2011. december 22., csütörtök

utolsó szegedi nap:)

na hazacuccoltam szegedről idénre azt hiszem, de volt vagy 30 kilós a cuccom, pedig már anyáék is hoztak haza hétfőn csomó dolgot, és kb úgy is az lesz, hogy felét sem használom majd, de ha nem lenne itt pont az a szoknya, azt akarnám felhúzni...ismerős érzés?:D jajj amúgy meg kb nem is sok időt leszek itthon, meg csak úgyis melegítőben mászkálok a nem ünnepi napokon...na mindegy már, a laptopom, a fényképezős cuccok, állvány, objektívek, vaku, így is sokat foglalnak, hát még a cipők, ruhák, pedig nem is vittem túlzásba. mindegy. 
tegnap spinning után zitussal otthon sziesztáztunk, megint megnéztünk egy csomó aranypart részt:) ma pedig dórival kávéztam, aztán meg fotózni mentem a szittyó place-t, ami egy italbolt, egész jó képek születtek:)) utána jöttem haza, és most anyuci forralt borral és narancsheggyel látott el, úgyhogy bajom nem eshet :D megvannak a fények, a gyertyák, michael bublé albuma, és anya süti a gyümölcskenyeret, aminek az illata - bár nem szeretem magát a sütit - isteni :) azt hiszem ideje átszellemülni a rohanós tanulós dolgozós hétköznapokból az ünnepre, remélem sikerülni fog, mert nem élem túl, ha idén is elkerül a karácsonyi hangulat:)) holnap kitöltöm a karácsonyi tag-et is, és remélhetőleg hozok képeket is még:)) addig nézegessétek a mai adrust és a piákat :D:D csók nektek:)


D :)


<3

hát nem szép?:))


és én:
kicsit ez is tablóképes lett:D tegnap is készült egy hasonló, nagyon begyakorolhattam anno :D







kicsit megőrültem az önfényképezés közepette :D:D



és néhány az üzletről:
(amúgy ha szegeden vagytok, nézzetek be, tök olcsón lehet mindenféle jóságot vásárolni buli előtt, suli előtt (energiaital, kávé, üdítő) :))







na ez ilyen mindenes poszt lett:) holnap jövök újra, szépséges szép éjszakát:) 

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó képek, a megőrülős tetszik a legjobban, nagyon vicci (basszus, rászoktam a "viccizésre", te hibád Adrus!:D).
    Háhá, Szittyó... szeretünk odajárni, mert elég olcsón be lehet szerezni a szeszt bulikhoz, meg mindig belefutunk pár csodabogárba és valami vicces mindig történik ott :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Thündérke: kösziii ^^

    panda: jajj igen, elég ragályos szóhasználataim vannak néha, bocseszkóni :D (majd erre is rászokhatsz:D) ugyeugye, hogy jo a szittyóóó :D vannak érdekes formák ott, az már egyszer biztos :D

    VálaszTörlés
  3. hol van ez a szittyó? én mindig az exjate melletti depóba járok szeszt utántölteni, de nyitott vagyok az újdonságra.=)

    VálaszTörlés
  4. milyen messze laksz anyukádéktól?:)

    VálaszTörlés
  5. zsannu: ha az exjate után továbbmész kb egykét percet, akkor ott lesz, a moszkvai kereszteződéstől picit visszább, csak a másik oldalon:) szóval ez is a kálvárián:))

    Sz:) : végülis anyáékkal lakom még, csak szegeden tanulok, és ott vagyok albérletben:) de általában minden hétvégén hazajárok azért:)) anyáékkal szegedtől 35-40 km-re lakunk, szóval nem nagy táv azért:))

    VálaszTörlés
  6. áádresz mi ez a megőrüléés? :D kicsit a szin jutott róla eszembe, olyan jókat röhögtünk :D ha már a tegnap nem jött össze majd amikor visszatérünk Szegedre vizsgázni akkor valami bulit is rakjunk közé :D hú de jól megfogalmaztam de tudom, hogy te érted :) puszóó

    VálaszTörlés
  7. szééépek vagytok láánykák!!

    VálaszTörlés
  8. Köszi a tuti Szittyós reklámot Adriii :)))
    és milyen jó látni,hogy szeretnek odajárni az emberek :)))

    VálaszTörlés