2011. december 28., szerda

ready

indulásra kész vagyok:) várom h zitus elkészülődjön, iszunk egy kis általam gyártott tojáslikőrt, felpakolunk a muffinból amit sütöttem, viszünk teafüvet, bögrét, és megyünk az évfolyamtalálkozóra:) nagyon jó itt lenni zituséknál, imádom a családját, a kisöccsét simonkát és mindent:) ajándékoztunk is, szerencsére örült a könyvnek, én pedig szipiszupi sampon-balzsam-fésű kombót, nyakláncot, körömsprayt kaptam:) mindnek nagyon örülök:) na lassan indulunk is, pár képet lőttem zita laptopján :D bocsi érte zitaaa :D

na majd jövök, addig is csók:)




simonka:)

na megyek is tényleg, csóóóóóóóóóóók:)

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű (a nyaklánc és Te is) :))

    VálaszTörlés
  2. A 3. kép nagyon jó lett és a nyaklánc is nagyon szép :) *Chanel

    VálaszTörlés
  3. Igazán nagyon csinos vagy és tetszik a medál is - főleg az Eiffel torony miatt! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép vagy mint mindig és a nyakláncod is tetszik! :)

    VálaszTörlés