2011. december 29., csütörtök

here i am


na itt vagyok, hazaértem, ebédeltem, csináltam pár képet pár ajándékomról, meg magamról is. tegnap jól sikerült az évfolyamtalálkozó, csak elfelejtettünk képeket csinálni :D viszont jókat beszélgettünk, teázgattunk, sütiztünk, mindenki mesélt valami újat, jó volt látni az embereket, onnan folytattuk ahol 2 és fél éve abbahagytuk. remélem hagyomány lesz belőle, mert jó lenne minden évben egy ilyen. :) ennyit tudok nektek mesélni, most már nagyon el kellene kezdenem tanulni, negyedikén vizsgázom, 4 kredites asszem a tárgy, és szóbeli, úgyhogy bele kell húznom, ha ötöst akarok! :) puszi pajtások, majd jövök :)









ennyi volt mára adrus mókatára:) xoxo

11 megjegyzés:

  1. én is negyedikén vizsgázom, de még el sem kezdtem, holnap meg elutazom.. :D azt hiszem baj lesz :D

    szép vagy, mint mindig :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. nagyon csinos vagy képeken, tetszik a gyűrű és a nyaklánc is :)

    VálaszTörlés
  3. akkor neked is fel kell kötni a gatyaszárat :D puszi drága:)

    VálaszTörlés
  4. köszi panda!! a gyűrű saját készítés, a nyaklánc meg ajándék zitustól, imááádom:)

    VálaszTörlés
  5. nekem 5-n lesz az első vizsgám. ha felmegyek.. ehh. szóval: együtérzek. amúgy meg szépvagy. vidámvagy. mosolygósvagy. tökéletesképekkel. again. kezdek sárgulni. (: csókok. kitartás. drukkdrukk.

    VálaszTörlés
  6. nekem 5-n lesz az első vizsgám. ha felmegyek.. ehh. szóval: együtérzek. amúgy meg szépvagy. vidámvagy. mosolygósvagy. tökéletesképekkel. again. kezdek sárgulni. (: csókok. kitartás. drukkdrukk.

    VálaszTörlés
  7. ügyes legyél!! :) én is harmadikán vizsgázom, és még csak most kezdek hozzá. plusz ott lesz a szilveszter is, jaj jaj...

    VálaszTörlés
  8. azt a kutya fáját, ennyi oriflamet :D almás pure nature, 3/3/2es smink paletta, smoky collection trió, optimailis nutri calm, bőrnyugatót és univerzális natúr ajakbalzsam. hihi.. nagyon szupik

    VálaszTörlés
  9. szép vagy a képeken :) és az ajcsik is szupik :))

    VálaszTörlés
  10. jajj az a trio szemfestékpaletta (feketefehérszürke Oriflame) szerintem nagyon jó. régebben mindig azzal festettem magam buliba. :)

    VálaszTörlés
  11. :) lányok ezeket a kommenteket vhogy nem is láttam:O
    Panna: köszönöm így utólag is :)

    Lora: utólag is köszönöm, minden jó volt:))

    Nikeee: igen jó sok cucc, tesóm ilyen terjesztő aztán berendelt mindekninek :D az almás cuccokat tökre imádom, annyira jó az illata:))

    HoneyBee: köszönöm!!!! puszillak:)

    Lynnie: huh, még az előző ilyen füstösszem szettet használom, de akkor jóó, ha már neked tetszett, akkor bizti csak jó lehet:)

    xoxo

    VálaszTörlés