2011. december 11., vasárnap

vaji már sorsolt! :)

huh..  na ebben a sorsolásban rendesen elfáradtam, mert kicsit furán alakult:) mivel először vaji nem volt képes sorsolni, csak bújt hozzám és dorombolt (nem mondom, jó érzés de azért na:D) ezért benn csak elmondom a szabályokat (nem nagy szabály de mindegy:D) , aztán kinn játszottunk vele kicsit, és Sziszi tesóm telefonnal felvette a "sorsolást". a telója viszont vmi különös formátumban készít videót, amit át kellett konvertálnom, de így a konvertáló program felgyorsította a videót, és a hang is elveszett, így arra bevágtam egy karácsonyi zenét, még a gyorsasággal nem is lenne baj, de így  a nyertes nevét a számból nem fogjátok hallani.. mindegy, a kis cetlit lefényképeztem, úgyhogy megvan  a nyertes:) egyébként majd látjátok a videóban, hogy vaji először megszaglászott egyet, azt hittem ő lesz a nyertes, megfogtam a kis galacsint, majd egy másikkal kezdett el játszani, mondom akkor inkább ő legyen, mert azzal foglalkozott igazán.. gondolhatjátok, hogy ez így nem szabályos, de mint kiderült, mind kettő cetli ugyanazé az emberé volt!!! ilyen mázlit :D bebiztosította magát a nyertes:)) a videó alatt le is írom, hogy ki, és persze a fénykép is fenn lesz a cetliről, ha nem akarnátok/tudnátok megnézni a videót:)) délután pedig beírom táblázatba a neveket, és gépen is sorsolok:) tudom, hogy úgy volt, hogy mindkét nevet együtt teszem ki, és az első választ, de ilyen mázli után szerintem ez a nyertes megérdemelheti, hogy ő válasszon, ha addig persze beír ide:) a másik nyertes is egy-két órán belül fenn lesz:) jó így nektek? na nem is húzom tovább az időt, itt vannak a videók:)





(ja és itt bocsi a mindenféle cuccokért a háttérben, de anyáék pakolászták el a dolgokat éppen, és nagy a felfordulás :D)


ilyen mázlit, komolyan:D

remélem most is felvidítalak!! :D :D 


szóval Zsó, gratutálok!!! ha gondolod, írj itt egy kommentet, hogy melyik csomagot szeretnéd, de írhatsz mailt is (hodiaudrey@gmail.com)

a többiek se aggódjanak, a "gépi" sorsolás még csak ezután jön:))

és nem utolsósorban, köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek!! nem számoltam, de majd a gépinél látszódik, hogy pontosan hány esély is volt, de elég sok szerintem:)) köszönöm mindenkinek, ha csak egy kicsit is akartátok, akkor is, az ismerősöknek, az ismeretleneknek, a távol élőknek, a közelieknek, a barátoknak, az összes követőmnek, ezer köszönet!!!  puszinyuszi

17 megjegyzés:

  1. jajjj vaji mekkora már, behalok :))

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagyon édes kis videó imádnivaló!!!!!!! ^^ de vajival számolok h nem velem kezdett játszani :D :D

    VálaszTörlés
  3. Vajas iszonyatosan édi, annyira jó volt látni ezt a sorsolást! Még lehetne több Vajas videó!

    VálaszTörlés
  4. :D:D bizti jó illatú lett a papír amire írtam zsó nevét :D jó kis disznóvágás szagú :D bár egyszerre írtam mindet, nem tudom mi alapján szúrta ki magának :D de igen Zitus, nagyon nagy már, mondtam h hoosszú dundi, nagypapi fejű :D lehet, hogy lesz majd akkor még videó vajival:))

    VálaszTörlés
  5. te bolond vagy adri :DDD KREATÍV :D

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon megható ez a vajis videó!gratu zsóó!=)

    VálaszTörlés
  7. :D:D:D behalok :D ezmiiiii, Vaji és Adri, imádlak Titeket, köszi!!! Még sose nyertem :D megnézem mindjárt a csomagokat és mindjárt írok :) PUSZIIIi!!

    Ui.:naná, h felvidítottál :)

    VálaszTörlés
  8. zsannu ^^

    zsó, elég jól bebiztosítottad magad, úgyhogy átadom vajinak a köszönetet :) megpuszilgatom a nevedben is :)) szóval itt volt az ideje, hogy nyerj:) örülök, hogy örülsz:)

    VálaszTörlés
  9. aaaadri haláli a videó annyira jóó, vaji meg tényleg úgy megnôtt jajj :)

    VálaszTörlés
  10. hát ez milyen aranyos már !!! megzabállak titeket basszus ! =D

    VálaszTörlés
  11. de cukiii volt ez a videó :)))

    VálaszTörlés
  12. úúristen!! ez nagyon édes!!! imádom! sajnálom, hogy nem tudtam jelen lenni, biztosan behalok már akkor!! nagyon cukker!! lehetne több videód is csajszli! mert nagyon jóóók!

    VálaszTörlés
  13. hihi, köszi:) kár bizony, hogy nem voltatok ott, bár zola lehet kiröhögte volna vajit :D majd csinálok még több videót:)puszi

    VálaszTörlés
  14. Tényleg nagyon cuki ez a videó, szerintem sokkal jobb is így, hogy zene megy és fel vagytok gyorsítva. Van valami különleges varázsa. Cuki a cica. Ha egyszer lesz nyereményjátékom, akkor én meg befogom a kutyáimat sorsolni :-) jó ötlet!

    VálaszTörlés