2011. november 11., péntek

uhh...

igen, tegnap este nem teljesítettem az ígéretemet a szerzeményes postról, és ma is csak nehezen. a spinning jó volt, volt hasas edzés is a végén egy kis negyed óra hasizom, halálos:D aztán már nem nagyon volt erőm/időm/kedvem... ma takarítás volt a program, a szobámat és a fürdőt én csináltam, zita meg a konyhát, meg az ő szobáját:)) mindig olyan jó ilyenkor, pedig amúgy sem élünk koszban, csak így rögtön elmúlik ez a takarítás utáni kellemes érzés..pedig úgy imádom:)) délután karin meglátogatott, és fincsi répás salátát hozott, amit láthattatok is nála:)) most pedig zitával megnéztünk egy csomó részt az aranypartból :D:D csak így együtt szoktuk nézni, vicces így:D mellé salátaöntetbe mártogattunk répaszeleteket, nagyon fincsi volt:)) most pedig lassan aludni kéne, mert holnap dolgozni megyünk, 24 órás meló, aztán meg vasárnap is visszamegyünk még pár órára, durva lesz, ha túléltem akkor vas este/ hétfőn vmikor jövök és mutatok nektek mindenféle szépet, amennyiben sikerül fotózni ezt-azt :)) remélem nektek szép hétvégétek lesz, én szívesen lustiznék, de nem lehet, pénzt kell keresni, ahhoz pedig dolgozni kell mifelénk :) na ennyi lettem volna, puszillak titeket :)
na ilyen volt a körmöm, természetes fényben nem sikerült lefotóznom, mert mindig este értem haza, aztán mára meg már lekopott a takarításban:D
a lényeg, hogy egy nagyon szép pink rose nail lakk volt, a végén egy moyra fehér, és a gyűrűsujjamon szivecske, amit szintén a fehérrel csináltam:)

íme a táska, már régóta akartam egy ilyen stílusút, és a szín pedig onnan jött, hogy megvettem....

ezt...

:)) mindkettő kínaiból van, a centrum fölöttiből (szegedieknek)
a cipi volt még nagyon szép barnában is, ajh:)

vettem még tegnap egy sima fekete ilyen streccs szoknyát, majd jövőhéten felavatom, és lesz vele outfit post (remélem) 







ennyi lettem volna mára :) ígérem jövőhéten mindenfélével jövök, leginkább jókedvvel :D 
puszil titeket adrianyó

18 megjegyzés:

  1. aranypart, király!!!! :D:D:D
    úúú azt a szívecskét szabad kézzel vagy mivel csináltad? én is akarok :D
    nagyon tetszik a csizma és a táska is <3 :)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. A táska és a cipő nagyon szépséges!:)outfit-es postot:)

    VálaszTörlés
  3. basszus én ilyen táskát kerestem mindenhol és ilyen színben. a new yorkerben néztem, de nem volt ez az igazi szürke, inkább barnás és 7000ft volt, szóval azt otthagytam, pedig 3x elmentem, hogy hátha. egyébként ez mennyi volt? most azon agyalok, hogyha nem haragszol meg érte lehet, hogy én is megvenném, de amikor találkozunk mindig másikba mennék, mert én sem szeretem az egyenholmikat. egyébként meg kitartást.=)

    VálaszTörlés
  4. Az a csizmi, uuh de jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  5. hú,nagyon tetszik ez a táska :)) mm,a saláta meg jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  6. ahh nagyon tetszik a táska és a cipő is :$

    VálaszTörlés
  7. Cuki a szívecske! A táska meg nagyon jó, nekem is jól jönne egy ilyen, meg a csizma is jó, úgy látszik, arrafelé jó a kínai, itt tegnap voltam az egyikben és minősíthetetlen...

