2011. december 18., vasárnap

ti hol töltitek a szilvesztert?

én idén voltam olyan semmirekellő, hogy egyik barátom sem akarja velem tölteni ezt a csodás éjszakát (irónia):D jó, ezt visszaszívom, három okból kifolyólag is:

1, mindjárt megpofoznak, ha ezt elolvasták
2, nem is voltam (olyan) semmirekellő
3, elfelejtettem mi volt a harmadik pont

na szóval úgy alakult, hogy minden pajtásom nélkülem vág neki a 2012-es évnek, mert régi barátokkal, szerelemmel, más városban, vagy országban töltik a szilveszter éjjelt. én legszívesebben dolgoznék, mint az utóbbi pár évben többször előfordult, de most nem találtam semmi melót sajnos. így pedig bármilyen buliba végképp nincs kedvem elmenni, csak költeni kell a ruhára, innivalóra, stb-re  a pénzt; és nem tudom ti hogy vagytok vele - de feleslegesen. nekem egy szilveszterem sem volt még annyira jó, ha buliztam akkor főleg.....csak drámák voltak, meg beszüntették a bulit a rendőrök, meg mindenki sír és balhézik, szakít és kibékül, elszökik és utánamegy. valahogy egyébként is erőltetettnek érzem a szilveszteri bulizást, mindenkinek "kötelessége" jól éreznie magát, ami csak kevés szerencsés embernek sikerül. (javítsatok ki, ha nem így van.) szóval én idén szerintem bevackolom magam egy nagy adag sorozattal (a kérdés, hogy milyennel, mert mindent végignéztem, és nincs új rész semmiből), egy üveg pezsgővel, egy kis virslivel és lencsesalátával itthon a tetőtérben az ágyikómba, és ki sem mozdulok. még hajat sem kell mosnom, a ruhaötleten sem kell gondolkoznom, a magassarkútól nem fog fájni a lábam, és másnap  már frissen készülhetek is a január 4.-ei vizsgámra. lehet lehangolónak hangzik, de nem hiszem, hogy ennyire szörnyű lesz:)

most pedig megyek, mert díszítgetjük még a lakást, égősor, masnik, most a lépcsőre raktunk egy világítást, atomszép lett:) viszont a fényképezőmbe elfelejtettem a memóriakártyát belerakni, szóval nem tudom lefotózni, de szerintem Briginél látjátok majd, én sem tudnék különbet mutatni nála. előző évek néhány szilveszteréről majd töltök fel ide képeket estefelé, most így anélkül, csak a szöveget és egy netes képet tudok nektek adni :D hallgassátok a neo fm-et mert csak karácsonyi zenék mennek, olyan jó szerintem:) puszi nektek, advent 4. vasárnapján:) 


ja és a kérdés az ami a címben is olvasható, ti merre lesztek??

xoxo, adri 

33 megjegyzés:

  1. Legszívesebben én is hasonlóképp cselekednék szilveszterkor... Nálunk is mindig balhéba torkollik, vagy csak szimplán unalmas mert rossz a társaság vagy mert túl józan vagyok hozzájuk! :/ hátha majd most...

    VálaszTörlés
  2. Én itthon leszek, de 2 barátnőm jön, úgyhogy nekünk olyan csajos-szilveszterünk lesz :) Rengeteg film/sorozat, röhögés, fotó és smink.

    VálaszTörlés
  3. egyelőre kb 5 fős buli a koliban... aztán úgyis tanulni kell, mert harmadikán vizsgázom.. :/

    egyébként ugyanígy vagyok vele, annyira erőltetett. és mindenki kétségbeesetten próbál keresni minél szuperebb bulit, aztán úgysem olyan helyen köt ki, és nem is érzi jól magát. de pesszimista lett.. :) még gimis koromban volt minden évben (többször is, nem csak sizlveszterkor) házibuli egyik osztályátrsunknál, na azok mind szuperek voltak.

