2011. december 23., péntek

mézeskalács házikó, fények, tojáslikőr :)

na olyan fura, hogy még csak 6 óra van, mert azt hiszem, hogy már este 10 van, annyi mindent csináltunk ma :D és még nincs is vége :) apával fényeket raktunk fel a lakásban, aztán a konyhában tündérkedtünk mindhárman, apa anya és én is :) én tojáslikőrt készítettem, apa a karácsonyi ajándékokkal foglalatoskodott, anya pedig a sütiket készítette:) végül a nagy sütis könyvről eszembejutott a réges-régi álom mézeskalács házikó, amit mindig néztem, és nem gondoltam, hogy képes lenne rá bárki, hogy elkészítse :) bár én nem szeretem a mézeskalácsot, ilyeneket csinálni belőle jó dolog:) úgyhogy azt is megcsináltuk :))) nem is dumálok tovább, menni kéne anyának segíteni, mert úgy érzi káosz van a konyhában! vészhelyzet, adri kerestetik :D







szerintem nagyon jó lett :)) mindhárman ezt ragasztgattuk kenegettük pakoltuk :)






remélem tetszenek :) jajjj már csak egyet kell szundizni :)) most nagyon sok posztot fogtok kapni, hogy itthon vagyok, ráérek, tanulni bizony 27-éig nem fogok, és fotózni való is akad bőven:) juppp!! xoxo

8 megjegyzés:

  1. Juhj nagyon aranyos a mézeskalács házikó!!!! Imádom a családos posztjaidat, mindig olyan kis hangulatos! Azt a tojáslikőrt én is megkóstolnám, azt hiszem olyant még nem is ittam.

    VálaszTörlés
  2. Húúúú azok a csodás fények!!! *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képek lettek, cuki a házikó :) Boldog karácsonyt! *Chanel

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek a fények :$ tojáslikőőőőr szeretem :D

    VálaszTörlés
  5. ^^ csajoook <3

    fincsi lett eléggé, bekóstoltuk párszor a mai nap folyamán :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki mézeskalács házikó. És azok a fények, gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  7. jajj de aranyosan van feldíszítve a házatok:) a mézeskalács házikó elragadó,imádom. :) igen igen..ilyen ez a karácsony,folyton csak keresnek, és mindig akkor amikor elkezdek írni egy bejegyzést. :D na ezért írok mostanság éjfél után... :D sok sok puszi póniországba. boldog karácsonyt kívánok neked és a családodnak!:) :*

    VálaszTörlés