    VálaszTörlés
  8. Szia! Jó a blogod! :) És a cipőd is nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  9. bikira Andi: nemnem, úgy csináltam, hogy a cellux végén visszahajtottam, így félbe, és tudod igy középen vágtam belőle egy fél szivet, és ha széthúzod akkor ott lesz az egész szív alakú lyuk:D mint az oviiban, onnan jutott eszembe az ötlet, hogy régen is így vágtunk ki mindent, csak akkor maga a minta kellett, most meg a helye. és akkor azt ráragasztottam a körmömre, és ott ugye üres és simán lefestettem fehérrel:) na remélem érthető így :D

    lányok: köszönöm, outfit post lesz nemsokára, drágák vagytök:))

    zsannu:engem nem zavarnak az egyendolgok, csak akkor ha én régóta kinézek vmit és áradozok róla, a másik meg sunyi módon megveszi, vagy sosem akart olyat és úgy...de egyébként tőled nem is zavarna, meg amúgy sem talizunk sajni sokat, meg hát bárki random ember megveheti, miért pont te ne:)) nem tudom van-e még belőle ilyen szín, mert ott tudod összevissza mindenhova pakolnak táskát, de nézz szét hama, és persze h vegyél:)2690 volt az ára:)

    és igen van egy két jó kínai errefelé, vagy turiban veszek jó minőségűt, vagy veszek olcsó kínait, mert nekem gyilkos lábam van, úgyis mindent széthasználok, meg jövőre már alig tetszik, szóval pont nekem való :D

    puszi lányok:)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó szürkébe is a cipő. :) nekem barnásba van, de sajnos nem bírja a bulikat, és jön le az orráról az anyag, és a barnás alatt ilyen csúnya fekete valami van. :S szóval van két nagy fekete csíkom. :D az egyik munkatársamnak is van, neki is 'kifeketedett' visszavitte, és kicserélték. (szerencséjük:D ) lehet én is visszacserélem, és az újat majd kímélem a buliktól. :)

    ui: meg van a cd. :)) megpróbáljam feltölteni valami nagyfájl megosztóra, vagy mi legyen? :)
    puszii

    VálaszTörlés
  11. úristen, mik eszedbe nem jutnak (szivecske technikája) :'DDD De nagyon jó*.*

    VálaszTörlés
  12. ani:) huuh én még nem voltam benne buliban, de most készülök a héten, remélem nem lesz baj, nem akarom ezt a cipőmet is leoffolni :S uuh nemáár, félek mostmár :D

    ooo a cd:) hát ha sikerül akkor feltöltenéd? ha nem akkor vmi pendriveot adok vagy vmi:))) amúgy is összeülhetnénk egy teára vmikor:)) köszi^^

    csemi: hát igen, az ovis emlékek és technikák nagyon élnek a fejemben:D köszi:))

    VálaszTörlés
  13. szép cipő! jah a sunyiság az olyan! :(

    VálaszTörlés
  14. durva, hogy találtál ugyanolyan színű táskát! ez nagyon ritka, ha van cipő nincs hozzá általában tatyi, vagy öv, vagy bármi, úgyhogy tiszta mákos vagy!

    VálaszTörlés
  15. köszidrága a kedvességed, ma csekkoltam a tatyót, de nekem színben nem stimmelt (sötétebb szürke kéne) illetve mindig ilyen hatalmas táskákkal járok és félek ebbe nem férne bele az életem, meg már 4500Ft-ba kerül, szóval nem leszünk táska-tesók.=/

    VálaszTörlés
  16. komoly???? de miért drágább? wahh... sajnálom:S nekem is kicsit sötétebb kellett volna amúgy, de abban a színben ott csak gagyikat láttam, és akkor már inkább legyen olyanom amit régóta akartam, két legyet egy csapásra:D sajnálom h nem lettünk tesók zsann:)

    VálaszTörlés
  17. Na ilyenkor kívánom meg mindennél jobban a salátát. ^^ Valamelyik nap én is készítek magamnak. :) A cipi és a táska meg egyenesen elvarázsolt. ^^ A körmöd is tetszik, mivel leszedték a műkörmöt én is visszatérek a festegetéshez és legalább ötleteket adsz. :) Puszinnyooo. :*

    VálaszTörlés