2011. december 5., hétfő

karácsonyi vásár + zh tömeg

tegnap anyuék átjöttek, és összegyűlt az egész család, hogy karácsonyi vásározzunk egy picit:)) hoztak otthonról almát, zöldséget, ebédet, aztán estig a városban mászkáltunk:) voltunk a Széchenyi téren, a Dugonicson, és a Dóm téren is :) ittunk forralt borcit, ettünk lepényt (aaa atom finom a dugonicson) :) miután elmentek ismét belevetettem magam a tanulásba egy kis energiaitallal, aminek az lett a vége, hogy a testem felpörgött, az agyam meg lemaradt, olvasni alig tudtam már...ebből az lett, hogy amikor húztam vissza az ágyneműmre a huzatot tomboltam egy atom jót, itt táncikáltam, de aztán mikor olvasni kellett az anyagot, leragadt a szemem. szóval aludtam inkább, és reggel újra keltem tanulni:) 11-től írtam a pénzügyet, annak jónak kell lennie, remélem tényleg jól sikerült, nagyon gyorsan írtam körmöltem körmöltem, és így alig fejeztem be...ha valakinek egy kicsit többet kellett gondolkoznia a válaszokon, szerintem már nem tudta befejezni:S na szóval ennek 42-45 pontosnak kell lennie az 50-ből, hogy megajánlott 5-öst kapjak. a következő állomás, amire éppenhogy odaértünk, az agrokémia volt. most is felidegesített, és csak rosszat tudnék mondani az egészre, szóval inkább nem mondok semmit...a lényeg, hogy múlthétre is atom sokat tanultam rá, és buktam, szóval eléggé mérges vagyok. most nem tudom, hogy sikerült, de úgyis vizsgáznom kell belőle, az meg még 5ös is lehet, no para:)) ezután zúztam haza, még egy kicsit tanulni, aztán 4-től írtam az olaszt, ami az eddigi olasz zh-imtól különbözve nem hiszem h 5-ös lesz, de nem is lesz rossz, és az aláírás meg úgyis megvan belőle, erre jegyet nem kapunk, szóval ezen se aggódtam túl sokat. most este pedig táplálkozástörténelemből írtunk...VOLNA, ha feljelentkezünk rá, mert ez már vizsgának számított:D szóval meg se írhattuk.D::D:D:D világtalan trió ismét alkotott :D elég égő volt kisétálni, ajj istenem :D mindegy, majd jövőhéten, és legalább akkor megtanulom normálisan:)) ennyi történt, most kicsit olvasgatom a holnapi zh anyagát, csak hogy elaludjak, fél9kor már ágyban szeretnék lenni, hogy hajnalban keljek, és tanuljak....állattenyésztéstan zh vár rám majd, ami után nekiállhatok szerdára tanulni, amikor pedig humán erőforrás menedzsmentből írunk... :D jó kis hét ez :D ennyi, bocsi, hogy hosszú voltam, de annyian írtatok, és olyan édesek vagytok, hogy gondoltam megérdemlitek, hogy megosszam veletek hogy mi hogyan is történt:))) imádnivalóak vagytok!! 





b&z



sétáló sajttál:)) jó neve van nem?:D


család :) <3


mindenkit rászoktattam a fotózkodásra :D




"babinéni, hozza a cserkészkóbászokat!!!! nincsen nekem kóbászom, de várjá hozok :D"



lepény:)




egy kis tanulás mára:)


ma:)

holnap mikulááás!! bár nem volt időm készülni rá, meg el fog menni az egész nap tanulással, azért remélem jól fog telni:) nektek nagyon szép napot holnapra!! :) puszi az orrotokra:)

16 megjegyzés:

  1. De jó! Én is el akarok nézni valamikor karácsonyi vásárra, de most mindenki el van havazva (jelentem: én is :D). Mi az a krampampuli? :)

    VálaszTörlés
  2. az első képen nagyon-nagyon szép vagy!!:)

    VálaszTörlés
  3. :)) én is nagyon, de olyan jól esett, hogy elmentem anyáékkal, a tanulás meg maradjon a második helyen:D a krampampuli, ha jól tudom olyan forralt bor, amiben pálinka is van, de nem tudom pontosan, mi nem olyat ittunk:)most rákerestem, olyanokat ír a google h égetett puncs, meg hogy "A krampampuli cukorral kevert, fűszerezett alkoholos ital, melyet fogyasztás előtt rövid időre meggyújtanak." :D kipróbálom majd lehet :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép képek, biztos nagyon jó volt a hangulat. Mi is voltunk Lillával pénteken a Vörösmarty téren a vásárban és nagyon jó volt.
    A zh-k meg biztos nagyon jól sikerültek. Kicsit a kötvényes kérdések miatt eszembejutott a drága vállalti pénzügy, de nem gáz :)
    Sok sikert a további zh-idhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Istenem! ÁLOMSZÉP VAGY AZ ELSŐ FOTÓN! Profilképnek, hogy beléd szeress valaki de iziben! :)

