2011. december 21., szerda

jupijé :)

a mai egy nagyon kis klassz nap volt:)) délelőtt eltanulgattam, aztán készülődtem, és rohantam vizsgázni, ami nem volt olyan vészes, remélem jól sikerült, de ha 3-as vagy annál rosszabb lesz, akkor azért javítok, szeretnék mindenből 4-est vagy 5-öst idén. vizsga után a lányokkal be volt tervezve egy karácsonyi kajcsi, de előtte még ajándékot vadásztunk, és meg is találtam anyucinak a megfelelőt, juhuuu:) nekem tökre tetszik, remélem anya, neked is fog!! :D végül a graffitóban ebédeltünk, én egy csirkés-tejfölös pizzát nyomtam:) ilyen tök jó kis ablak melletti asztalnál ültünk és amíg vártunk a kajára, addig átadtuk az ajándékokat:) a lányok nagyon örültek a tőlem kapott madárkás gyűrű + masnis hajgumi + nude körömlakk triónak, én pedig azóta is szárnyalok az örömtől a tőlük kapott termoszbögre miatt!! :)) abban is lapult 3 körömlakk, méghozzá nagyon jó kis színekben, imádom:) köszi csajok innen is, istennők vagytok!:)) itt nem készítettem képeket, viszont itthon lefotóztam nektek a dolgokat:)) később még a plázába és a teszkóba is elugrottunk, ott még egy-két ajándékot beszereztem, és készen is vagyok:) most pedig befestettem zitus haját, aztán nemsokára indulunk spinningre, harmadszorra  a héten, akaraterőből aztán nincs hiány:D pedig úgy görcsöl a hasam, de ezt zárójelesen jegyezném meg...ha tettem volna zárójelet :D:DD na asszem az agyamra ment a hülyeség, megyek is pakolni az edzős cuccot :)) csók drágák, ezentúl naponta jövök a postokkal ígérem:) lesz itt karácsonyozás, 2011-es év visszaemlékezése, karácsonyi TAG zsannutól, otthoni hangulat, fotózás, outfit, díszítés, ételek, minden:)) tudjátok, hogy póniországban mindig szívesen látlak titeket!! IMÁDÁÁÁÁS :)



:))

csók kisdrágák :)) neeeeeeeeeeeemsokára karácsony, felfogtátok???:D 




9 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy mindegyiken!! :)

    VálaszTörlés
  2. az a termooszpohááár Oo nekem iiis keeel... Oo csodaszépek. (:

    VálaszTörlés
  3. annyira imádom olvasni a blogod...és nagyon szívesen megismernélek ez alapján..nagyon jó fej, bolondos és életvidám csajszi lehetsz...jó lenne, ha sokkalsokkal több ilyen ember lenne, mint te..:)

    VálaszTörlés
  4. jajj de cuki termosz :$ szééép vagy :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó a termoszpoharad :) nekem is van!imádom:))

    VálaszTörlés
  6. jajj azok a körömlakkok*.* egyébként tényleg tök furcsa, hogy mindjárt karácsony... 3 nap(???) ma csináltuk meg anyucival és tesómmal a mézes sütiket:P végre már esik a hó is, kezd megjönni a hangulatom:)) remélem Andri, neked is van karácsonyi hangulatod:P

    VálaszTörlés
  7. ééééééééén annyira régóta akartam termoszt:) nagyon jó:)) drágák vagytok:)))

    Sz:) : huuuh, baromi jól esik, amit írtál:)) (K)

    Catwalk_bitch: ^^ hát igen, furi, én is sokat készülődtem már rá, de azt az átszellemült érzést még nem érzem, de lehet, hogy csak túl sokra vágyunk, és nincs is igazi karácsonyi hangulat. mármint van, de lehet h ez már az, csak azt hisszük, hogy több is lehetne. mindenesetre otthon anyuékkal biztos még jobban érzem majd:)

    VálaszTörlés
  8. nagyon cukik a lányok és a termosz, a gyűrűd (a jobb kezeden, a széles) pedig szintén baromi jó! :)

    VálaszTörlés
  9. dyna: ugye???:)) köszi, az a gyűrű saját készítés:))

    VálaszTörlés