2011. december 9., péntek

pici post

csak gyors ideugrok a konyhaasztalhoz a laptopommal, és mutatok pár dolgot :) ma voltam az utolsó olasz órámon, négyes lett a hétfői zh-m amire nem sokat tanultam a többi miatt, szóval elég jó:)utána tudtam katával végre talizni, nagyon régen láttam, kávéztunk a corsoban :) aztán pedig siettem haza, és anya rögtön a kezembe nyomta a karácsonyi ajándékomat, egy külső vakut a fényképezőmhöz:)) aaaaaaaaaaaaaannnyira örülök neki, rohadt jóóóóó, jajj már csak fejlődni tudok ezentúl vele:) huhuuu, nagyon nagyon nagyon KÖSZI anya és apa!!! imádlak titeket!!!!!!! 


reggeli:) már atom régen ettem bármi pékterméket, csaak hogy tudjak utalvánnyal fizetni, muszáj volt vennem vmit :D 

adri innen, és kata túl:) tejeskávé&melange 

telótesó


ez már az új vakuval készült:) én látom a változást :D

vacsorakészítés




na ez most ilyen összevissza lett, megyek iszok egy kis meggybort apáékkal:) :D holnap remélem tudok sorsolni, bár felfordulás lesz nálunk, de igyekszem, és akkor jövök majd vmikor, de vasárnap este mindenféleképpen hirdetek:) éés remélem ti mentek ma bulizni, mert én nagyon mennééék:) puszil titeket adrus

9 megjegyzés:

  1. akkor remélem mégtöbb képet kapunk majd. (:

    VálaszTörlés
  2. Húú ez a sok foghagyma a vámpírok ellen van ?:D én is akarok májkrémes kenyeret parivaaaal :S meg kakaót, éhes vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. Mennék én bulizni, hogyne mennék, de tanulni kell és okosodni. :)
    Amúgy cuki poszt lett :D

    VálaszTörlés
  4. teljesen beleszerelmesedtem a blogodba :)))
    Én még csak egy kezdő-nikon vásárlását iktatom be januárban.. de alig várom.

    VálaszTörlés
  5. a fokhagyma a disznóvágáshoz kellett mindenféle kolbászkába, meg ilyenek:))

    amúúúgy köszi lányok, remélem sok képpel tudok majd szolgálni:))

    lilian: köszönöm!! örülök, hogy itt vagy!! szerintem a nikonnal nem lehet mellélőni, még a kezdő is gyönyörű képeket csinál. egyébként az én gépem sem a legprofibb, sőt, belépőszintű tükörreflexes csak. na puszi:)

    VálaszTörlés
  6. Imádom minden egyes képedet,bármiről is fényképezel. :) Amikor meg sorban megyek a blogolvasásban már van az az izgalom, hogy jujjj mi történt Adrivaaal. :))) Egyszerűen kíváncsivá tett a blogod. ^^ További szépséges napokat póniországba . :* UI: különösen tetszik az a kép,ahol a falon vannak rólatok képek, karácsonyi hangulattal fűszerezve. ^^

    VálaszTörlés
  7. NOKIA C3? ilyen kell nekem is! :)

    VálaszTörlés