    VálaszTörlés
  4. na lányok:)) Rékcy, remélem idén jó lesz nektek:))

    norii: dejó nektek, olyat én is csinálnéék:))

    Lora: pesszimista, de igazad van szerintem. o igen, bele is akartam írni a postba, hogy kb bármelyik hétköznapi buli az egyetemen 5-6-an, meg akármelyik házibuli itt nálunk kömpin, vagy bárhol jobb emlékekkel tölt el, mint akármelyik szilveszterem:S:(

    nektek jóó szórakozást a mókákhoz, remélem jól fogjátok érezni magatokat:))

    VálaszTörlés
  5. tavaly ugyanezt csináltam, amit most leírtál... :) ettem anyukámékkal a malackából, aztán befészkeltem filmezni, de 11kor már aludtam, ráadásul elsején fitten kelhettem, nem fejfájósan! a legjobb szilveszterem volt eddig, a bulisok mindig csalódások.

    VálaszTörlés
  6. oho akkor máris nagyobb kedvvel vetem bele majd magam a magányba:D szerintem anyuékhoz jönnek spancijaik (csak ketten), úgyhogy velük vacsizok, aztán koccintok, aztán ők lenn ellesznek, én meg az emeleten elbulizgatok és pihengetek magamban:)) köszi dorca!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is a magányos szilveszter mellett döntöttem.
    Nem igazán van kedvem végig nézni hogy hogy isszák le magukat a sárgaföldig, és a hangulat meg ugyanolyan lapos marad ... De olyan lehangoló mikor megkérdezik hogy hol töltöttem a szilvesztert? hát.. otthon,egyedül,sorozatot nézve?!:D

    VálaszTörlés
  8. hát kicsit az, de lehet így járunk a legjobban:D az is lehangoló h megveszed a szép ruhát, más meg lehányja közben a kabátod :DDDD éljen a magányos szilveszter!! :D

    VálaszTörlés
  9. nekem eddig szinte az összes szilveszterem kurvaszar volt -.- a tavalyi is... valamit kevertek a piámba valszeg.. szóval nem kell elmondanom, hogy majdnem hol kötöttem ki ...

    úgyhogy idén valószínűleg itthon maradok, beküldök egy üveg pezsit, eszem a virslit oszt csáááá XD

    VálaszTörlés
  10. uuh :S az nem lehetett kellemes, banyek. milyen emberek léteznek... :S szegényke. :(
    legyél optipista, idén jó lesz az itthon maradósoknak szerintem!!:)) majd beszélgetünk :D:D

    VálaszTörlés
  11. Senki sem tudta volna jobban leírni a szilveszteri bulikkal kapcsolatos érzéseimet, mint te! :-) Az utóbbi 2 évben nálunk volt "házibuli", kb. 12-14 fővel, tavaly már Eszter babával is, és az est fénypontja a csirkefalatkák sütése volt az új fondükészlettel, meg a csokiszökőkúttal! Ja, és degeszre ettem magam kaszinótojással is, mert az a kedvenc szilveszteri kajám.
    De ezek a barátaink elköltöztek külföldre, szóval nem tudom, mi lesz idén. Nagy erőkkel próbálok fellépést szerezni, de eddig még nem jött össze. Talán kiugrunk Bécsbe vagy Sopronba szabadtéri ünneplésre, ha lesz kedvünk.

    VálaszTörlés
  12. Én sem megyek sehova, eddig mindig valamelyik kocsmában rohadtam a haverokkal, tavaly a párom családjánál voltunk, az meg elég lapos volt.
    Idén szerintem eljön hozzám barátnőm, meg aki szintén nem találja helyét a nagyvilágban és csinálunk valami kaját , ami éjfélre talán kész is lesz! :D
    30-án megyek Sheket koncertre, szóval én inkább előszilveszterezek:P

    VálaszTörlés
  13. Én már 2-3 éve mindig otthon voltam vagy barátommal vagy barátnőmmel :D ettünk énekeltünk táncoltunk hülyültünk filmeztünk és bólét ittunk, utálom a nagy bulikat ahol csak 1-2 embert ismerek nekem az nem az igazi...de még jó hogy nem vagyok az a bulizós fajta :D idén otthon leszünk elvileg anyuékkal meg a tesóimmal és a párommal és együtt eszünk iszunk stb :D

