2012. január 22., vasárnap

áll a bál

tegnap egy vadászbálban voltunk dolgozni, erről mutatok pár képet :))














és egy két kép a napsütéses vasárnap délutánról :))





vajas <3

éés dave megszerkesztett egy-két képet a múltkori havas képekből, nagyon köszönöm neki, tökre tetszenek:) én sose szoktam sokat tökölni a képszerkesztéssel, pedig tök jókat lehetne csinálni:)



na ez most ilyen össze-vissza, képes post lett, holnap jövök, most viszont lepihenek kicsit :)) remélem jól telik a vasárnap felétek póniország lakói, ha tanulnotok kell még, akkor kitartás, ha nem, akkor lustizzatok ti is kicsit!! :)) 



10 megjegyzés:

  1. tényleg jhók lettek a képek, bár nekem Adrusverziósan is bejöttek. (: vajasról meg mégmég képeket. (: jhóópihit (: csóókok

    VálaszTörlés
  2. Mennyit nőtt már Vajas, nagyon édi! És jó képeket hoztál nekünk ma is! Jó pihizést! :)

    VálaszTörlés
  3. tegnap kipróbáltuk a kenyérlángos receptet, nagyon jól sikerült:) biztos fogunk még csinálni:D
    és túléltem a mai nyelvvizsgát is, nem akarom elszólni, de...:)

    VálaszTörlés
  4. Jó kis buli lehetett....:))
    Az étlap sem semmi!

    VálaszTörlés
  5. Úristen! Milyen szép képek! Megkérdezhetem, hogy milyen géppel csinálod őket? Majd szeretnék egy jó gépet én is!

    VálaszTörlés
  6. Hmmm, vadászbál. Milyen jól mutatnak a narancssárga szalvéták a zöld terítővel! És a kaják... Mondjuk nem eszek vadhúst (csak fácánt), pedig olyan közegben nőttem fel, ahol rendszeresen volt vadhús, de valahogy nem... De azért jól néznek ki, főleg, hogy állandóan éhes vagyok. Olyan üres a hűtőnk! A kenyérlángos én is megcsináltam.

    VálaszTörlés
  7. mi is vadászbálba voltunk hétvégéén. :)) a hóvirág a kedvencem, oviba az volt a jelem. :) soksokpuszi

    VálaszTörlés
  8. jajj lányok, köszönöm!!!
    Panna: hozok még képeket vajasról ígérem, sokat sokat:) méég videót is, amint meglesz a kamerám:))

    Eni:köszönöm:)

    Móni: jajj de örülök!!! grat a nyelvvizsgához, remélem tényleg olyan lett, ahogy vártad és ahogy most érzed:))

    Angelika: igenigen, jobb lett volna vendégnek lenni, de így is jól éreztem magam:))

    Viktória: köszönöm:)) olympus e-450-es a gépem:))

    Bog-bog: igen, jól nézett ki a dizájn:) én sem sok vadat eszem, csak kb ilyenkor, ha ilyen helyen dolgozom:)) remélem jó lett a kenyérlángos:))

    Ani: láttam a képeket, csinik voltatok!!:)) puszi hóvirág:)

    VálaszTörlés
  9. Az utolsó kép <3 és a hóvirágok annyira szépek :)

    VálaszTörlés
  10. kösszönöm drága, örülök, hogy visszatértél:)

    VálaszTörlés