    Hihetetlen, hogy mennyire különböző tárgyaid vannak, ezt hogy csinálod? :D

    Nagyon szépek a képek, annyira irigylem az egész famíliát! :)

    És Ti vagytok a legszebb testvérpár a Briguval, kétség kívül!

    Puszillak, sok sikert a ZH-hoz és sok sok finomságot a csimmába!

    VálaszTörlés
  6. köszönöm Móni :)) drága vagy:)

    VálaszTörlés
  7. Tünde: vállalati pénzügy, köv félévben nekünk is az lesz, fincsi :D ahh pestre is el szeretnék én is menni vásárazni, hogy vmi kirándulás jellege is legyen:)

    Tekla: drága vagy:)) most váltottam profilképet, nem válthatok megint :D:D de majd vhogy kirakom, ha ennyire tetszik neked:D:) köszii ^^
    a különböző tárgyak oka, h a szak, amire járok, gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök...így gazdasági tárgyakból, agrártárgyakból, mérnökös matektárgyakból, marketingből, mindenből jónak kell lennünk:D:D de én élvezem, hogy ilyen sokszínű:))
    a kicsi család puszikálja Teklut:)) köszi a sok kedves szót, ezekkel fogok most lefeküdni aludni,és szépeket álmodok majd!! :))


    annyira drágák vagytok!!!!♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. jááájj a világtalan triónak millió puszi!! :D gondolom egyáltalán nem nevettetek mikor fény derült az igazságra :D nem baj, a 4 már elég durván hangzott így is!
    az első kép álomszép!! persze a többi is!! most jó éjt, holnapra az állattenyésztéstanhoz keresztben az ujjaim!

    VálaszTörlés
  9. mostmár lassan nekem is ki kell néznem a vásárba, mert idén még nemvoltam. én is úgytudom, hogy a krampampuli pálinkás forraltbor gyümikkel, tavaly mi a szülinapunkra készítettünk is!nyammnyammnyamm.

    VálaszTörlés
  10. hehee ez a világtalan trió nagyon vicces XD jajj a családi képek annyira cukik!!!!! :) és nagy gratula a zhk-hoz :)

    VálaszTörlés
  11. A krampampuli forralt bor, rum vagy pálinka, aszalt gyümik, karamell vagy fahéj is megy bele, és nagyon fincsaaa, csak ajánlani tudom mindenkinek!

    Nagyon tetszik a hajad, bárcsak az enyém is ilyen hosszú lenne már és fonogathatnám :)) Kitartás a hétre, hajráhajrá! Nekem a jövő hét lesz ennyire kemény, de hősök vagyunk és kibírjuk! :D

    VálaszTörlés
  12. de hangulatos az a vásár!!:) kár, hogy nem lakok kicsivel nagyobb városban:( Adri:) milyen szemhéjpúdert teszel a szemedre?:))

    VálaszTörlés
  13. köszi lányok!:)mindenkinek:))
    zsannu kinézhetnénk vmikor együtt is:)
    panda: köszönöm:)) én is most lepődtem meg, hogy elég hosszú copfom lett még fonva is:)) HŐSÖK :D azok bizony, kitartás oda is, én most kezdek készülni a 6.ra!! jeah :D
    Catwalk_bitch: egy kis miss rose 3as szemhéjpúder, azt hiszem miss rose...de mindjárt rálesek:D na igen az, egy világos bézses, egy sötétbarna, és egy bordósbarnás árnyalat van benne:) ilyen nagyobb csillámszerűk vannak benne, vagy hogy is mondjam, ilyen darabok, de nagyon jól pigmentált szerintem, de a darabok miatt az ujjammal szoktam felvenni, és elkenegetem, hogy egyenletes legyen:) max bulisminkre rakom ecsettel, a csillogás miatt:) ha gondolod lefotózhatom holnap:)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Gyönyörű az első képen a szemhéjpúdered. Ez a miss rose amit írtál? Mert nekem rózsaszínesnek tűnt. :)

    VálaszTörlés
  15. de aranyos vagy:) megköszönném ha kattintanál róla egyet:))

    VálaszTörlés