    VálaszTörlés
  14. Én tavaly voltam hasonló cipőben, csak akkor a kötelesség tartott legfőképpen itthon (meg egyik buli sem volt szimpi), mert 2.-án vizsgáztam... De jó volt, éjfélig nyűttem a tananyagot, éjfélkor betoltam két üveg pezsgőt, majd anyával megnéztük a Másnaposokat...:D Idén viszont megyek házibuliba, egyik barátom szervez nagyobb banzájt, egyelőre ígéretesnek néz ki, aztán majd látjuk... :DDD

    VálaszTörlés
  15. én még nem tudom, mi lesz szilveszterkor. ha minden igaz nálunk itthon családi banzáj lesz, szóval ha itthon maradok sem lesz nyugis alvós.

    VálaszTörlés
  16. nálunk sincs semmi a láthatáron... a vizsgaidőszak ellenére azért aznap este valahova mennék, de sosem ér rá senki, akikkel igazán lennék. más baráti társaságuk van, szóval még egy igazi csajos estét sem tudunk összedobni. tavaly lenn voltunk a tónál a pasimmal meg unokatesómmal és a szüleivel és koriztunk (csak mi voltunk a tavon :D).
    Nekem amúgy lenne igényem valami programra, de tényleg sosem szokott igazán jó összejönni.
    A sok magányos bloggerinát inkább össze kéne hozni egy helyre szilveszterkor. :)

    VálaszTörlés
  17. nekem ez lesz az első szilveszterem, hogy nem otthon vagyok anyukámékkal:) már nagyon várom, de egy kicsit szomorú is vagyok ha belegondolok anyuék kettesben lesznek, magányosan itthon..:( (sajnos nem annyira szeretnek közösségbe járni) de azért megpróbálom rábeszélni őket menjenek valakihez ne legyenek itthon:))

    VálaszTörlés
  18. Az nagy hülyeség ha bemerészkedünk mondjuk a Sing Singbe vagy eseleg a Retroba szilveszter éjjelén??? :S Félünk a heringpartytól :S By:Marcsus

    VálaszTörlés
  19. Nekem sem szokott valami nagy dolog lenni a szilveszter. Eddig szinte mindegyik pocsék volt... :)
    Tavaly mondjuk lázasan voltam itthon, így Top Joy-al ünnepeltünk a barátommal. meg 3 évadot megnéztünk a Big Bang Theoryból.
    Idén megyünk egy faluba ismerősökhöz. Kíváncsi vagyok....

    VálaszTörlés
  20. Nekem sem a szilveszter a legjobb buli, de szerintem ez az egyetemi életnek tudható be, hiszen ott minden héten van legalább egy. Bár én idén nem sokat buliztam, csak kb. havonta, így a decemberi bulit, vagyis a szilvesztert nem hagyhatom ki.Egyszer egyébként én is otthon maradtam, de utána úgy éreztem, hogy kimaradtam valamiből. Aludni meg úgysem lehet a hülye petárdáktól. Én már nem úgy állok hozzá, hogy az év bulija, hanem csak egy buli. Az éjféli himnuszt (amit általában 2-3perccel később éneklünk) meg a koccintást és pusziölelést mindenkivel azért nagyon szeretem.=)

    VálaszTörlés
  21. annyira őszintén leírtad amit én is gondolok a szilveszterről=erőltetett, kötelességből KELL jól érezni magad!
    Jó szilveszterem utoljára kiskoromba volt, gyerekként, mikor még élmény volt hogy éjfélnél tovább is fent maradhattam a felnőttekkel :D:D
    Erre az évre terveztem, hogy bárhol leszek, csak itthon nem, és most kivételesen jól is fogom érezni magam:D de hogy hol még fogalmam sincs:)
    De valahogy mégis a vizsgazáró bulikat százszor jobban várom mint Szilveszter napját:)

    VálaszTörlés
  22. Hát nekem a tavalyi szilveszter egész jól telt :D ha már ilyen sok a negativ élmény.
    Persze mini drámák voltak, de összességében jó volt.
    Mi mindig bérlünk egy házat a hegyekben
    ( Erdélyben persze )kb 18 szoktunk lenni, buli beszélgetések, szánkózások, sízés, társasjátékok...az egész inkább egy jó kirándulás, jó barátokkal.

