2011. december 15., csütörtök

múltidézés

Thündérke postját megirigyelve kedvet kaptam, hogy megmutogassam nektek blogolás előtti életem pár darabkáját:) amióta a 8.-os ballagási pénzem jó részét az első saját fényképezőgépemre költöttem, jórészt velem volt, rengeteg szar képet csináltunk vele :D akkor még az volt az érdekes, hogy mindenkivel legyen közös, és vágjunk hülye fejet:D na igen, azóta kicsit már fejlődtem, de van még hova :D:D  szóval nézegessétek, röhögni ér, lementeni és közzétenni már nem annyira :D írjátok le nyugodtan melyik a kedvencetek, mi a véleményetek, remélhetőleg nem fogok megsértődni :D (ha mégis, akkor bocsi:D)

2007 és előtte:
kicsi póni, '95ből

2006 azt hiszem :D

igen májvipes :D


szilveszteri meló 2007

barátok:)
németország, cserediák voltam:)
egy kis nyaralós móka

2008:

tábor a spancikkal
szülinap apával

férjhez mentem! ....na jó... volt egy szalagavató:)

egykét buli:


nyaralás

2009:
elballagtam, és volt egy bankett:)

18. szülinap:)

egy kis vicci nikiszülinap:)

voltam koszorús is, két hétvégén


2010-ben
volt pár buli

szétségszülinap bff-fel:)

bulik után hangover

augusztusi vigyorgás

őszi adrus

gólyabál




ennyi lett volna, nagyon sok közül most éppen ezeket válogattam ki. furi volt nézni őket, mert rengeteg ember vett körül, cserélődtek, van aki örökre megmarad, van akiket azóta ismertem meg, de már nincsenek velem, van akiket szintén közben ismertem meg, de a legközelebbi barátaimmá váltak. hihetetlen életem van. és ehhez ti is hozzátartoztok:))

na irányulok még tanulni picit, 11-re megyek suliba, 11.30kor zh, regionális gazdaságtanból:) kezeket szorítani, adrusnak drukkolni :) csóóóók.

17 megjegyzés:

  1. A myvipes nagyon durva :D nem lehet felismerni :O úristen ha én előszedném ...:D most kedvet kaptam hozzá, pedig mint tudjuk lenne hasznosabb dolgom is :D sok sikert a zh-hoz ;) csóközön

    VálaszTörlés
  2. Basszus, az a myvipes... hát nem jöttem volna rá, hogy te vagy az :D lehet hétvégén tanulás helyett neki állok szkennelgetni és keresgélni, jájj :D
    sok sikert a vizsgához, ügyiii leszel! *keresztbe tett ujjak*

    VálaszTörlés
  3. jesszusdesokat változtál :D az a 2006-os meg a myvipes nem is te vagy. :)
    szép vagy mindegyik képen. :)

    VálaszTörlés
  4. ne sértődj meg léci, én is voltam 10kg-mal fiatalabb, meg nem ismertelek volna:O szerintem most nézel ki a legjobban:)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon jó, látszik hogy minden buliban benne voltál :) lehet én is előkeresek egy két érdekesebb képet :D

    VálaszTörlés
  6. májvippes nyert.:) szépséges vagy:)pusz

    VálaszTörlés
  7. mind baromi jó, jó kis poszt. én nem merném kirakni magamat régebben, nekem egyértelműen jót tett az idő és az elmúlás :D:D

    néztem milyen rövid volt a hajad, a hosszú sokkal-sokkal jobb :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  8. Ú, kedvet kaptam hozzá, hogy kirakjam én is. Na majd, ha már betöltöttem a 22-t XD
    Amúgy olyan jó látni, hogy mindig mosolyogsz.
    És tényleg most nézel ki a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  9. Szép voltál akkor is, és most is :)

    VálaszTörlés
  10. eszméletlen mennyit változtál:))) a 2006os-ba konkrétan beleszerelmesedtem:D

    VálaszTörlés
  11. hihi, köszi lányok! :D igen a hajam rövid volt, mert én barom levágattam 9. után a hosszú sörényemet:( de azóta már megnőtt szerencsére, most látom én is a nagy változást, és hogy tényleg képes a hajam növekedésre :D féltem kicsit kirakni ezeket, de reméltem, hogy nem lesztek nagyon kegyetlenek, és jól is gondoltam, édik vagytok! azért örülök, hogy a 2011-es edition a kedvencetek adriból, nekem pedig TI vagytok a kedvenceim!! :) puszi a fejetekre:)

    VálaszTörlés
  12. basszus a 3. és 4. képen rád se ismertem:D a hangoveres képxD nagyon tetsziK:D örülök, hogy megírtad ezt a bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. a 3. és 13. képen tiszta Brigi vagy.:D

    VálaszTörlés