2011. december 3., szombat

itt vagyok.....turiban is voltam, ebédet is főztem....fotóztam is kicsit.....mert miért ne érnék rá a nagy tanulásban:D:D:D ilyenkor minden mást csinálok, mint kéne, de ígérem a post megírása után kisangyal üzemmódba kapcsolok és elkezdem normálisan a tanulást....de tényleg!! :D a turiban vettem apucinak (hoho szia apa, ha olvasod:D) két pulcsit névnapjára, meg tesókámnak is, akihez este megyek vacsizni, még a többi névnapi ajándéka mellé, amit csak most tudok neki átadni:) és persze én sem maradhattam ki a sorból, vettem magamnak egy barnás rucit, cicagatyával és a fűzős barna cipőmmel pont király lesz:) erről nincs kép, viszont a másik fölsőről, amit vettem készítettem párat:) ilyen bővülős, rövid derekú, de szűk ujjú csodaság:) nekem nagyon bejön és kényelmes, amíg gyors felhúztam.. :D most meg már mosom is kifelé őket :) ebédre pedig a szokásos szezámmagos sült zöldségeket ettem (nem, nem unom még), szóval ezt le se fotóztam, már láttátok párszor:)) na tényleg indulok tanulni.......... :D igen.... :D megyek már.. na puszi, kitartás nektek is, és légyszilégyszi valaki bulizzon helyettem a hétvégén!! :D köszi :) 



ezek csak ilyen turiba indulós képek :D (nem azért h nagyképű legyek, de amikor senki se lát, és csak azért csinálok valamit a fejemmel, hogy nézzen ki vhogy, csak spirál meg ajakápoló, és csak a turiba megyek....na akkor sikerül a fejem meg a hajam gyorsan normálisra.... :D veletek is történik ilyen?:D)

na és az új szerzeményem: (ja igen, kb 400 ft volt...drágállottam, de elhoztam:D)






mostantól csak a tanulás.......

plusz: imádom ezt a számot



puszinyuszi az orrotok hegyére:)) és köszönöm, hogy már ennyien jelentkeztetek a  játékra :))annyi jó kommentet kaptam, lehet csinálok belőlük egy válogatást és kirakom a falamra, mert mindig jó kedvem lesz tőlük!!!! drágák vagytok nagyon:)) imááááááádáás ^^

-adrus

14 megjegyzés:

  1. én is tanulok nemsokára...xD :D
    Szép vagy *-*

    VálaszTörlés
  2. De jó képek! Olyan szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira aranyos vagy! :) Zárójeles megjegyz.: ilyen olcsó és mégis menő turit akarok Pestre!! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Adri! Megkérdezhetem, hogy melyik turiba szoktál járni?:) Olyan jó ruháid vannak! :) Jó tanulást, nekem is kéne, mert hétfőn 3 ZH-m is lesz... :'(

    VálaszTörlés
  5. Thündérke: persze-persze:P (ésköszi:D)

    Dominika: köszönöööm^^

    Milagroso: ^^ drágaság:) bizti van vmi ilyen pesten, nem hiszem eeel h nincs :D fel kell mennem felderíteni a piacot:D

    Névtelen: az olajbányász térre szoktam járni:) köszönöm :)) nekem is káosz lesz a hatefő, 4 zhval...kitartás neked is!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóóóóóóóóó az a felsőőőőőőőőőőő :D

    Milagroso: Én a Thököly úti Hádában szoktam vásárolni, kilós áron vannak a dolgok 1kg ruha 2990, így vettem 3 pólót 1200ért, meg egyszer egy szövet naci 1100-ért.

    VálaszTörlés
  7. óóó most irigykedem, nálunk télen nem nagyon lehet semmit se kifogni, jobb turikban is semmi.. pedig kedvem lenne egy nagy turikörúthoz :))

    VálaszTörlés
  8. jó a felső :)) azt nézem az első képeken milyen barnás a hajad, furi de tök jó :D:)) kitartást nyuszi! (nem mellesleg még énse kezdtem el a tanulást, meg is érdemelnék egy verést vagy vki szidjon már össze:D)

    VálaszTörlés
  9. Tünde: kösziiii ^^ én is beleszerettem egyből:)

    lilian: néha itt se, aztán van hogy több jó is a kezem ügyébe kerül:))

    zitusdrága: kösziii^^ képzeld összefogta kicsit a mosógép, ideges is lettem, de majd otthon megpróbálom kiszedni vanishsel... :S ha ott lennék most veled, megvernélek, hidd el!! :D <3 hajrá hajrá, én pénzügy zseni leszek lassan :P (meg a francokat:D)

    VálaszTörlés
  10. ja és igen, kb az összesen más színű a hajam...nem tudom...kicsit tetszik a sötétebb, de a másikon meg a melegebb barnás is bejön..:D

    VálaszTörlés
  11. hajrááááááááá Adri!
    a felső cuki, a szám fura, a szezámos csirkáhez pedig lassan kedvet hozol, bár én pulykából dobnám inkább össze, nem vagyok túl csirkemelles.
    tegnap születtek meg egy barátnőm ikerlányai, úgyhogy az éjszaka volt nagy tejfakasztás a férjjel, ráadásul mi hoztuk haza, nagy móka volt. :)

    VálaszTörlés
  12. dyna: köööszi:))
    pulykából is jó lehet, én mindkettőt szeretem, de legtöbbször csirkénk van otthon, meg így elhozok egy egész csirkemellet, pulykából meg nem kéne egy egész, amekkora pulykáink szoktak fejlődni:D
    gratulálok a barátnődnek a babákhoz, biztosan nagyon édesek:)) oooho de jó élmény lehetett :))

    VálaszTörlés
  13. fú, szuperjól néz ki ez a felső! a gogol utcába nem szoktál járni? amíg szegeden voltam, nekem az volt a kedvenc kincslelőhelyem. :)

    VálaszTörlés