2011. december 8., csütörtök

szürke

srácok lányok!! jelentem meg van az első 5-ös tantárgyam a félévben:)) pénzügyből kiválóan megfelelt megajánlott jegyem lesz jupijééééé^^ a többinek még nincs eredménye, amit a héten írtam, de remélem mind szipiszupi lett:)) tegnap délután/este forraltboroztunk csomót a lányokkal, aztán kicsit bulihangulatba keveredtünk, de mégis az alvást választottuk az egész heti fáradalmak után (öregszem) :) 
ma pedig turizni indultunk petrával, vettem is 5 fölsőt 1000 forintért (szóval darabja 200:D) majd megmutatom őket de most már nem akarom lefotózni őket a sötétben:) most pedig találkoztam karinnal a teszkóban, így nálunk dumáltunk egy-két órát, de most elment, és sajni neki kell állnom takarítani, mert ilyen tanulós-lelakott lett a héten a szobám, és ki akarom pofozni h régi fényében tündököljön:D úgyhogy megyek is, nektek szép estét, jó éjt:))

ui: holnaaaap este 22-ig tudtok jelentkezni a játékra!! ha még nem tettétek meg, akkor ITT megtehetitek!!! hajrááá!!:))

itt van pár kép, amit ma csináltunk:












Petra:
de édi :D




ennyi lettem volna mára, rohanok takarítani:)) puszipá

12 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. most komolyan, te milyen szép vagy:)
    (bocsi hülye a netem:) )

    VálaszTörlés
  3. Nagy gratula az 5-ös pénzügyhöz! (én egy 5ös adózás-adóigazgatásban reménykedek, mivel az első az lett, így esélyes)
    Remélem, a többi zh-d is hasonlóan jó lett :D
    Jó takarítást :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Gratula az ötösödhöz. A felsőket pedig kíváncsian várom :) A képek pedig nagyon szépek lettek. *Chanel

    VálaszTörlés
  6. pacsiiii, nekem is ötös lett tegnap a pénzügy vizsgám :D:D ügyes vagy, no meg persze szép :)

    VálaszTörlés
  7. Milla: de aranyos vagy! nagyon jól esik:) köszi:))

    Tünde: köszönööm, remélem a tied is 5-ös lesz:)) bízzunk benne:) a takarítás jó volt, szeretem csinálni:))

    Chanel: drága vagy, holnap lefényképezem őket, mert már ki is mostam mindet:)) lehet fel is húzom egyiket és jön ootd:)

    Sunnygirl: köszönöm!:))

    BikiraRoni: köszönöm:))pacsi oda is:))

    csóóók lánykák!!:)

    VálaszTörlés
  8. az utolsó kép rólad.................

    ha lesz egyszer egy modellügynökségem, várlak szeretettel :)

    VálaszTörlés
  9. Gratuuuuu az ötöshöz *.* :) Azt hiszem megdolgoztál érte :D
    Hallod, te melyik turiba jársz? :D

    VálaszTörlés
  10. Tekla, szívesen dolgozom majd neked! :D

    Csemi. : köszöönöm:) igen igen én is úgy érzem, hogy megérdemeltem:)) aaaz olajbányász térre járok szegeden:))

    VálaszTörlés
  11. csupa élet. :) pónihercegnő.. csak úgy sugárzik a boldogság ^^ :*

    VálaszTörlés