2011. november 16., szerda

szép nap:)

ma nagyon elfáradtam, de csak azért, mert sokfelé jártam, és sok mindent csináltam:) suliba mentem 10-re, aztán ebédeltünk a szezámban, aztán turizni mentünk, közben fotóztunk is. sajnos rencsi nem jött velünk, mert még órája volt, így róla nem is készült kép:S de majd hátha holnap :) később petránál voltunk, aztán szabadegyetemre siettünk, végül szabikával kiegészülve a bociban kakaóztunk egyet, és nemrég értem haza:) a turiban vettem 3 felsőt, majd megmutatom őket vmi outfit kapcsán, de vhogy magában a ruhadarabokat mindig el is felejtem lefotózni, és ha mégsem, akkor sem mutatnak jól. szóval majd szólok, hogy na ez volt amit múltkor vettem:) összesen kb egy ezrest költöttem rájuk :) 

ellenőriztem a munkásbácsit:)




együtt hintáznak a baglyaink :)



villi villi villi álljál meg, ha későn érek oda, várjááááál meg :D 




:DDDD

Petráról néhány:










most ezt hallgatom folyamat :))

ezzel kívánok nektek jó éjt, én nagyon fáradt vagyok és álmos, iszok egy kis meleg tejcsit, aztán irány az ágy:) holnap jövök, lovelove, A

22 megjegyzés:

  1. szépek vagytok, de Petrának szerintem kéne valami új háj:))

    VálaszTörlés
  2. köszi:)) mire gondolsz, milyen változtatásra?:)

    VálaszTörlés
  3. lájk! na és nem fáztál, Adrus? :) nagyon csinik voltatok ma is! xo

    VálaszTörlés
  4. köszi drága:) néha teljesen melegem volt a kabiban, néha azért elkapott egy hűvös fuvallat, aztán szedtem a virgácsaimat :D

    VálaszTörlés
  5. Váá. gyönyörűek vagytok mindketten! Imádom a mosolyod Adrus. Szóval tessék sokat mosolyogni, és sok olyan képet feltölteni, hogy aztán ránk is átragadjon a jhókedved. (:

    VálaszTörlés
  6. szuperek az összeállítások rajtatok! mindkettőtöknek olyan jól áll. ma rajtam is hasonló van, csak leopárdmintás kardigánnal. a hajad nagyon tetszik, nagyon jól áll így begöndörítve. és az a lilás bagoly... honnan van? nekem is KELL :D egyébként pont ugyanezt a zenét tettem ki nemrég. imádom. ajánlom a többi számát is. szerintem szuper és még csak 16 éves!!!!

    VálaszTörlés
  7. valami vagány nőcis hajat, a kócos már nem trendi:P

    VálaszTörlés
  8. de jók vagytok! :) Petrának a szoknyája honnan van? annyira jó *-*

    VálaszTörlés
  9. húúú de jól néztek ki lányok!! :) iszonyú jó outfitek :)ma vásárolni megyek szal szerintem én is valami jóó csajszisba leszek :D

    VálaszTörlés
  10. Mindeketten nagyon jól néztek ki, tök jó ez a piros kardigán, meg Petra szoknyája is!

    VálaszTörlés
  11. a baglyos nyakláncom a h&mből van, még október közepén vettem:)petra szoknyája pedig a new yorkerből van, ma is voltam, akciós most ez a szoknyi, 2ezer forint azt hiszem!!

    eperpanna: rakom a vigyorgós adriképeket majd ne aggódj:))
    csipkelány: hu jó, hogy mondod, ráhallgatok a többi számára is akkor:)

    dóra: vááárom az ootd postot a csajszis szettből, remélem a vásárlás is sikeres:)

    Bog-bog: köszönjük :)))

    pusz mindenkinek lányok!!:)

    VálaszTörlés
  12. nagyon jól áll neked ennek a kardigánnak a színe :) nagyon csinosak vagytok! pussz

    VálaszTörlés
  13. mindketten csinosak vagytok :) de a te kardigánod nagyon bejön, pedig nem is vagyok nagy piros-párti :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  14. köszi lánykák:))
    Roni: én sem annyira, de ennek kicsit rózsaszínes pirosas árnyalata van, és turis, megvettem még gimiben nagyon rég :) el is felejtettem használni, de hogy ennyien megdicsértétek, visszahelyezem a kínálatba :D

    VálaszTörlés
  15. Jajj annyira csini vagy.:D Nagyon imádom az öltözködésedet és a piros kis felső ááááá.:D <3 Petra szoknyája nagyon tetszik és imádom a baglyaitokat.:) Aranyosak vagytok.*.*
    (Andi)

    VálaszTörlés
  16. drága vagy Andi!! :)) örülök h ennyire bejön nektek a kispiros, akkor többször hordom majd:) puszillak ^^

    VálaszTörlés
  17. Adrii, de szépek voltatok ma! :) alig várom a keddet, de előtte is találkozhatnánk, mondjuk hétfő délutááán? puszkó

    VálaszTörlés
  18. hétfőn délután olaszom és táplálkozástörim van:S de majd paktálunk még addig:)és köszi persze, bár ez nem ma volt, hanem tegnap, de természetesen ma is csinik voltunk:D:D csak viccelek :D

    VálaszTörlés
  19. jajj hallom ahogy mondod meg nevetsz :D okéoké, úgyis beszélünk még addig párszor:) ha úgy lesz, hogy jössz vissza szombaton szóólj!

    VálaszTörlés
  20. Annyira jóóók azok a baglyok :) imádom őket.
    Nekem is van egy gyűrűm és egy nyakláncom. :)
    Ja és nagyon csinos vagy Adri, nagyon jól áll ez a szoknya!
    pusz

    VálaszTörlés
  21. köszi dóri!!! :)) édes vagy:)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nagyon csinos vagy :) Jól ezek az őszi képek :))

    VálaszTörlés