    Itt a tavalyi szilveszteri poszt:http://ilkavontorok.blogspot.com/2011/01/new-years-eve-2011.html


    p.s:(meg sztem nem ciki otthon ülni, ez is csak 1 nap)
    xx Ilka

    VálaszTörlés
  23. Én is itthon leszek nagy valószínűséggel, vagy maximum elmegyek valamelyik ismihez fetrengős-kajálós-beszélgetésre. A szilveszteri muszájbuli szerintem ugyanolyan felesleges majomság, mint a valentin-nap. Szóval inkább én is kihagyom :)

    VálaszTörlés
  24. Bog-bog: nem gondoltam volna, hogy ennyien így gondolkoznak a témáról, és ilyen élményeik vannak. azért a csirkefalatkák tényleg jól hangzanak:)) legszívesebben én is elugranék valamerre, kirándulnék, egy ismeretlen városban sétálgatnék:))

    Brigusz: úgy is lesz a legjobb, előszilveszter (én most szerdán csapok egyet szerintem:D) aztán szilveszterkor pedig sütés főzés, beszélgetés, lazulás:) legjobb:) jó mulatást:))

    Rita: ez is jól hangzik, a nagy bulikat én általában szeretni szoktam, de szilveszterkor semmi pénzért se mennék diszkóba.

    Panda: na ez szimpatikus, én is így leszek szerintem, egykét üveg pezsi, film, szundi :D a másnaposok pont jó lesz :D:D de a házibulihoz sok sikert, remélem jól sikerül, és nem gyarapítod a szar szilveszteri élményesek táborát!! jó bulit:)))

    Rami: a családi banzáj sem feltétlenül rossz, nálunk is hasonló, de én el tudok vonulni azért magamban:)

    Csipkelány: persze, én is elmennék, állandóan bulizhatnékom van, de a kötelező bulik valahogy nekem sosem sikerültek jól, szilveszterkor meg annyira nem játszik a sponteneitás :D viszont a tónál korcsolyázás, annak ellenére, hogy nem tudok korizni, atom jól hangzik:)) bármi más helyen lenni lenne kedvem, kis nyaralóban, más városban ajj:))viszont ja, egy bloggerina szilveszter a magányosoknak, de jól és egyben de magányosul hangzik :D:D

    Catwalk_bitch: hajrá az első bulihoz, remélem nagyon jól fogod magad érezni!!! anyudék miatt meg ne fájjon a szíved, próbáld őket is kirángatni:))

    Marcsus: hát szerintem tuti tömeg lesz, meg én tényleg nem mennék szilveszterkor ilyen helyre, nekem az annyira személytelen, csomó olyan emberrel tölteni, akiket nem ismerek..bár tudom, hogy minden buli ilyen, de a szilveszter akkor már legyen különleges, és legyetek az ismerősökkel. vmi jó házibuli vagy vmi nem lenne jobb? én nem mennék a singbe, se jatéba, de ez nem zárja ki azt, hogy jó lesz:)) mindenesetre jó szórakozást!!!

    Sunnygirl: uuh a láz az nem lehetett vmi jo, viszont a big bang theoryt imádoom:)) idénre jobb szórakozást kicsi!

    Zsannu: igen szerinetm is az egyetem az oka... ne is hagyd ki, én is csak "kényszerből" maradok itthon, jó ez nem teljesen igaz, de tudom, hogy lehet másnak még jó lesz a szivlesztere:) remélem te is közéjük tartozol majd, bulizz egy hatalmasat szépségem, ölelgesd puszilgasd az embereket, és számolj vissza hangosan :))

    gabi: nekem is kiskoromhoz kötődik a jó buli:D:D:D fennmaradhattunk sokáig, és utána a sulikezdéskor azon vitatkoztunk, hogy ki volt fenn tovább, és ki ihatott egy korty pezsgőt a szőlők poharából hahah :D:D na de idééén szórakozz egy jót, tartsd magad a tervekhez:)) hajráá!!

