely, égősorokkal körbetekert oszlopok, fáklyák, stb

-van egy nagy fal, ilyen fényképezkedős, mint a díjkiosztókon :D lehetne a felirat, hogy zita&adri birthday party :D 

-mindenki naaagyon csini és elegáns, gyönyörű ruhák, cipők, nyakkendős srácok, tavaszi fények, és szép időjárás :)

-mindenki magának hozza az innivalót, ahogy szoktuk, meg persze mi is állnánk pezsgőt, stb, de nem ott fogyasztásos helyre gondoltam, hanem ahol azt ihatjuk, ehetjük, amit mi viszünk:)

-lenne dj is, mindjárt írok is a kedvencemnek, aki szegeden szokott lenni buliban, hogy mennyiért vállal :D:D éés ő egész este a legeslegjobb megőőőőrülős zenéinket játszanáá és hajnalig ropnánk :)

-mindenki boldog lenne

-süüütnék egy hatalmas toortát zitának, meg lehet magamnak is, és mindenki kapna belőle:)

-olyan gyönyörűek lennénk, hogy csak na :D

-lenne egy kedvesokosaranyoshumorosgyönyörűszép párom addigra :D 

-nem kapnánk ajándékot, csak azt, hogy mindenki eljön, és élvezi a bulit:)

na szóval idén valami ilyesmire gondoltam:D nagy dolgokra vágyom? lehet, de szerintem simán összejöhet, és ooolyan boldog lennék tőle :)





mit szóltok? totál hülyének néztek? :D:D

ma mentek valamerre? één sehova, itthon üldögélek:) xoxo

43 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ugye?? :D banyek egyszer építek magamnak egyet, vagy valahogy elintézem a bérlést :D

      Törlés
    2. :) akkor sok képet szeretnék róla, ha összejön :)

      Törlés
  2. uhhh, ez nagyon jóó. :) ki a kedvenced? afus? :)) pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D igen ani, beletrafáltál :D bár a bershka cd-k dj-jét is szívesen látnám a bulinkon :D

      Törlés
    2. megvaan ám, csak nem találtam ilyen rendes nagy fájlos megosztó izét.. :/ szóval összeülhetnénk már egy kávéra vagy valamire és kipróbálnád milyen finomat csinál a kis dolce gusto intelligens kávéfőzőm, okos kapszulával. :D :)♥

      Törlés
    3. jóóó,szóljál bármikor, amint szorgalmi időszak lesz, én ráááérek bármikor (majdnem), de tényleg!! szóljálszóljál és megyek :) nyammi meg is kívántam a fincsi kávédat :D

      Törlés
  3. az amerikai bulis tetszene :DD imádom a házibulikat!! :))
    nekem nagy álmom egy ilyen igazi meglepetés buli, munkából hazaérve totál fáradtan belépsz a házba, feloltod a villanyt és meglepetéééééééés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is, annyira jó, és a piros pohár, olyan tipikus:D
      huh igen meglepibulira is gondoltam, bár azt inkább szervezném, mint átélném. meg idegesítene h nem tudok rá felkészülni (nyilván:D) és izé béna lenne a hajam meg a fejem meg mittomén :D bár biztos életreszóló élmény lenne:D

      Törlés
  4. hahaha a tescos ötlet nagyon vicces, nem is te lennél adri!! :D
    az amerikai filmes gigaházibuli sztem mindenki álma :D
    mondjuk én legjobban egy meglepinek örülnék egyszer :D én megoldanám, hogy ne álljon rosszul a hajam stb.: egész áprilisban(mivel abban a honapban van a szülinapom) minden nap főleg 25. körül nagyon csinin járnék suliba meg mindnehova :D hogy felkészült legyek minden pillanatban egy meglepi szülinapra :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen:D az is egy megoldás, észben tartom majd én is a 25-éét :D:D bikapajtás :D hátha szervez nekünk vki 25én egy közös meglepit :D készülj hajjal ruhával sminkkel :D

      Törlés
  5. Simán összejöhet egy ilyen parti! Tökéletesnek hangzik, egy ilyen nekem is kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) remélem is, hogy összejön, aztán úgyis gigamegabeszámoló lenne róla a blogon, úgyhogy nem maradtok le semmiről:)))

      Törlés
  6. A tesco nagyon menőő:D:D:D másnap meg lehetne röhögni a biztonsági kamerás felvételeken:D:D
    Kívánom hogy sikerüljön megvalósítani a tavaszi álomszülinapot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D téényleg kamera is van, de jóó lenne banyek ez eszembe se jutott, de jóó vagy gabi:D:D remélem sikerül, köszi:)))

      Törlés
  7. üzenem Zitának is, hogy hozzátok össze, mert tudod, már gondolkozok a ruhán, hogy mi legyen addigra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha remélem olvassa ezt és megcsináljuk:)) de valami ünneplés mindenféleképpen lesz, és te úgyis ottleszel, bárhol is lesz az:)úgyhogy agyalj (azújkisfekete)ruhádon!!:D

