2011. december 4., vasárnap

áá

tegnap sziszinél vacsiztam, nagyon jól esett amit főzött (meggyleves, mártásos hagymás hús, sült hús, krumplipüré + desszert:). ittunk hozzá egy kis szilvabort, nagyon finom volt:) megnéztük az x-faktort, aztán eljöttem haza, amíg még jártak a buszok/villamosok:) ma pedig frissen (bárcsak...) keltem, reggeliztem, mostam, elmosogattam, ágyneműt is mostam, takarítanék is, de arra már nem érek rá....ilyenkor amikor tanulni kell tényleg bármi mást megcsinálnék..hirtelen kedvet kaptam ahhoz is, hogy rendet rakjak a szekrényemben, de azt hiszem ezt is el kell halasztanom:) ma jönnek át anyáék karácsonyi vásározni, nagyon várom  őket, csak félek h így még kevesebbet tanulok, de nem érdekel, inkább ők, mint a könyvek. most viszont nagyon belehúzok a pénzüggyel, a többi tantárgy meg még várhat:) olaszból remélhetőleg már így is megvan az aláírásom, eddig minden zh-m 5ös lett belőle, remélem nincs miért aggódnom...agrokémiából, amire múlthéten annyit tanultam, mint még soha, buktam, szóval azt meg azért nincs kedvem tanulni, mert úgy érzem, hogy értelme sincs....táplálkozástörténet...az meg olyan kamun hangzik nem? mondjuk egyszer át akarom olvasni, de nem szánok rá olyan sok időt, a pénzügy a legfontosabb, mert ha megint írok egy 40 pont fölötti zh-t (az 50ből..múltkor 43 lett), akkor 5-öst kapok, és nem kell vizsgázni se meg semmit sem csinálni már. úgyhogy megyek is vissza a tőzsde csodamesés világába :D imádlak titeket, köszönöm, hogy velem vagytok!!!




sziszi ablaka:)

reggeli :) rozsos abonett, májkrém, paradicsom:)


bónusz: egy sminktelen, őrült fejű, tanulós adrus :DD már látom, h kár felrakni, de hátha felvidít titeket :D

kitartás nektek is, holnap szurkoljaaaaaaaaatok!!:) pusznyi

5 megjegyzés:

  1. Szép okos és kitartó Adrus=)sok sok erőt küldök a hétre=)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá és kitartást a tanuláshoz majd pedig a zh-khoz. Menni fognak :)

    VálaszTörlés
  3. imádom a sminktelen, őrültfejű, tanulós adrust.!

    VálaszTörlés
  4. sok sikert minden zh-hoz, vizsgához mindenhez!!!:) (tök hangulatos sziszi ablaka*.*)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de jó, hogy már nem járok suliba. Tisztára kikészültem a tavalyi szakdolgozatos-államvizsgás időszaktól. Úgyhogy kitartás!
    Bárcsak én is ilyen szép lennék smink nélkül :-)

    VálaszTörlés