    Ilka: jajj megnéztem a tavalyi postod, hegyi házikót és társasozást akarok!! nemáár, megkívántam!! ajjj de jóóóó, pont erre vágynék, norvégmintás pulcsiban táncolgatnék a nyaralóban, szánkóznék és forraltboroznék. jajj :))))

    VálaszTörlés
  25. és zsó, te kimaradtál, mert egyszerre írtunk: egyetértek, én is szívesebben ülök majd itthon:))) remélem azért a kajálós fetrengős talit nem hagyod ki, nekem még olyanom se lesz, akihez átmehetnék sajnii:(:)

    VálaszTörlés
  26. Annyira örülök , hogy ezt leírtad . Már napok óta emiatt emésztem magam . Tudom, hogy a szilvesztereim mindig katasztrófába fulladnak , de valamiért mindig beszervezek magamnak valamit , mert nem akarom egyedül tölteni az év utolsó estéjét, aztán 0.00 -kor lehülyézem magam , és azon siránkozom , hogy mennyivel jobban érezném magam a meleg ágyikómban . Szóval szerintem idén betankolok egy kis pezsivel és virslivel és Gossip girl-t nézek :D Úgy érzem semmi fontosról nem maradok le :)

    VálaszTörlés
  27. L.: örülök, hogy egyet értesz:) oké, persze, ha az összes barátomat (ami lehetetlen az ország több pontjáról) összecsődíthetném és megígérnék az égiek, hogy senki nem lesz rosszul, nem fog drámázni (én sem) és lenne egy nagy házam, ahol senki nem szól a zenéért, és lenne egy atomjo dj-szettem és tudnék zenét keverni ..és még egy csomó minden megvalósulna, akkor azt mondom megérné, de ezek nélkül, vhogy úgy érzem kár lenne bárhová elmennem:) lehet én is gossipot nézek majd, újrakezdnem mondjuk a 4. évadtól :D:D majd szervezek egy facebook csetet és minden kis bloggerina, aki otthon maradt írhat :D:D

    VálaszTörlés
  28. Tádá én is otthon leszek, mivel január 2.-án vizsgázom! (Igen nálunk brutalitás van erősen!) Meg eddig minden szilveszterem katasztrofális volt, de ezt te is nagyon frankón megfogalmaztad!!! Ezek a kötelező érvényű bulik, amúgy is általában sz@arul sülnek el, mert mindenhol a hiszti, dráma, össze majd kiveszés és a furi időjárás a piahiány vagy épen piadömping; úgyhogy én is megkímélem magam egy feleslegesen ébren töltött éjjeltől. :D

    VálaszTörlés
  29. samelike: oo nálunk is van már vizsga 2-án de én inkább 4ére vettem fel :D akkor éljen az otthon szilveszterezés, a vizsgához meg soksoksoksooook sikert!!

    VálaszTörlés
  30. "a"val öregesen mint tavaly is, bekucorodunk a nappaliba, most mr egy mazsolával kibővülve és lessük a tvt, amibe remélem kicsit tartalmasabb műsorok lesznek, mint tavaly. és igen. tanulok. nekem 5. lesz az első. szóval muszáj. ez van. kivénültem a bulikból. ehh.

    VálaszTörlés
  31. azért szerintem a tévétől ne várjatok túl sokat :D :)

    VálaszTörlés
  32. A tavalyi Szilveszterem annyira szar volt, hogy egy életre megutáltam.:D Úgyhogy itthon leszek, eszünk valami finomat, elleszünk családdal, nézünk egy filmet és kész, "öreg vagyok" én már ehhez az erőltetett bulikhoz.

    VálaszTörlés
  33. ezt kikérem magamnak, én hívtalak szilveszterezni!

    VálaszTörlés