2011. december 12., hétfő

outfit-szerűség

na nemsokára indulok karácsonyi ajándékokat vadászni, utána este 6kor pedig vizsgázom (amire nincs kedvem tanulni:S) most viszont csináltam nektek pár képet, persze nem tudtam mindenről, szóval nem mondom rendes outfit postnak, csak pár kép :) remélem tetszenek. később még jövök, nem mondom, hogy az ajándékokkal, mert nem tudom találok-e egyáltalán, meg mindenki, akinek veszek, figyelemmel kíséri a blogot (néhanapján anya-apa is ránéz) szóval, nem fogom tudni megmutatni, ha veszek bármit is :)) 
nektek szép hétfőt, süt a nap, nincs hideg, semmi baj nem lehet:) és persze hajrá a vizsgákhoz, zh-khoz, ha írtok vmiből:) jaaa és képzeljétek a múlt szerdai zh-m is 5-ös lett, így abból is megvan a megajánlott 5-ös, kiválóan megfelelt, jeeeeeeeeaah:)  két ötössel nem is rossz kezdeni a vizsgaidőszakot:) na indulok, csóók:)













na ennyi kevésbé rossz képet találtam a sok közül :D puszi nektek *.*

18 megjegyzés:

  1. de szép a körmöd :)
    sok sikert a vizsgához este :)
    pusszancs

    VálaszTörlés
  2. Csini vagy, mint mindig! :)
    Az a táska ááh nagyon bejön, honnan van? :)

    VálaszTörlés
  3. baromi jól néz ki a körmöd, ilyet majd én is csinálok :) csini vagy nagyon :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini ! emellett imádom a képeid , a színek , a fények , jaj ! Én is imádok fotózni,de sajna még jobb géphez nem jutottam , nagy álmom :( Te magadtól tanultál fotózni ?

    VálaszTörlés
  5. jajj nagyon csinoooos :) és a körmöd, egyszer már én is szánok időt az enyémeimre :D :D nagyon jó lett :) jó várlást :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon csini vagy, és a körmöd naaaaagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó outfit :) A vizsgához és a sikeres vásárláshoz pedig sok sikert! *Chanel

    VálaszTörlés
  8. köszönöm lányok!! :)
    Eni: a táska egy kínaiból van, szegeden vettem a centrum fölött:)

    a körmömről annyit, hogy egy lora lilás-bordó lakkal kezdtem, utána pedig EZÜST!!! moyra lakkal húztam rá átlósan azt a részt, és banyek a lila befogta így alulról is, és bézses-aranyos lett, majd amikor a fedőlakkal áthúztam akkor szinte pirosas-rózsaszínes lett mindkettő :D szóval nem pont ilyenre számítottam, de a körmöm megcsinálta magát :D

    puszi nektek!!

    VálaszTörlés
  9. ja és hajnoca: nagyrészt magamtól, de végül is, amit májusban fejeztem be sulit (újságíró-fotóriporter), ott is volt "fotózás" óránk, de nem sokat ért...amióta megvan a gépem, azt tapasztalgatom, próbálgatom, és próbálok fejlődni, megismerni a gépet és rajta keresztül magamat is kifejezni :) úgyhogy szerintem ezt inkább érzéssel kell, mint tanulással:)

    VálaszTörlés
  10. az a táska baromi jól néz ki!!!!! pussssssszi

    VálaszTörlés
  11. csinos. a táska különösen tetszik!

    VálaszTörlés
  12. A táska irtó jó! Errefelé nem láttam ilyeneket sajnos... Jók a képek is, szuper, hogy érdekel a fotózás és próbálod kitapasztalni, mi hogy megy... Sajnos nekem ehhez egyáltalán nincs affinitásom, de a tesóm egész jól ért hozzá. De ritkán találkozunk, úgyhogy nincs, aki fotózzon a blogomra :-( egyelőre.

    VálaszTörlés
  13. A körmöd most engem is megihletett.:) Nagyon csinos voltál és szuperek a képeid, mint mindig.:)

    VálaszTörlés
  14. nagyon tetszik az utolsó kép, bár a többi is :) szép vagy bff :))<3 és megint barna a hajad tökjó :D
    (bár ezt mind mondhatnám élőben is mert itt mászkálsz a lakásban :D de így jobb :P)

    VálaszTörlés
  15. Naomi, Csipkelány: köszönöm, imádom ezt a táskát:)
    Bog-bog: nekem nagyon sokat jelent ez a fotózás téma, és szeretem, hogy a blogomba tudok készíteni magamról és másokról is képeket:))

    Dóriii: köszönöm, hajrá a körömmel:))

    Zitus: kösziii <3 nekem is tetszik néha ez a meleg barna árnyalat a hajamon, de azt hiszem még mindig nem fogok vele semmit csinálni :D:D meg amúgy is barna vagyok!!! nem szőke!! :D mondhattad volna igen, de imádom a kommenteket, főleg ha így meglepiként hagyod őket :) love u bff <3

    VálaszTörlés
  16. Nagyon csini képek, a baglyos gyűrű pedig wúúúúú*-* eddig csak fülbit sikerült beszereznem. :) grat a jó jegyekhez.;) <3 puszi Csodaországból . ^^

    VálaszTörlés