      Törlés
  8. A tesco buli sosem jutott volna az eszembe.. :D

    VálaszTörlés
  9. A tesco-s a legjobb :D De a többi is nagyon klassz ;)
    Én az idei szülinapomat a saját Cukrászdámba tervezem...zárás után egy zártkörű buliiiii :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naa je, szerintem is nagyon jó :D oo de jól hangzik, saját cukrászda, zártkörű buli, nem semmi, biztos nagyon jóó lesz:))

      Törlés
  10. haha, a tescos ötlet tök vicces :D
    lassan nekem is gondolkodni kellene valami bulin, helyszínen, mert márciusban szülinapozok, ráadásul duplaXes lesz, úgyhogy megérdemli a felhajtást... :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye panda?:D azért ha a teszkóban tartod, hívj meg:D:D oo közeledik a március, szervezkedjééél:))

      Törlés
    2. mi idén szerintem szakítunk a hagyományokkal és nem a szteageben tartjuk a szokásos szétségszülinapot :D

      Törlés
    3. neked megy az első meghívó a tescós szülinapra ;) :D
      idén én is szakítanék a hagyományokkal, nem hiszem, hogy örülnének a srácok, ha neki állnánk szétszedni a retrót :DDD

      Törlés
  11. remélem ha bármelyik is valósul meg az életedben akkor oda a Blogerrinák is hivatalosak lesznek :PPPP :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heheheee :D a teszkóóósra tuti meghívnék mindenkit :D:D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  12. Amerikai bulisról én is álmodozom még mindig, ezért is utálom nézni az Amerikai pitéket, mert egyből féltékeny leszek :)

    VálaszTörlés
  13. hehee, nekem meg meghoztad a kedvem, hogy megnézzek egy részt:D olyan bugyuta h pont jo lesz a semmittevős szombat estémre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pucér maratonosat ajánlom, nálam most az az új fav rész :) Bár már várom a legújabbat, a Reuniont *_*

      Törlés
  14. Fuu nekem meg most az lenne az álmom, hogy ott legyek a Te szülinapi bulidon, mindegy melyik lenne, de tuti jó lenne! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hohoo, ha összejönne a teszkós, tuti meghívnék mindenkit!! :D remélem, hogy összejön amúgy pl az utolsó és tutijóó lesz:)

      Törlés
  15. a tescoson jót nevettem,de tök jó ötlet:D én 10.én leszek 21, aznap meg pont a kedvenc zenekaromnak lesz koncertje (fish + még supernem is), úgyhogy szuper:) ja és a kedvenc alapozós helyünkön ingyen pizzát kap akinek sznapja van, úgyhogy nekem ilyen sznapom lesz idén:) (bár egy meglepetés-partynak örülnék, hátha olvassa a nővérem:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhá egyre jobban vágyom a teszkós bulira :D sajtkrémlevest ennék amikor már megéhezek az innivalóktól, leheverednék a sok párnára és takaróra, atomszép pezsgős pohárból innám a peszgőt, és csak így bemondanánk a hangosba h egy becsiccsentett Mónit (például:D) vááárunk a gyerekosztályon:D meg ilyenek:D közben videójátékoznánk hatalmaas kijelzőkön, táncolnánk középen a széles folyosón éés áá:) hatalmas jóó lenne :D
      egyébként ami neked most lesz, nagyon jól hangzik, ingyen pizza nyammi, és koncerttel zárni, tökre jól hangzik:)) puszillak

      Törlés
    2. húú ez a harmadik de szupii!:)) szurkolok h összejöjjön:))

      Törlés
    3. köszööönöm:)) remélem h megcsináljuk tényleg:)) pusziii

      Törlés
  16. teszkós!! behalok!! egyébként az utolsót csináljátok már meg!!! annyira jó lenne, ne aggódjatok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D hát igen az lenne a legjobb:) ajjjj segíííts majd, és zitust is rá kell venni, hogy ne féljen:D

      Törlés
  17. Hát ez kész!:D Őrült vagy esküszöm.<3 A tescós óriási ötlet, szerintem baromi jó ötlet. Hát igen, menő medencés partit egyszer én is akarok, annak azért van feelingje.:D
    Remélem az utolsó megvalósul.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD hát...nem tiltakozom :D köööszi drága:D ha egyszer akkora király leszek és gazdag, hogy californiában lesz egy házam tipik medencés party lakásavatóval akk foglalok le egy gépet a bloggerináknak és mindenki jön:)

      Törlés
  18. Szülinapozni akarok ! Most! :D Szerintem nagyon jó ötletek, totál elképzeltem, hogy nekem is milyen lenne stb... :) Biztosan jó szülcsi bulid lesz majd. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nekem is nagyon megjött a kedvem hozzá :D:D remélem én is h jó lesz:)

      Törlés